quote:
thanks!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, zo kun je het ook zien. Hoe dan ook, het is raar.
[..]
Je moet het inschrijfformulier samen met machtiging collegegeld opsturen.
Ik zie nu ook dat ik een machtiging voor collegegeld heb waarop mijn bachelor vermeld staat.. maar maakt dus niks uit blijkbaar? Naja als ze hun geld maar krijgenquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:34 schreef Complexiteit het volgende:
Machtigingsformulier is binnen
Maarja, niet voor de goede opleidingHeb me uitgeschreven voor Recht en Management, ingeschreven voor Rechtsgeleerdheid, kreeg daar ook een mailtje voor, en nu sturen ze me een brief voor eerstgenoemde, prutsers
Achja, dan maar even langsgaan
edit: maakt niet uit zeiden ze, gewoon invullen
even mailenquote:Het collegegeld wordt door of namens de student voldaan door:
a. betaling ineens, dan wel
b. gespreide betaling, overeenkomstig een door het instellingsbestuur en degene die zich tot betaling heeft verbonden te treffen betalingsregeling, waarbij door het instellingsbestuur administratiekosten in rekening kunnen worden gebracht. Deze bedragen ten hoogste ¤ 13,61. In geval van betaling in termijnen is sprake van ten minste vijf termijnen, die over het hele studiejaar zijn gespreid.
Het bedrag zou dus geïndexeerd zijn.quote:Het bedrag, bedoeld in artikel 7.47 van de wet, is 24 euro.
[..]
Op basis van artikel 7.47 van de wet, dient in het besluit te worden aangegeven welke
administratiekosten een instelling in rekening kan brengen bij gespreide inning van het
collegegeld. In artikel 2.4 in het besluit is daartoe een bedrag van 24 euro opgenomen (twee euro per maand); het voor wetswijziging in de wet bepaalde bedrag is daarbij aangepast aan
de indexering sinds opname van het betreffende bedrag in de WHW .
Tsja, dat heeft religiewetenschappen ook. Al zou ik het ook logischer vinden om de MA titel te verlenen aan de 'vrije kunsten'; dus filosofie, theologie, kunst, literatuur enzovoort.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:50 schreef GlowMouse het volgende:
Het is raar dat ze 'wetenschappen' in de naam stoppen terwijl je geen MSc wordt. Noem het dan communicatiekunsten.
Tofquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:25 schreef GlowMouse het volgende:
Begin per september. En via de RM inderdaad, want anders kom je er niet zo makkelijk in.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:39 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Tof
Dat je er anders niet zo makkelijk inkomt had ik ook al vernomen ja.. maar geldt dat ook als je bijvoorbeeld al praktijkervaring hebt en dan nog wil promoveren?
hoezo?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:59 schreef Complexiteit het volgende:
Hmm ok. Ik ken wel een promovendus hier in Tilburg die geen researchmaster gedaan heeft en na wat praktijkjaren alsnog aan het promoveren is, maar ze vertelde me dat je normaal wel zo'n RM gedaan moet hebben.
Nja wel interessant, dan kan ik promoveren min of meer van m'n mogelijkhedenlijstje schrappen.
Inschrijfformulier? Je moet toch alleen online jezelf inschrijven door die stap 1 te voldoen en vervolgens die machtiging in te sturen die je thuis hebt gehad?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, zo kun je het ook zien. Hoe dan ook, het is raar.
[..]
Je moet het inschrijfformulier samen met machtiging collegegeld opsturen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Inschrijfformulier? Je moet toch alleen online jezelf inschrijven door die stap 1 te voldoen en vervolgens die machtiging in te sturen die je thuis hebt gehad?
Ik al helemaal denken dat ik het verkeerd heb gedaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
een formulier kan digitaal zijn ja
Hmm ik zei dat omdat ik geen RM wil doen. Maarrrr ik bedenk me dat je in Leiden een Talentprogramma hebt voor masterstudenten dat bedoeld is om mensen voor te bereiden op o.a. promoveren, misschien dat ik dat kan combineren met de reguliere master en zo alsnog richting promoveren ga. Dat zou wel handig zijn eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |