abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 juli 2010 @ 17:36:16 #201
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_84203792
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:33 schreef KoningKlabanus het volgende:

[..]

Onzin. Riblon is beter dan al die mannen.
Dat betwijfel ik.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 18 juli 2010 @ 17:36:54 #202
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_84203809
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:36 schreef Pedroso het volgende:
6e plaats voor Gesink het hoogst haalbare denk ik.
Hij moet nog bijna 2,5 minuut pakken op VDB (er vanuit gaande dat die 1,5 minuut sneller is met de tijdrit), dat zie ik hem nog niet doen.
Wel een fantastisch debuut overigens, niets mis met een 6e plaats om te beginnen.
Nu nog een ritoverwinning op de Tourmalet en het is helemaal geslaagd.
Het is niet z'n debuut hè, al kun je de Tou van vorig jaar niet echt tellen.
sig verwijderd door FA
  zondag 18 juli 2010 @ 17:36:58 #203
11102 knep
Mountainfreak
pi_84203811
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:34 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik denk dat 'ie vandaag niet bij machte was om Contador eraf te rijden en dat 'ie ook zeker niet wilde dat Contador 'm verraste.
Hij zei net op Sporza dat hij alleen maar volgen in zijn hoofd had geprent en verder energie sparen .
pi_84203819
quote:
Hij moet nog bijna 2,5 minuut pakken op VDB (er vanuit gaande dat die 1,5 minuut sneller is met de tijdrit), dat zie ik hem nog niet doen.
Wel een fantastisch debuut overigens, niets mis met een 6e plaats om te beginnen.
Nu nog een ritoverwinning op de Tourmalet en het is helemaal geslaagd.
Gesink is ook nog een paar jaar jonger dan VDB, dus misschien nog meer mogelijkheden om te verbeteren in de toekomst.
  zondag 18 juli 2010 @ 17:37:15 #205
194695 franklop
Fran knock
pi_84203821
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:36 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Schrijf Sammie Sanchez maar op
Als ie bergop gelost wordt is ie er nog niet hoor... na de madalaine kwam hij er ook niet meer bij
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 18 juli 2010 @ 17:37:37 #206
67640 SaintOfKillers
pi_84203828
quote:
Zoveel beter gaat die niet zijn in de tijdrit, ik denk dat ze in elkaars buurt zitten, misschien half minuutje in 't voordeel van VDB2, maar dan houdt het wel op.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_84203843
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:10 schreef franklop het volgende:
Gesink wilde dus aanvallen op de eerste klim, maar wilde zich sparen
Achteraf gezien had 'ie misschien toch beter kunnen aanvallen.
Schleck en Contador hadden er niet achter gereden. Waarschijnlijk was VDB wel meegegaan. Was een leuk duo geweest
  zondag 18 juli 2010 @ 17:38:28 #208
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_84203847
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:37 schreef franklop het volgende:

[..]

Als ie bergop gelost wordt is ie er nog niet hoor... na de madalaine kwam hij er ook niet meer bij
VDB daalde toen sterk
pi_84203861
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:37 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Zoveel beter gaat die niet zijn in de tijdrit, ik denk dat ze in elkaars buurt zitten, misschien half minuutje in 't voordeel van VDB2, maar dan houdt het wel op.
Lijkt me ook. Volgens mij zijn die redelijk aan elkaar gewaagd.
pi_84203890
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:35 schreef sjeeledrees het volgende:

[..]

ja, daag! vandaag misschien. Die gozer is 29 en heeft nog nooit een aansprekende koers gewonnen. Laat staan een berg etappe in de tour.
Mooie scorebordjournalistiek. Op dit terrein is Riblon gewoon beter dan die mannen.
pi_84203899
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:06 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Hoe ging het?
Ja goed.
Had je mee willen gaan met Menchov en Sanchez?
Dat zeg ik net.
Wat is je conclusie na vandaag
Dat ik nog steeds vijfde sta.

En dan nog korter dan ik t hier opschrijf
Komt omdat hij net daarvoor al had uitgelegd waar hij mee bezig was (de vijfde plek) en hoe hij tegen de etappe aankeek. Die vragen waren dus nogal overbodig.
pi_84203915
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:38 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Achteraf gezien had 'ie misschien toch beter kunnen aanvallen.
Schleck en Contador hadden er niet achter gereden. Waarschijnlijk was VDB wel meegegaan. Was een leuk duo geweest
Ik denk dat de mannen op dat moment wel gereageerd hadden. Hij had het beter kunnen doen om Vino kwijt te raken. Die zat er nu aan het begin van de laatste klim erbij, en kon Gesink er op dat moment af poefen. Zonder Vino zou dat niet gebeuren en had hij er wat relaxter kunnen zitten.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_84203950
Vino had het gewoon dichtgereden in de afdaling. Zo goed daalt Gesink niet.
- verwijderd door admin -
pi_84203980
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:41 schreef groenen het volgende:
Vino had het gewoon dichtgereden in de afdaling. Zo goed daalt Gesink niet.
Vino is ook niet zo'n hele goede daler.
pi_84204014
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:38 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Lijkt me ook. Volgens mij zijn die redelijk aan elkaar gewaagd.
Volgens de Cauwer is is VDB veel beter in het tijdrijden, hij schat hem nogal hoog in.
Ik heb VDB een aantal jaar geleden wel goede tijdritten zien rijden maar de laatste jaren is ie daar een stuk minder in geworden. Zal wel met z'n klimmersbenen te maken hebben.
Wel nog beter dan Gesink (of Robert moet een hele goede dag hebben).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 18 juli 2010 @ 17:44:01 #216
11102 knep
Mountainfreak
pi_84204035
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:40 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ik denk dat de mannen op dat moment wel gereageerd hadden. Hij had het beter kunnen doen om Vino kwijt te raken. Die zat er nu aan het begin van de laatste klim erbij, en kon Gesink er op dat moment af poefen. Zonder Vino zou dat niet gebeuren en had hij er wat relaxter kunnen zitten.
Mwah, dan was er toch wel een ander explosief figuur gaan rijden niet?
  zondag 18 juli 2010 @ 17:44:06 #217
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_84204038
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:43 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Volgens de de Cauwer is is VDB veel beter in het tijdrijden, hij schat hem nogal hoog in.
Ik heb VDB een aantal jaar geleden wel goede tijdritten zien rijden maar de laatste jaren is ie daar een stuk minder in geworden. Zal wel met z'n klimmersbenen te maken hebben.
Hij heeft natuurlijk ooit bij LA gereden, die kon het ook wel aardig.
sig verwijderd door FA
pi_84204075
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:44 schreef knep het volgende:

[..]

Tuurlijk.
pi_84204178
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:43 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Volgens de Cauwer is is VDB veel beter in het tijdrijden, hij schat hem nogal hoog in.
Volgens mij zijn Gesink en VDB behoorlijk aan elkaar gewaagd in het tijdrijden, VDB heeft vooral zijn reputatie mee omdat hij een decennium geleden wereldkampioen tijdrijden bij de junioren werd. Overigens rijdt Rodriguez dit seizoen ook wel goede tijdritten, van hetzelfde niveau als die twee. Maar het zou me niet verbazen dat die bonus van een minuut die VDB nu heeft uiteindelijk veel belangrijker zal zijn dan de tijdritverschillen tussen de heren.
pi_84204234
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:48 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Volgens mij zijn Gesink en VDB behoorlijk aan elkaar gewaagd in het tijdrijden, VDB heeft vooral zijn reputatie mee omdat hij een decennium geleden wereldkampioen tijdrijden bij de junioren werd. Overigens rijdt Rodriguez dit seizoen ook wel goede tijdritten, van hetzelfde niveau als die twee. Maar het zou me niet verbazen dat die bonus van een minuut die VDB nu heeft uiteindelijk veel belangrijker zal zijn dan de tijdritverschillen tussen de heren.
Dat denk ik ook.
WK tijdrijden bij de junioren zegt ook niet heel veel.
pi_84204247
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:44 schreef knep het volgende:

[..]

Vino zelf bedoel je? Ok, zit wat in. Is ook allemaal een beetje speculeren wat we doen hé.
  zondag 18 juli 2010 @ 17:54:10 #222
67640 SaintOfKillers
pi_84204334
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:50 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.
WK tijdrijden bij de junioren zegt ook niet heel veel.
Het betekent niet dat het automatisch een toptijdrijder is, maar wel dat hij beter moet kunnen dat wat hij nu doet, zelfs als hij is omgevormd naar klimmer. Het is ondertussen bijna een zwakte geworden, dat mag nooit.
pi_84204357
Gesink toch nog erg sterk aan het eind .

Leuke slotklim maar verder was de etappe niet zo spannend als ik gehoopt had
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_84204382
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:54 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Het betekent niet dat het automatisch een toptijdrijder is, maar wel dat hij beter moet kunnen dat wat hij nu doet, zelfs als hij is ongevormd door trainer. Het is ondertussen bijna een zwakte geworden, dat mag nooit.
Vorige week hoorde ik een commentator (of studiogast) zeggen dat zowel Gesink als VDB deze winter eens aan hun positie op de tijdritfiets moeten sleutelen, daar zou nog veel winst te halen zijn.
pi_84204425
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:55 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Vorige week hoorde ik een commentator (of studiogast) zeggen dat zowel Gesink als VDB deze winter eens aan hun positie op de tijdritfiets moeten sleutelen, daar zou nog veel winst te halen zijn.
Heeft Gesink al niet eens (afgelopen winter, of de winter ervoor) flink getest met zijn tijdrithouding? Ik meen me een reportage van de NOS daarover te herinneren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')