Ah, kijk, handig!quote:Op maandag 5 juli 2010 14:56 schreef smegmanus het volgende:
http://www.hijackthis.de/
Knal hier je HJT log eens in
quote:Gebruik je Skype misschien die het volume aanpast?
same problem here...quote:Op maandag 12 juli 2010 22:07 schreef Kip75 het volgende:
hallo,
ik heb exact hetzelfde probleem, en weet niet wat ik ermee moet.
vanuit het niets dempt de pc zijn geluid ( wave) en ondanks dat ik dat weer verander, in no-time dempt het weer uit zichzelf. Tevens krijg ik steeds pop-ups van internet explorer ( terwijl ik gewoon firefox gebruik, en deze als standaardbrowser heb ! )
Wat heeft bij jou geholpen als ik vragen mag?
Of heeft iemand anders een tip/idee?
Ik heb Norton Internet security, een systeemscan geeft geen rare dingen aan.
echt geformatteerd of alleen een nieuwe windows??quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:16 schreef OldJeller het volgende:
Ik heb de computer in kwestie inmiddels geformatteerd, aangezien diverse anti-virus en anti-spyware programma's geen verandering brachten.
ik heb wel belangrijke dingen op mijn pc staan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:40 schreef YOikBENhet het volgende:
doe wat ik doe, ( als je geen belangrijke dingen op je pc hebt ) alles eraf gooien en windows overnieuw erop zetten
Behalve als je niet weet welke bestanden er wel en niet thuishorenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:13 schreef HiDiHo het volgende:
Het eerste dat ik doe als ik iets ongewoons zie is zoeken naar gewijzigde bestanden, 1 a 2 dagen terug (of langer als je niets doet)
Vaak kom je dan wel iets tegen in de windows map dat daar niet thuis hoort
Je bent een kenner of nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:55 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Behalve als je niet weet welke bestanden er wel en niet thuishoren
Ik ben geen kenner, maar het is ook niet zo dat ik helemaal niks van compu's weet.quote:
OS: XP pro SP3quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:09 schreef HiDiHo het volgende:
Ok, vertel eerst eens welk OS je hebt
Je volume springt naar 0 bij welk programma?
Internet explorer open waneer en met welke pagina?
Post die log eens in mijn PM box (of hier, maar dat zou ik nooit doen)
Hyves desktopquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:21 schreef HiDiHo het volgende:
F:PROGRA~1HYVESD~1binHYVESD~1.EXE
Ik weet niet wat dit is? iets van hyves?
* kijkt nog ff verder
Dat kan het zijn ja, maar het hoeft niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:29 schreef rudedeltadude het volgende:
Nu valt me net iets op:
In Taakbeheer van Windows, stonden twee processen van Internet Explorer, terwijl dat programma niet eens draait nu (tenministe, ik zie geen vensters). Op het moment dat het geluid weereens wegviel, sprong er een derde iexplore.exe tussen.
Kan dit iets zijn?
Alle iexplore.exe processen gesloten, springt er vanzelf weer in en pats weer weg geluid....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat kan het zijn ja, maar het hoeft niet.
Ok, lijkt erop dat een invoegtoepassing in internet explorer het doet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:33 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Alle iexplore.exe processen gesloten, springt er vanzelf weer in en pats weer weg geluid....
heb ik gedaan.... ik wacht rustig afquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok, lijkt erop dat een invoegtoepassing in internet explorer het doet.
In IE > extra > invoegtoepassingen > alles uitzetten
En anders sluit je ook even alle processen die je niet (her)kent.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:37 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
heb ik gedaan.... ik wacht rustig af
gedaan, maar het is niet te geloven maar waar: probleem bestaat nog steeds en iexplore.exe blijft zich openen. Heb het bestand in de map Windows al een andere naam gegeven, maar toch blijft ie geopend worden...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En anders sluit je ook even alle processen die je niet (her)kent.
Ik wil anders wel even bij je kijken met teamviewer.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:50 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
gedaan, maar het is niet te geloven maar waar: probleem bestaat nog steeds en iexplore.exe blijft zich openen. Heb het bestand in de map Windows al een andere naam gegeven, maar toch blijft ie geopend worden...
echt? dat zou ik tof van je vindenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wil anders wel even bij je kijken met teamviewer.
Zie PM, ik geloof dat het alleen andersom moet, ik heb jou teamviewer id en ww nodigquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:56 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
echt? dat zou ik tof van je vinden
PMquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zie PM, ik geloof dat het alleen andersom moet, ik heb jou teamviewer id en ww nodig
Nee XP, en als het geluid uitgaat wordt er ook een bestandje in windows\temp aangemaakt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:27 schreef SolidasRock het volgende:
Als je het vind, post het dan ff wat het was. Ik vind het wel interessant
Gebruiken jullie windows 7? DIe heeft een ingebouwde dempfunctie dat het geluid dempt voor elk willekeurige programma die daarom vraagt? Moet je ergens ff uitvinken dat windows 7 het geluid mag dempen voor iets anders.
En de schrijver van bovenstaande post weet dit omdat hij zojuist een hele tijd in mijn pc heeft geneusd om te kijken of hij de oorzaak kon vinden.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee XP, en als het geluid uitgaat wordt er ook een bestandje in windows\temp aangemaakt.
Daarnaast komen er popups.
Lijkt me nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:13 schreef rudedeltadude het volgende:
Online scan is zojuist voltooid... Het enige dat hij vindt zijn 10 tracking cookies... kunnen die aan de voet van het probleem liggen?
ok... dan ga ik nu op naar de rollbackquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lijkt me niet![]()
Er moet iets op de achtergrond draaien dat het veroorzaakt.
hij was al klaar ja...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:18 schreef HiDiHo het volgende:
Is je scan nu al klaar? bij mij doet ie daar uren over
mmm, ik had al zo'n idee.....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:37 schreef rudedeltadude het volgende:
Godverdomme, probleem blijft bestaan....
ik eigenlijk ook.... ik zeg: Schone (en nieuwe) windows...quote:
Dan ben je wel alles kwijt, maar dat werkt zeker. Zorg er wel voor dat alle bestanden zijn verwijderd anders heb je straks hetzelfde.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:41 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook.... ik zeg: Schone (en nieuwe) windows...
Welke bestanden moet ik allemaal verwijderen? Echt alles?????quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan ben je wel alles kwijt, maar dat werkt zeker. Zorg er wel voor dat alle bestanden zijn verwijderd anders heb je straks hetzelfde.
Tja lastig...als een scanner hem niet detecteerd kan het in alles zitten.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:02 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Welke bestanden moet ik allemaal verwijderen? Echt alles?????
je inbox van PM is volquote:Op zondag 18 juli 2010 00:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja lastig...als een scanner hem niet detecteerd kan het in alles zitten.
Zelfs op gebrand materiaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |