zappen naar 2.08quote:
Je moet natuurlijk niet vergeten dat er rond studio sport weer een afhaalmaaltijd staat te wachten.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dan ook nog een Big Mac voor in de bus en een McChicken voor van de bushalte naar huis
Ik vind het niet bijzonder, aangezien heel veel mensen dat hebben.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
leuk heh zo'n stelling die je in de kont bij terwijl je dacht dat je veilig was
Ja, ik ga natuurlijk geen studio sport kijken, want daar val je van afquote:Op zondag 18 juli 2010 03:46 schreef Dubby het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet vergeten dat er rond studio sport weer een afhaalmaaltijd staat te wachten.
Omdat het leven gewoon kut en doelloos is, mensen proberen deze gedachte te vermijden door een doel in het leven te stellen, dus proberen bijzonder of anders te zijn dan de restquote:Op zondag 18 juli 2010 01:56 schreef snakelady het volgende:
Waarom willen mensen vaak "bijzonder" zijn? Anders dan anderen? Niet gemiddeld en doen er dan ook allees aan om bijzonder gevonden te worden.
Dus bv simpele verklaarbare zaken afdoen als iets bovennatuurlijks en als iemand anders iets dergelijks vertelt dat 'degene die bijzonder wil zijn' zijn ervaring veel beter/erger/mooier/whatever zijn.
Ik vind het eigk een heul leuk nummerquote:
iedereen kan vliegen, kortstondigquote:Op zondag 18 juli 2010 03:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vind het niet bijzonder, aangezien heel veel mensen dat hebben.![]()
Als ik nou zou kunnen vliegen zonder hulpmiddelen, dan was ik bijzonder, maar helaas....
Deze is nog veel leuker ( vind ik dan)quote:Op zondag 18 juli 2010 03:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind het eigk een heul leuk nummer![]()
die moeten ze uitbrengen
Nee hoor, gewoon lekker onderuitgezakt op de bank met een bord Chinees of een kartonnendoos met een pizza erin op schoot.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik ga natuurlijk geen studio sport kijken, want daar val je van af
Kan ik dan niet beter een inspirerend programma kijken zoals over de kook ofzo?quote:Op zondag 18 juli 2010 03:49 schreef Dubby het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon lekker onderuitgezakt op de bank met een bord Chinees of een kartonnendoos met een pizza erin op schoot.
In de beginperiode zou ik wel genoeg sport kijken tegen je zin in, zodat de afkeer dusdanig wordt dat je er nooit aan zult beginnen.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kan ik dan niet beter een inspirerend programma kijken zoals over de kook ofzo?
Dat heb ik al ontwikkeldquote:Op zondag 18 juli 2010 03:59 schreef Dubby het volgende:
[..]
In de beginperiode zou ik wel genoeg sport kijken tegen je zin in, zodat de afkeer dusdanig wordt dat je er nooit aan zult beginnen.
ook geniaal iddquote:Op zondag 18 juli 2010 03:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Deze is nog veel leuker ( vind ik dan)
Maar al zijn nummers zijn leuk.
En hij heeft CD's
Ow ok, dan kun je met een gerust hart De Verbouwers XXL etc. kijken.quote:
Dus je wil bijzonder zijn door af te wijken van de door jou geschetste norm?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik ben juist bijzonder maar wil dat helemaal niet zijn, wil gewoon middelmaat zijn.![]()
quote:Op zondag 18 juli 2010 02:56 schreef Dubby het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als die laagopgeleide huisvrouwen die hoogstpersoonlijk even vaststellen dat ze een hoogbegaafd kind hebben gebaard.
Vind het wel grappig dat jij dat bijzonder vind, ik niet namelijk....quote:Op zondag 18 juli 2010 09:45 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS wil bijzonder zijn met haar freelance fotobedrijfje
'kijk mij eens zakenvrouw zijn en op een industrieterrein wonen'
quote:Op zondag 18 juli 2010 09:45 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS wil bijzonder zijn met haar freelance fotobedrijfje
'kijk mij eens zakenvrouw zijn en op een industrieterrein wonen'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |