Ah, kijk, handig!quote:Op maandag 5 juli 2010 14:56 schreef smegmanus het volgende:
http://www.hijackthis.de/
Knal hier je HJT log eens in
quote:Gebruik je Skype misschien die het volume aanpast?
same problem here...quote:Op maandag 12 juli 2010 22:07 schreef Kip75 het volgende:
hallo,
ik heb exact hetzelfde probleem, en weet niet wat ik ermee moet.
vanuit het niets dempt de pc zijn geluid ( wave) en ondanks dat ik dat weer verander, in no-time dempt het weer uit zichzelf. Tevens krijg ik steeds pop-ups van internet explorer ( terwijl ik gewoon firefox gebruik, en deze als standaardbrowser heb ! )
Wat heeft bij jou geholpen als ik vragen mag?
Of heeft iemand anders een tip/idee?
Ik heb Norton Internet security, een systeemscan geeft geen rare dingen aan.
echt geformatteerd of alleen een nieuwe windows??quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:16 schreef OldJeller het volgende:
Ik heb de computer in kwestie inmiddels geformatteerd, aangezien diverse anti-virus en anti-spyware programma's geen verandering brachten.
ik heb wel belangrijke dingen op mijn pc staan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:40 schreef YOikBENhet het volgende:
doe wat ik doe, ( als je geen belangrijke dingen op je pc hebt ) alles eraf gooien en windows overnieuw erop zetten
Behalve als je niet weet welke bestanden er wel en niet thuishorenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:13 schreef HiDiHo het volgende:
Het eerste dat ik doe als ik iets ongewoons zie is zoeken naar gewijzigde bestanden, 1 a 2 dagen terug (of langer als je niets doet)
Vaak kom je dan wel iets tegen in de windows map dat daar niet thuis hoort
Je bent een kenner of nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:55 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Behalve als je niet weet welke bestanden er wel en niet thuishoren
Ik ben geen kenner, maar het is ook niet zo dat ik helemaal niks van compu's weet.quote:
OS: XP pro SP3quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:09 schreef HiDiHo het volgende:
Ok, vertel eerst eens welk OS je hebt
Je volume springt naar 0 bij welk programma?
Internet explorer open waneer en met welke pagina?
Post die log eens in mijn PM box (of hier, maar dat zou ik nooit doen)
Hyves desktopquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:21 schreef HiDiHo het volgende:
F:PROGRA~1HYVESD~1binHYVESD~1.EXE
Ik weet niet wat dit is? iets van hyves?
* kijkt nog ff verder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |