Dat betwijfel ik.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:33 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Onzin. Riblon is beter dan al die mannen.
Het is niet z'n debuut hè, al kun je de Tou van vorig jaar niet echt tellen.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:36 schreef Pedroso het volgende:
6e plaats voor Gesink het hoogst haalbare denk ik.
Hij moet nog bijna 2,5 minuut pakken op VDB (er vanuit gaande dat die 1,5 minuut sneller is met de tijdrit), dat zie ik hem nog niet doen.
Wel een fantastisch debuut overigens, niets mis met een 6e plaats om te beginnen.
Nu nog een ritoverwinning op de Tourmalet en het is helemaal geslaagd.
Hij zei net op Sporza dat hij alleen maar volgen in zijn hoofd had geprent en verder energie sparenquote:Op zondag 18 juli 2010 17:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie vandaag niet bij machte was om Contador eraf te rijden en dat 'ie ook zeker niet wilde dat Contador 'm verraste.
Gesink is ook nog een paar jaar jonger dan VDB, dus misschien nog meer mogelijkheden om te verbeteren in de toekomst.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:36 schreef Pedroso het volgende:
Hij moet nog bijna 2,5 minuut pakken op VDB (er vanuit gaande dat die 1,5 minuut sneller is met de tijdrit), dat zie ik hem nog niet doen.
Wel een fantastisch debuut overigens, niets mis met een 6e plaats om te beginnen.
Nu nog een ritoverwinning op de Tourmalet en het is helemaal geslaagd.
Als ie bergop gelost wordt is ie er nog niet hoor... na de madalaine kwam hij er ook niet meer bijquote:
Zoveel beter gaat die niet zijn in de tijdrit, ik denk dat ze in elkaars buurt zitten, misschien half minuutje in 't voordeel van VDB2, maar dan houdt het wel op.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:36 schreef Pedroso het volgende:
Achteraf gezien had 'ie misschien toch beter kunnen aanvallen.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:10 schreef franklop het volgende:
Gesink wilde dus aanvallen op de eerste klim, maar wilde zich sparen
VDB daalde toen sterkquote:Op zondag 18 juli 2010 17:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Als ie bergop gelost wordt is ie er nog niet hoor... na de madalaine kwam hij er ook niet meer bij
Lijkt me ook. Volgens mij zijn die redelijk aan elkaar gewaagd.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zoveel beter gaat die niet zijn in de tijdrit, ik denk dat ze in elkaars buurt zitten, misschien half minuutje in 't voordeel van VDB2, maar dan houdt het wel op.
Mooie scorebordjournalistiek. Op dit terrein is Riblon gewoon beter dan die mannen.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:35 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
ja, daag! vandaag misschien. Die gozer is 29 en heeft nog nooit een aansprekende koers gewonnen. Laat staan een berg etappe in de tour.
Komt omdat hij net daarvoor al had uitgelegd waar hij mee bezig was (de vijfde plek) en hoe hij tegen de etappe aankeek. Die vragen waren dus nogal overbodig.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe ging het?
Ja goed.
Had je mee willen gaan met Menchov en Sanchez?
Dat zeg ik net.
Wat is je conclusie na vandaag
Dat ik nog steeds vijfde sta.
En dan nog korter dan ik t hier opschrijf
Ik denk dat de mannen op dat moment wel gereageerd hadden. Hij had het beter kunnen doen om Vino kwijt te raken. Die zat er nu aan het begin van de laatste klim erbij, en kon Gesink er op dat moment af poefen. Zonder Vino zou dat niet gebeuren en had hij er wat relaxter kunnen zitten.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Achteraf gezien had 'ie misschien toch beter kunnen aanvallen.
Schleck en Contador hadden er niet achter gereden. Waarschijnlijk was VDB wel meegegaan. Was een leuk duo geweest
Vino is ook niet zo'n hele goede daler.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:41 schreef groenen het volgende:
Vino had het gewoon dichtgereden in de afdaling. Zo goed daalt Gesink niet.
Volgens de Cauwer is is VDB veel beter in het tijdrijden, hij schat hem nogal hoog in.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Volgens mij zijn die redelijk aan elkaar gewaagd.
Mwah, dan was er toch wel een ander explosief figuur gaan rijden niet?quote:Op zondag 18 juli 2010 17:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat de mannen op dat moment wel gereageerd hadden. Hij had het beter kunnen doen om Vino kwijt te raken. Die zat er nu aan het begin van de laatste klim erbij, en kon Gesink er op dat moment af poefen. Zonder Vino zou dat niet gebeuren en had hij er wat relaxter kunnen zitten.
Hij heeft natuurlijk ooit bij LA gereden, die kon het ook wel aardig.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens de de Cauwer is is VDB veel beter in het tijdrijden, hij schat hem nogal hoog in.
Ik heb VDB een aantal jaar geleden wel goede tijdritten zien rijden maar de laatste jaren is ie daar een stuk minder in geworden. Zal wel met z'n klimmersbenen te maken hebben.
Wel nog beter dan Gesink (of Robert moet een hele goede dag hebben).
Tuurlijk.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:44 schreef knep het volgende:
[..]
Mwah, dan was er toch wel een ander explosief figuur gaan rijden niet?
Volgens mij zijn Gesink en VDB behoorlijk aan elkaar gewaagd in het tijdrijden, VDB heeft vooral zijn reputatie mee omdat hij een decennium geleden wereldkampioen tijdrijden bij de junioren werd. Overigens rijdt Rodriguez dit seizoen ook wel goede tijdritten, van hetzelfde niveau als die twee. Maar het zou me niet verbazen dat die bonus van een minuut die VDB nu heeft uiteindelijk veel belangrijker zal zijn dan de tijdritverschillen tussen de heren.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens de Cauwer is is VDB veel beter in het tijdrijden, hij schat hem nogal hoog in.
Ik heb VDB een aantal jaar geleden wel goede tijdritten zien rijden maar de laatste jaren is ie daar een stuk minder in geworden. Zal wel met z'n klimmersbenen te maken hebben.
Wel nog beter dan Gesink (of Robert moet een hele goede dag hebben).
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:48 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Gesink en VDB behoorlijk aan elkaar gewaagd in het tijdrijden, VDB heeft vooral zijn reputatie mee omdat hij een decennium geleden wereldkampioen tijdrijden bij de junioren werd. Overigens rijdt Rodriguez dit seizoen ook wel goede tijdritten, van hetzelfde niveau als die twee. Maar het zou me niet verbazen dat die bonus van een minuut die VDB nu heeft uiteindelijk veel belangrijker zal zijn dan de tijdritverschillen tussen de heren.
Vino zelf bedoel je? Ok, zit wat in.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:44 schreef knep het volgende:
[..]
Mwah, dan was er toch wel een ander explosief figuur gaan rijden niet?
Het betekent niet dat het automatisch een toptijdrijder is, maar wel dat hij beter moet kunnen dat wat hij nu doet, zelfs als hij is omgevormd naar klimmer. Het is ondertussen bijna een zwakte geworden, dat mag nooit.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
WK tijdrijden bij de junioren zegt ook niet heel veel.
Vorige week hoorde ik een commentator (of studiogast) zeggen dat zowel Gesink als VDB deze winter eens aan hun positie op de tijdritfiets moeten sleutelen, daar zou nog veel winst te halen zijn.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het betekent niet dat het automatisch een toptijdrijder is, maar wel dat hij beter moet kunnen dat wat hij nu doet, zelfs als hij is ongevormd door trainer. Het is ondertussen bijna een zwakte geworden, dat mag nooit.
Heeft Gesink al niet eens (afgelopen winter, of de winter ervoor) flink getest met zijn tijdrithouding? Ik meen me een reportage van de NOS daarover te herinneren.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vorige week hoorde ik een commentator (of studiogast) zeggen dat zowel Gesink als VDB deze winter eens aan hun positie op de tijdritfiets moeten sleutelen, daar zou nog veel winst te halen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |