nee, want stiekem heb ik ook de hele tijd mee gekeken. Jammer, kritiek is ongegrond.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:44 schreef porsche1 het volgende:
Stiekem heeft hij gewoon al je gegevens gekopiëerd.
Ookal kijk je mee, er kan van alles worden weg gejat zonder dat je het weet.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:45 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nee, want stiekem heb ik ook de hele tijd mee gekeken. Jammer, kritiek is ongegrond.
En je zou er niets over zeggenquote:Op zondag 18 juli 2010 00:44 schreef porsche1 het volgende:
Stiekem heeft hij gewoon al je gegevens gekopiëerd.
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En je zou er niets over zeggen
(moest van porsche1 hoor die had wat gegevens nodig)
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En je zou er niets over zeggen
(moest van porsche1 hoor die had wat gegevens nodig)
Ja lach maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja lach maar![]()
Eerst implementeer ik een virus bij je, wacht tot je op fok hulp komt zoeken en je trapt er zo inIn Salland zeggen ze dan: " Dat heb ie mooi doan"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
Nadat je hem op zijn bek geslagen hebt of daarvoor?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:57 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
In Salland zeggen ze dan: " Dat heb ie mooi doan"
nee, zie OPquote:Op zondag 18 juli 2010 00:58 schreef GlowMouse het volgende:
had dit te maken met Inloggen op mijn pc via teamviewer ?
Whehehe... nadien...quote:Op zondag 18 juli 2010 00:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nadat je hem op zijn bek geslagen hebt of daarvoor?
Ik geloof het niet...wmb betreft is teamviewer ook vrij veilig?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:58 schreef GlowMouse het volgende:
had dit te maken met Inloggen op mijn pc via teamviewer ?
niemand durft te reageren... ik wel... ik reply mezelf gewoon.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:05 schreef rudedeltadude het volgende:
Beste fokkers, hebben we een nieuwe kerstactie?????
wat een lief gebaar, en inderdaad HiDiHo is gewoon een kanjer.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:59 schreef rudedeltadude het volgende:
HiDiHo drinkt in Senseo-begrippen meer dan 200 koppen koffie per week. Als dank voor zijn hulp heb ik zojuist Douwe Egberts de opdracht gegeven om een week lang koffie bij hem te bezorgen. Wat HiDiHo zegt?
Doe liever geld naar de stichting die ik ondersteun. Nou nee, dat doe ik niet. Niet omdat ik tegen zijn actie ben, maar meer omdat ik hem in eigen persoon liever van een persoonlijk bedankje wilde voorzien.
Beste fokkers, hebben we een nieuwe kerstactie?????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |