quote:Op zondag 18 juli 2010 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo snugger was ik gister niet meer.Iets teveel biertjes.
![]()
Maar heb het ding weer gevonden, nu kijken of 'ie er weer in wil.
Spoel 'm met zoutwater ofzo danquote:Op zondag 18 juli 2010 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij zit weer
M'n oor is rood, dik, klopt en is pisnijdig, maar m'n staafje zit.
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij zit weer
Drink een paar biertjes, voel je t niet meer zoquote:Op zondag 18 juli 2010 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij zit weer
Gruwelijkquote:Op zondag 18 juli 2010 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij zit weer
piercingsquote:
Piercings zijn niet gruwelijk, maar die kloppende orenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
piercings
ohja, ik heb net mijn nagels roze zitten lakken
met speciaal voor jou nog een extra laagje roze glittahz erover
Ja,uilenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:51 schreef Lindytje het volgende:
Ik kwam deze net tegen...
http://icanhascheezburger(...)wls-twisted-head.jpg
Ik lolde
quote:
Ehh ja auwquote:Op zondag 18 juli 2010 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En oor is alweer rustig, hij gaat alleen nijdig doen wanneer ik iets door net iets te kleine gaatjes wil gaan proppen.![]()
De grootste piercinghel die ik had was overigens toen ik m'n vertical labret er even uithaalde voor de tandarts (die moest een kies trekken en is nooit zo voorzichtig met piercings) Maar die kreeg ik er dus niet meer in. Volgende dag naar m'n piercer en gaatje moest iets opgerekt. Lipstretchen = HEL.
Dus nooit dit voor mij:
[ afbeelding ]
Dat vind ik zķ goor!! Ja, het is hun cultuur enzo, maar tocch:quote:Op zondag 18 juli 2010 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En oor is alweer rustig, hij gaat alleen nijdig doen wanneer ik iets door net iets te kleine gaatjes wil gaan proppen.![]()
De grootste piercinghel die ik had was overigens toen ik m'n vertical labret er even uithaalde voor de tandarts (die moest een kies trekken en is nooit zo voorzichtig met piercings) Maar die kreeg ik er dus niet meer in. Volgende dag naar m'n piercer en gaatje moest iets opgerekt. Lipstretchen = HEL.
Dus nooit dit voor mij:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |