Als Leipo nu al breekt op zo'n klim dan gaat hij op de Tourmalet wel wat meer verliezen lijkt me.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker, maar die maakt op Gesink en Rodriguez sowieso 2 en waarschijnlijk wel 3 minuten goed als je het mij vraagt, op VDB2 ook wel 1-1,5.
Redelijk, maar ik zie hem geen tijd pakken op Menchov.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:14 schreef FredWielergek het volgende:
Kan Samuel Sanchez tijdrijden? Ik denk dat Metsjov een beter kans maakt op plaats 3.
morgen is sanchezdagquote:Op zondag 18 juli 2010 17:14 schreef franklop het volgende:
Uiteindelijk blijken zowel Sanchez als Menchov toch erg sterk
Nou, ik moet nog zien dat ze daar uberhaupt gaan koersen. Kan wel een etappe worden als vorig jaar op de Ventouxquote:Op zondag 18 juli 2010 17:15 schreef knep het volgende:
[..]
Als Leipo nu al breekt op zo'n klim dan gaat hij op de Tourmalet wel wat meer verliezen lijkt me.
RadioShack nog niet uitvlakken imo.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:15 schreef Falco het volgende:
Het ploegenklassement zal wel tussen Rabo en Caisse d'Epargne gaan? Garate is op 5 minuten binnengekomen.
Noob-vragen topicquote:Op zondag 18 juli 2010 17:15 schreef Federer-fan het volgende:
Waar kan ik mijn noobvragen stellen? Ik kijk al dagen geinteresseerd naar de Tour maar ik snap er heel weinig van.
Dat ook, ja. Ik heb ook wel graag dat een renner wat flair heeft en en niet gewoon een stel benen zonder verdere persoonlijkheid is, maar hij overdrijft toch wat. Misschien gebeurde dat minder in het verleden omdat Frank 'm kwam vertellen om ermee op te houdenquote:Op zondag 18 juli 2010 17:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je bedoelt dat pokeren, achterin het peleton hangen en zo?
Ik denk dat Mentsjov niet eerder wilde gaan, vanwege Gesink.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:16 schreef knep het volgende:
Toch wel een lichtelijke fail van Rabobank als Menchov zo sterk is dan had hij ook deze rit kunnen winnen.
Tussen Caisse en RadioShack. Leipheimer, Kloden en Horner zijn allang binnen.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:15 schreef Falco het volgende:
Het ploegenklassement zal wel tussen Rabo en Caisse d'Epargne gaan? Garate is op 5 minuten binnengekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |