21km voor Sammie Sanchez om wat seconden te pakken, maar misschien is hij nog wat geschrokken na die near-miss van vandaag.quote:
Hij is gewoon een beetje een diesel.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:18 schreef ThaTim het volgende:
Man, Gesink moet onnodig afzien. Als hij begin van de klim weer goed van voren zit, kan hij van Jurgen van den Broeck en Rodriquez wegrijden.
Wat Schleck vandaag deed sloeg inderdaad helemaal nergens op. De enige verklaring die ik daarvoor kan geven is een nogal opzichtige bluf.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:24 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Het brak in de favorietengroep gewoon bij Gesink, of je dan in 3e of 10e positie rijdt maakt niets uit. Verder gewoon goed gereden.
Ik snap niet waar die Schleck mee bezig is. Op deze manier is hij gewoon bezig de Tour te verliezen, tenzij hij alles wil zetten op de Tourmalet.
Ik vrees voor die afdalingquote:Op zondag 18 juli 2010 17:23 schreef Ericr het volgende:
Kut klimmetjes ook, Gesink heeft reuzen nodig om op gang te komen.
Wat voor afdaling is 't eigenlijk?quote:
Begin 7-10% daarna vlakt het af en onderaan zit er ook nog een steil stukje. Aan het profiel te zien is het geen moeilijke afdaling, maar ik heb geen idee wat voor weg het is.quote:
Team Sky heeft hem verkend:quote:Op zondag 18 juli 2010 17:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat voor afdaling is 't eigenlijk?
2005 weening toch?quote:Op zondag 18 juli 2010 17:31 schreef sjeeledrees het volgende:
Leuk al die ere plaatsen! wanneer heeft een nederlander voor het laatst eem etappe/grote koers gewonnen (buiten het ned. kampioenschap).
Riblon is echt geen haar beter dan Tankink, Boom of Moerenhout. Gewoon een kwestie van een keertje meezitten in de ontsnapping.
Onzin. Riblon is beter dan al die mannen.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:31 schreef sjeeledrees het volgende:
Leuk al die ere plaatsen! wanneer heeft een nederlander voor het laatst eem etappe/grote koers gewonnen (buiten het ned. kampioenschap).
Riblon is echt geen haar beter dan Tankink, Boom of Moerenhout. Gewoon een kwestie van een keertje meezitten in de ontsnapping.
Door die mist ziet het er ook wat gevaarlijker uit.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:31 schreef knep het volgende:
[..]
Team Sky heeft hem verkend:
Technisch dus en lastig. Schrijf Sammie maar op.
Of een sterk dalende vluchter a la Cunego.
Gesink, een paar weken terug.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:31 schreef sjeeledrees het volgende:
Ik denk dat 'ie vandaag niet bij machte was om Contador eraf te rijden en dat 'ie ook zeker niet wilde dat Contador 'm verraste.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:26 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Wat Schleck vandaag deed sloeg inderdaad helemaal nergens op. De enige verklaring die ik daarvoor kan geven is een nogal opzichtige bluf.
Lars Boom 2009 Vueltaquote:
ja, daag! vandaag misschien. Die gozer is 29 en heeft nog nooit een aansprekende koers gewonnen. Laat staan een berg etappe in de tour.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:33 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Onzin. Riblon is beter dan al die mannen.
Precies. Hij kwam goed terug en kon nog even tempo maken voor Menchov.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:22 schreef groenen het volgende:
Gesink heeft gewoon moeite met de overgang van dalen naar klimmen, hij gaat goed rijden op de Tourmalet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |