is dat bij filosofie of bij fsw?quote:
filosofiequote:Op woensdag 21 juli 2010 23:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
is dat bij filosofie of bij fsw?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Basically: als je graag snel en gemakkelijk mensen ontmoet en het goed doet in groepen mensen is het zeker aan te raden, anders gewoon lekker niet doen als je geen zin/tijd hebt.
Geen must maar het is een van de mooiste weken die ik heb beleefd tot nu toe.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:21 schreef Jolx het volgende:
Ik kom jullie volgend jaar vergezellen![]()
Weet niet of dit de goede plaats is, maar had eigenlijk even een vraagje, die TIK-week, is dat nou echt een must?
De één zegt dat het sociale zelfmoord is als je niet gaat en de ander zegt dat het niets uitmaakt, ben wel benieuwd wat het nou is...
hmm bij psy wel aangezien je samen met 300 man die elkaar al kennen 2 uur college per week hebt :/ Maakt het zo moeilijk mensen te vinden. Met zn tienen ben je toch wel op elkaar aangewezen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Juist omgekeerd toch? Als je graag snel en gemakkelijk mensen ontmoet heb je de TIK-week niet nodig.
wanneer is het?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:33 schreef Jolx het volgende:
Hmm, ik zit er een beetje mee dat ik en mijn vrienden allemaal niet op kamers gaan.
Dat betekent dat ik bij vreemde mensen zal gaan moeten overnachten, en dan voel ik me denk ik een tikje opgelaten/opdringerig ofzo
als je niet lastig bent (en ik mn vriend kan overtuigen) mag je hier wel een dagje crashenquote:
Haha, ik ga er maar eens een nachtje over slapen, aan de ene kant wil ik wel gaan, maar aan de andere kant weet ik het gewoon nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
als je niet lastig bent (en ik mn vriend kan overtuigen) mag je hier wel een dagje crashen
Lastig, maar eigen schuld.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:33 schreef booo het volgende:
Niet genoeg studiepunten gehaald in mijn eerste jaar. Heel heel heel kut. Zo lang getwijfeld ook om voor 1 februari nog te stoppen en komend jaar opnieuw te beginnen, maar ik wilde het zo graag en ben toch door gegaan. Nu is het probleem dat ik echt alleen deze studie wil (en het liefst in Tilburg, in alle andere steden beginnen is geen probleem), en dus eigenlijk opnieuw wil beginnen met het eerste jaar (net als iedereen die wel voor 1 februari is gestopt om weer opnieuw te kunnen beginnen). Iemand enig idee of ik een kans heb?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
als je niet lastig bent (en ik mn vriend kan overtuigen) mag je hier wel een dagje crashen
oompaloompa heeft een vriend.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
openbaring?quote:
Ik vond het best verrassed. Niet dat het zo raar is ofzo.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
openbaring?
nooit achter stoelen of banken gestoken of zo volgens mij..
quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:15 schreef pickup52 het volgende:
Mijn machtigingsformulier per mail is niet goed binnen gekomen. Kan iemand even het attachment PMen of hier posten? Heb geen zin om nog langs Tilburg te gaan en de versie per post op te halen...
"Attachments: UVT_MACHT_A.pdf (2 Bytes) " Die doet het dus niet....
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:34 schreef GlowMouse het volgende:
Hierbij laten we je weten dat ten gevolge van technische problemen de
Machtiging collegegeld 2010/2011 niet via de email verstuurd zal worden.
Oud nieuwsquote:
quote:In de bijlage van deze e-mail vindt u het machtigingsformulier collegegeld, waarmee u de betaling voor inschrijving voor de opleiding aan de Universiteit van Tilburg (UvT) kunt regelen. Wij verzoeken u het machtigingsformulier uit te printen, in te vullen, te ondertekenen en per omgaande op te sturen naar:
Opdringerig? Als mentor moet je voor 10 personen onderdak regelen. Vaak heb je er maar een paar slapen maar dat is helemaal niet opdringerig. Voor mentor kiezen ze zelf en er zijn elk jaar 3 keer zoveel inschrijvingen als dat er mentor kunnen worden dus ze kiezen er toch vrij bewust voor.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:33 schreef Jolx het volgende:
Hmm, ik zit er een beetje mee dat ik en mijn vrienden allemaal niet op kamers gaan.
Dat betekent dat ik bij vreemde mensen zal gaan moeten overnachten, en dan voel ik me denk ik een tikje opgelaten/opdringerig ofzo
Dat laatste heb ik nooit gehad?quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:08 schreef pickup52 het volgende:
[..]
Oud nieuwsNiet eens studeren op de uvt maar wel commentaar leveren he
[..]
Voordeel van TIK is dat je mensen al kent voordat je aan je studie begint en het kan erg tof zijn natuurlijk. Hier op de rechtenfaculteit kom je het eerste halfjaar ook bij die mensen in de werkgroep, wat wel erg fijn is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:21 schreef Jolx het volgende:
Ik kom jullie volgend jaar vergezellen![]()
Weet niet of dit de goede plaats is, maar had eigenlijk even een vraagje, die TIK-week, is dat nou echt een must?
De één zegt dat het sociale zelfmoord is als je niet gaat en de ander zegt dat het niets uitmaakt, ben wel benieuwd wat het nou is...
quote:Via deze e-mail kunt u de inschrijving voor het komend studiejaar aan de Universiteit van Tilburg deels digitaal regelen. U heeft hiervoor uw persoonlijke usernaam en wachtwoord nodig. Om ingeschreven te worden per 1 september dient u vóór 1 augustus uw keuze via stap 1 te maken en het machtigingsformulier collegegeld (ontvangt u via een aparte e-mail) in te sturen.
Vaagquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:15 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb net vanmorgen pas deze mail gehad
[..]
Dat vermoedde je helemaal niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:31 schreef pickup52 het volgende:
Ja ik vermoedde eigenlijk al dat ik niet de enige was waar ie het niet deed
Zelfs toen ik je erop wees kreeg ik alleen maar commentaar.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:15 schreef pickup52 het volgende:
Mijn machtigingsformulier per mail is niet goed binnen gekomen. Kan iemand even het attachment PMen of hier posten? Heb geen zin om nog langs Tilburg te gaan en de versie per post op te halen...
"Attachments: UVT_MACHT_A.pdf (2 Bytes) " Die doet het dus niet....
Maw, niet zo'n grote mond hebben dat je het beter weet als je om hulp vraagtquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:08 schreef pickup52 het volgende:
[..]
Oud nieuwsNiet eens studeren op de uvt maar wel commentaar leveren he
[..]
Ik heb ook mn bachelor nog niet gehaald dus officieel doe ik die ook nog ^^quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:56 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb de OP net bijgewerkt. Overal een jaartje bijgedaan (behalve bij overgang van bachelor -> master), en mensen die voor april voor t laatst hier waren eruit gemikt.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik heb ook mn bachelor nog niet gehaald dus officieel doe ik die ook nog ^^
Leugen. Ik zie nog mensen staan met eerste jaar.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:56 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb de OP net bijgewerkt. Overal een jaartje bijgedaan (behalve bij overgang van bachelor -> master), en mensen die voor april voor t laatst hier waren eruit gemikt.
quote:
Noeeees, ik kon mezelf niet vinden bij de FSW .......quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:30 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Van hetzusjevan weet ik de master wel, DrS is waarschijnlijk al klaar per september, maar verder klopt het wel
Ow, ik ga gelijk weer richting brievenbus!quote:
Wat ik dus niet snap.. als je aan de RU studeert, dan valt communicatiewetenschappen wel onder FSW (vind sociale wetenschappen sowieso een logischere plek voor communicatie..). Dus als je in Nijmegen die studie doet, dan krijg je een MSc titel, maar omdat ik dit in Tilburg doe en zij dachten 'hé, we stoppen communicatie lekker bij de FGW', krijg ik hier een MA titel?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:25 schreef Friek_ het volgende:
Twee opmerkingen/vragen bij die OP:Word je met een master communicatie echt een Master of Science titel? Het laatste deel (42) is niet in sub gezet in de OP.
Ja, zo kun je het ook zien. Hoe dan ook, het is raar.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:50 schreef GlowMouse het volgende:
Het is raar dat ze 'wetenschappen' in de naam stoppen terwijl je geen MSc wordt. Noem het dan communicatiekunsten.
Je moet het inschrijfformulier samen met machtiging collegegeld opsturen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:06 schreef oompaloompa het volgende:
communicatietrucjes
maar: ik krijg net een machtigingsbrief in mijn brievenbus terwijl ik nog helemaal niks heb gedaan. Als ik die brief nu opstuur en betaal moet ik dan nog iets doen?
Ik ben zon kneus wat dit soort dingen betreft, krijg ook pas sinds 4 maanden weer stufi omdat ik dat was vergeten te regelen :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |