Ja stom hequote:Op zondag 18 juli 2010 22:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Precies!!! Echt, en elke week zeggen ze het weer(nou ja, alijd als ik kijk, en ja, dat is te vaak...)
hoe was amsterdam?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja stom he
Heb in horeca gewerkt, en daar wisselde we vaak genoeg stickertjes ipv producten
Superquote:
hehehequote:Op zondag 18 juli 2010 22:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Super![]()
![]()
En Danny's was eng.. 1e keer s.shop voor me, gelijk dat
Ja, serieus??quote:Op zondag 18 juli 2010 22:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja stom he
Heb in horeca gewerkt, en daar wisselde we vaak genoeg stickertjes ipv producten
Hahaha true! Maar was wel gaaf heurquote:Op zondag 18 juli 2010 22:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hehehe
maar beter latex kledij dan gelijk anaaldildo's zo groot als kinderarmpjes, toch?
Ja serieus, heel viesquote:Op zondag 18 juli 2010 22:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, serieus??
Dat heb ik in het ziekenhuisrestaurantkeukentje (galgje, anyone?) nog niet meegemaakt gelukkig!
Vrouw?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, het bord schijnt een volwassenheidsding te wezen. Zonder bord geen echte vrouw, heel kort door de bocht.
Weer een vraagstuk opgelost.
Jep, zijn vaak vrouwen die ze dragen. Op 't plaatje wat ik postte staat ook een vrouw.quote:
Oh ik dacht dat het een man wasquote:Op zondag 18 juli 2010 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, zijn vaak vrouwen die ze dragen. Op 't plaatje wat ik postte staat ook een vrouw.
Failquote:Op zondag 18 juli 2010 22:17 schreef Lindytje het volgende:Lief en ik wilden elkaar tegelijk een kusje geven, knallen we keihard onze koppen tegen elkaar
*autsjie*
La Place Haarlem!quote:Op zondag 18 juli 2010 22:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gets, en waar is dat ongeveer? Weet ik dat ik daar sowieso nooit heen moet. *ril ril ril*
Oh iedereen mag het weten dat het daar ranzig isquote:Op zondag 18 juli 2010 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah, da's wel heel specifiek. Ik zal 't onthouden
weer een opi ink suede in het ruiltopic gemistquote:
Ik zeg 24/7 op Fok blijvenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
weer een opi ink suede in het ruiltopic gemistelke keer als ik ink zie staan ga ik panish en hopend vragen of het de suede versie er is. en elke keer als ze er zijn ben ik verodire te laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |