en bij de betere pc-winkel voor ¤25quote:Op zondag 18 juli 2010 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn huidige DVD-speler (voor in de PC). Voor 35 euro gekocht, bij MM precies dezelfde voor ¤ 45.
Het duurde even, maar dan heb je ook wat.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:30 schreef jna het volgende:
Ik heb zo vaak bij de media markt gezegd: JONGE BIJ DIE ANDERE MEDIAMARKT IS HET GOEDKOPER!
Kreeg ik het voor die prijs
In de omgeving Den Haag en Rotterdam zijn er wel een zooi te vinden..quote:Op zondag 18 juli 2010 20:30 schreef jna het volgende:
Ik heb zo vaak bij de media markt gezegd: JONGE BIJ DIE ANDERE MEDIAMARKT IS HET GOEDKOPER!
Kreeg ik het voor die prijs
welkomquote:Op zondag 18 juli 2010 20:31 schreef Mdrop het volgende:
Ook maar is eens proberen mee te gaan doen, na de vakantie afsluitende stage voor een half jaar bij Bolletje te Almelo (MBO 4 - Ict Beheerder)
Halloquote:Op zondag 18 juli 2010 20:31 schreef Mdrop het volgende:
Ook maar is proberen mee te gaan doen, na de vakantie afsluitende stage voor een half jaar bij Bolletje te Almelo (MBO 4 - Ict Beheerder)
Hoi, zo strik op het taalgebruik hier?, want hier de helft van de tijd niet op zinsbouw/woord keuzequote:
|Je bent de eerste die deze opmerking maaktquote:
Kon het niet latenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:34 schreef Mdrop het volgende:
|Je bent de eerste die deze opmerking maakt![]()
.
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoi, zo strik op het taalgebruik hier?, want hier de helft van de tijd niet op zinsbouw/woord keuze.
[..]
Oke, dan ga ik er hier maar zo veel mogelijk op letten, maar ik beloof nietsquote:Op zondag 18 juli 2010 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De echte Taalnazi is weg, maar goed Nederlands is de basis.
Twenteeeee!quote:
Hij is aan het zorgen dat de arme studenten/scholieren (is het mbo/hbo/wo-gezeur ook over), hun stufi krijgen..quote:Op zondag 18 juli 2010 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]De echte Taalnazi is weg, maar goed Nederlands is de basis.
Overdag ben ik hier doordeweeks toch niet te vinden, dus dan kan je je gang gaan.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik er hier maar zo veel mogelijk op letten, maar ik beloof niets.
Ja, oke, over inrichting van winkels weet ik wel iig.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze willen juist dat je naar hun winkel komt. Gezien de opbouw van hun winkels proberen ze ook zo lang mogelijk vast te houden.
Zie bijvoorbeeld bij de MM in Rotterdam. De games en de dvd's zitten helemaal bovenin, hierdoor moet je de gehele winkel door..
Over hoe je je winkel in moet richten zijn hele theorieën over geschreven.
Okequote:Op zondag 18 juli 2010 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Overdag ben ik hier doordeweeks toch niet te vinden, dus dan kan je je gang gaan.
Zelf maak ik ook wel eens taalfouten, maar ik erger me mateloos aan "is" terwijl men "eens" bedoeld.![]()
Dat is, denk ik, bij de meeste zo, helaas.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, ow volgens mij denk ik die bij die twee woorden helemaal nooit na
.
Daaromquote:Op zondag 18 juli 2010 20:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de omgeving Den Haag en Rotterdam zijn er wel een zooi te vinden..
Den Haag
Rijswijk
Rotterdam 3x
Zoetermeer (maar wie wil daar nou heen...)
nee, meer de (after)sales is afzetterij.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:45 schreef L.no het volgende:
Oh, omdat het duurder is bij bepaalde plaatsen is het meteen een afzetterij.
Kut TT
Jij als winkelier moet gewoon beter kijken, dat ligt niet aan de winkels vind ik zelf.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
nee, meer de (after)sales is afzetterij.
Nicequote:Op zondag 18 juli 2010 22:18 schreef Bravebart het volgende:
Woei, 7.5 voor de her van mijn slechtste vak ooitVan een 1.5 naar een 7.5 gegaan
Idd, voelt goedquote:
Ze zeggen zelf dat ze de goedkoopste zijn, maar dat Wijn ze dus helemaal niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij als winkelier moet gewoon beter kijken, dat ligt niet aan de winkels vind ik zelf.
Mja, ik wil er ook geen discussie van maken eigenlijk.
Ras alcoholist ben je ook!quote:Op maandag 19 juli 2010 06:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zeggen zelf dat ze de goedkoopste zijn, maar dat Wijn ze dus helemaal niet.
Ik was nog niet helemaal wakker.quote:
Jahoor. Het is alleen best wel warm.quote:
Daar ben ik ook een beetje bang voor.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:31 schreef PieterBas het volgende:
Hier is het ook prima.. wordt slecht slapen vanavond... erg warm hier op zolder
Nu. Aankomende week volgens mij ook nog.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wanneer die is.
Kan je daar niet gewoon langs de zijkant gaan staan?quote:Op maandag 19 juli 2010 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit net even te kijken naar de prijs voor een ticket voor de Bavaria City Racing in Rotterdam. Is het foking ¤ 77,50
Geen idee. Ik ben daar nog nooit geweest.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:34 schreef jna het volgende:
[..]
Kan je daar niet gewoon langs de zijkant gaan staan?
quote:
Lijkt me sterk dat ze voor dat hele parcours alles afzettenquote:Op maandag 19 juli 2010 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben daar nog nooit geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |