Spoel 'm met zoutwater ofzo danquote:Op zondag 18 juli 2010 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij zit weer
M'n oor is rood, dik, klopt en is pisnijdig, maar m'n staafje zit.
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij zit weer
Drink een paar biertjes, voel je t niet meer zoquote:Op zondag 18 juli 2010 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij zit weer
Gruwelijkquote:Op zondag 18 juli 2010 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij zit weer
piercingsquote:
Piercings zijn niet gruwelijk, maar die kloppende orenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
piercings
ohja, ik heb net mijn nagels roze zitten lakken
met speciaal voor jou nog een extra laagje roze glittahz erover
Ja,uilenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:51 schreef Lindytje het volgende:
Ik kwam deze net tegen...
http://icanhascheezburger(...)wls-twisted-head.jpg
Ik lolde
quote:
Ehh ja auwquote:Op zondag 18 juli 2010 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En oor is alweer rustig, hij gaat alleen nijdig doen wanneer ik iets door net iets te kleine gaatjes wil gaan proppen.![]()
De grootste piercinghel die ik had was overigens toen ik m'n vertical labret er even uithaalde voor de tandarts (die moest een kies trekken en is nooit zo voorzichtig met piercings) Maar die kreeg ik er dus niet meer in. Volgende dag naar m'n piercer en gaatje moest iets opgerekt. Lipstretchen = HEL.
Dus nooit dit voor mij:
[ afbeelding ]
Dat vind ik zķ goor!! Ja, het is hun cultuur enzo, maar tocch:quote:Op zondag 18 juli 2010 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En oor is alweer rustig, hij gaat alleen nijdig doen wanneer ik iets door net iets te kleine gaatjes wil gaan proppen.![]()
De grootste piercinghel die ik had was overigens toen ik m'n vertical labret er even uithaalde voor de tandarts (die moest een kies trekken en is nooit zo voorzichtig met piercings) Maar die kreeg ik er dus niet meer in. Volgende dag naar m'n piercer en gaatje moest iets opgerekt. Lipstretchen = HEL.
Dus nooit dit voor mij:
[ afbeelding ]
Wel geil, zo'n bord in je lip.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus nooit dit voor mij:
[ afbeelding ]
Niet? Oh, het leek me wel iets voor jequote:Op zondag 18 juli 2010 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus nooit dit voor mij:
[ afbeelding ]
Maar het is zo lastigquote:Op zondag 18 juli 2010 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet? Oh, het leek me wel iets voor je
Waarom rag jij staven en ringen door je lippen en oren dan?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben toch eigenlijk wel nieuwsgierig wat de redenatie achter zo'n bord is. Ik bedoel, het is nergens nuttig voor, dus waarom dan toch erin proppen?
nergens nuttig voor?!quote:Op zondag 18 juli 2010 21:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben toch eigenlijk wel nieuwsgierig wat de redenatie achter zo'n bord is. Ik bedoel, het is nergens nuttig voor, dus waarom dan toch erin proppen?
Volgens mij wel zoiets ja... hoe groter hoe stoerder/beter ofzo...quote:Op zondag 18 juli 2010 21:55 schreef Joysa het volgende:
Cultuur en aanzien ofzo?
Hoe groter het bord hoe machtiger?
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nergens nuttig voor?!
heb je wel eens op een verjaardig gestaan, met je klauwen vol? en dat je dan wat wil eten?
worst, enkaas
enzoot?
je lazert die troep op een bord, je leunt wat achterover, en schranzen maar
Zoiets zal het inderdaad wel zijn, maar ik vraag me dan af hoe ze op het idee gekomen zijn om daar een bord voor te gebruiken.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:55 schreef Joysa het volgende:
Cultuur en aanzien ofzo?
Hoe groter het bord hoe machtiger?
Esthetiek, maar mij belemmeren ze niets. Lijkt me niet dat zo'n bord makkelijk is. Al kan dat natuurlijk meevallen, maar ik ga het niet testen.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom rag jij staven en ringen door je lippen en oren dan?
Whehehehehequote:Op zondag 18 juli 2010 21:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nergens nuttig voor?!
heb je wel eens op een verjaardig gestaan, met je klauwen vol? en dat je dan wat wil eten?
worst, enkaas
enzoot?
Stickertje eraf, en nieuwe sticker erop en het is weer versquote:Op zondag 18 juli 2010 21:58 schreef Lindytje het volgende:
*coderen bepaalt de versheid van het product*Rob Geus...
![]()
stop je dan ook die hele vent in je vaatwasser? scheelt wel weer douchen ...quote:Op zondag 18 juli 2010 21:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nergens nuttig voor?!
worst, enkaas
enzoot?
*mental image*quote:Op zondag 18 juli 2010 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
stop je dan ook die hele vent in je vaatwasser? scheelt wel weer douchen ...
tuurlijk, gewoon douwenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
stop je dan ook die hele vent in je vaatwasser? scheelt wel weer douchen ...
Precies!!! Echt, en elke week zeggen ze het weerquote:Op zondag 18 juli 2010 22:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Stickertje eraf, en nieuwe sticker erop en het is weer vers
Ja stom hequote:Op zondag 18 juli 2010 22:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Precies!!! Echt, en elke week zeggen ze het weer(nou ja, alijd als ik kijk, en ja, dat is te vaak...)
hoe was amsterdam?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja stom he
Heb in horeca gewerkt, en daar wisselde we vaak genoeg stickertjes ipv producten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |