Tja, die naam heb ik niet verzonnen, ik noem mezelf dus niet zo in het dagelijks leven.quote:
hmm, lastig hoor, ben bang dat je gewoon tevreden moet zijn met jezelf, ondanks dat je geen band om je middel hebt.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar dat verpest het hele effect vrees ik, want dan zie je de rollen niet zo goed meer
20 procent van de Nederlandse bevolking wordt het toegedicht, maar ik vind het over het algemeen vrij betekenisloos.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, die naam heb ik niet verzonnen, ik noem mezelf dus niet zo in het dagelijks leven.
Ben wel een erg gevoelig mens en het komt overeen met de beschrijvingen van hoog sensitief zijn, alleen vind ik het een karaktereigenschap, net als dat je einzelgangers kan zijn, niks bijzonders dus en ook niet anders aangezien er er miljoenen van zijn.
Het is ook een manier om je bijzonder te voelen boven anderen.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, die naam heb ik niet verzonnen, ik noem mezelf dus niet zo in het dagelijks leven.
Ben wel een erg gevoelig mens en het komt overeen met de beschrijvingen van hoog sensitief zijn, alleen vind ik het een karaktereigenschap, net als dat je einzelgangers kan zijn, niks bijzonders dus en ook niet anders aangezien er er miljoenen van zijn.
Ja, maar ik wil zo graag Regina's dubbelganger zijnquote:Op zondag 18 juli 2010 03:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
hmm, lastig hoor, ben bang dat je gewoon tevreden moet zijn met jezelf, ondanks dat je geen band om je middel hebt.
Dat dus inderdaad, het is meer dat anderen het tegen me zeggen, zelf ben ik er niet mee bezig, kan mij het bommen hoe het heet.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:26 schreef Dubby het volgende:
[..]
20 procent van de Nederlandse bevolking wordt het toegedicht, maar ik vind het over het algemeen vrij betekenisloos.
Dat is het hem dus, anderen kunnen dat ook, alleen de een iets meer dan de ander.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:26 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Het is ook een manier om je bijzonder te voelen boven anderen.
Kijk mij eens emoties oppikken die anderen niet kunnen detecteren...wat ben ik een speciaal mensje
Een goede 1e stap zou zijn om morgenmiddag te lunchen bij de lokale McDonald's.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil zo graag Regina's dubbelganger zijn
misschien moet ik maar naar de plastisch chirurg
Zou gewoon meteen ontbijt, luch en diner doen.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:30 schreef Dubby het volgende:
[..]
Een goede 1e stap zou zijn om morgenmiddag te lunchen bij de lokale McDonald's.
Er is verder ook geen neurologische of psychologische onderbouwing voor binnen de wetenschap en we moeten het gewoon zien als een karaktereigenschap. Het klinkt voor sommige mensen zo bijzonder, maar eigenlijk hebben we met iets heel normaal te maken.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad, het is meer dat anderen het tegen me zeggen, zelf ben ik er niet mee bezig, kan mij het bommen hoe het heet.
Die zit gelukkig vlakbijquote:Op zondag 18 juli 2010 03:30 schreef Dubby het volgende:
[..]
Een goede 1e stap zou zijn om morgenmiddag te lunchen bij de lokale McDonald's.
Inderdaad, gewoon een karaktereigenschap zoals er zovele zijn, alleen noemde je het vroeger 'erg gevoelig' en noemen sommige het nu 'hoog sensitief'.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:32 schreef Dubby het volgende:
[..]
Er is verder ook geen neurologische of psychologische onderbouwing voor binnen de serieuze wetenschap en we moeten het gewoon zien als een karaktereigenschap. Het klinkt voor sommige mensen zo bijzonder, maar eigenlijk hebben we met iets heel normaal te maken.
Sowieso met de bus en ik zou voor de wandeling van de McDonald's weer terug naar de bushalte een extra cheeseburgertje bestellen.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die zit gelukkig vlakbij
1 bushalte, dus kan beter de bus nemen, want anders ben ik het straks al kwijt voor ik het opheb
en dan een dubbele van alles bestellen
quote:Op zondag 18 juli 2010 03:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, of juist daarom anders proberen te zijn, terwijl ik van mening ben dat ieder zichzelf is, en er dus geen normaal is
en dan ook nog een Big Mac voor in de bus en een McChicken voor van de bushalte naar huisquote:Op zondag 18 juli 2010 03:36 schreef Dubby het volgende:
[..]
Sowieso met de bus en ik zou voor de wandeling van de McDonald's weer terug naar de bushalte een extra cheeseburgertje bestellen.
And so, we meet againquote:
Maar los van karakter.. Er zou een externe kant aan zitten. Bijvoorbeeld enorm gevoelig voor een kop koffie, qua gehoor, licht, kleuren etc. Wat merk je daar van?quote:Op zondag 18 juli 2010 03:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon een karaktereigenschap zoals er zovele zijn, alleen noemde je het vroeger 'erg gevoelig' en noemen sommige het nu 'hoog sensitief'.
Andere benaming, zelfde beestje.
ik drink geen koffie, lust ik niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:38 schreef Dubby het volgende:
[..]
Maar los van karakter.. Er zou een externe kant aanzitten. Bijvoorbeeld enorm gevoelig voor een kop koffie, qua gehoor, licht, kleuren etc. Wat merk je daar van?
wil je soms bijzonder zijn ofzoquote:Op zondag 18 juli 2010 03:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik drink geen koffie, lust ik niet.
Van echt fel licht ( zoals de zon of beelscherm zonder omringend licht) krijg ik migraine.
Kleuren zijn gewoon leuk, hou van felle kleuren.
quote:
leuk heh zo'n stelling die je in de kont bij terwijl je dacht dat je veilig wasquote:
What did I do?quote:
zappen naar 2.08quote:
Je moet natuurlijk niet vergeten dat er rond studio sport weer een afhaalmaaltijd staat te wachten.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dan ook nog een Big Mac voor in de bus en een McChicken voor van de bushalte naar huis
Ik vind het niet bijzonder, aangezien heel veel mensen dat hebben.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
leuk heh zo'n stelling die je in de kont bij terwijl je dacht dat je veilig was
Ja, ik ga natuurlijk geen studio sport kijken, want daar val je van afquote:Op zondag 18 juli 2010 03:46 schreef Dubby het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet vergeten dat er rond studio sport weer een afhaalmaaltijd staat te wachten.
Omdat het leven gewoon kut en doelloos is, mensen proberen deze gedachte te vermijden door een doel in het leven te stellen, dus proberen bijzonder of anders te zijn dan de restquote:Op zondag 18 juli 2010 01:56 schreef snakelady het volgende:
Waarom willen mensen vaak "bijzonder" zijn? Anders dan anderen? Niet gemiddeld en doen er dan ook allees aan om bijzonder gevonden te worden.
Dus bv simpele verklaarbare zaken afdoen als iets bovennatuurlijks en als iemand anders iets dergelijks vertelt dat 'degene die bijzonder wil zijn' zijn ervaring veel beter/erger/mooier/whatever zijn.
Ik vind het eigk een heul leuk nummerquote:
iedereen kan vliegen, kortstondigquote:Op zondag 18 juli 2010 03:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vind het niet bijzonder, aangezien heel veel mensen dat hebben.![]()
Als ik nou zou kunnen vliegen zonder hulpmiddelen, dan was ik bijzonder, maar helaas....
Deze is nog veel leuker ( vind ik dan)quote:Op zondag 18 juli 2010 03:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind het eigk een heul leuk nummer![]()
die moeten ze uitbrengen
Nee hoor, gewoon lekker onderuitgezakt op de bank met een bord Chinees of een kartonnendoos met een pizza erin op schoot.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik ga natuurlijk geen studio sport kijken, want daar val je van af
Kan ik dan niet beter een inspirerend programma kijken zoals over de kook ofzo?quote:Op zondag 18 juli 2010 03:49 schreef Dubby het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon lekker onderuitgezakt op de bank met een bord Chinees of een kartonnendoos met een pizza erin op schoot.
In de beginperiode zou ik wel genoeg sport kijken tegen je zin in, zodat de afkeer dusdanig wordt dat je er nooit aan zult beginnen.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kan ik dan niet beter een inspirerend programma kijken zoals over de kook ofzo?
Dat heb ik al ontwikkeldquote:Op zondag 18 juli 2010 03:59 schreef Dubby het volgende:
[..]
In de beginperiode zou ik wel genoeg sport kijken tegen je zin in, zodat de afkeer dusdanig wordt dat je er nooit aan zult beginnen.
ook geniaal iddquote:Op zondag 18 juli 2010 03:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Deze is nog veel leuker ( vind ik dan)
Maar al zijn nummers zijn leuk.
En hij heeft CD's
Ow ok, dan kun je met een gerust hart De Verbouwers XXL etc. kijken.quote:
Dus je wil bijzonder zijn door af te wijken van de door jou geschetste norm?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik ben juist bijzonder maar wil dat helemaal niet zijn, wil gewoon middelmaat zijn.![]()
quote:Op zondag 18 juli 2010 02:56 schreef Dubby het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als die laagopgeleide huisvrouwen die hoogstpersoonlijk even vaststellen dat ze een hoogbegaafd kind hebben gebaard.
Vind het wel grappig dat jij dat bijzonder vind, ik niet namelijk....quote:Op zondag 18 juli 2010 09:45 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS wil bijzonder zijn met haar freelance fotobedrijfje
'kijk mij eens zakenvrouw zijn en op een industrieterrein wonen'
quote:Op zondag 18 juli 2010 09:45 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS wil bijzonder zijn met haar freelance fotobedrijfje
'kijk mij eens zakenvrouw zijn en op een industrieterrein wonen'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |