Beste HiDiHo,
Ja, ik had het aangekondigd, maar ik doe dit nu zelfs met toestemming van Yvonne.
Ik heb je in ons contact via TeamViewer al een keer of 10 bedankt, maar dat vind ik niet genoeg. Uitleg voor de nieuwsgierige lezer? Doe ik.
Deze knuppel (rudedeltadude) heeft sinds dinsdag problemen met zijn computer. Het niveau van Wave in Playback Control van Windows schiet om de haverklap naar dempen. Weg geluid. Het gebeurt soms zelfs om de minuut.
HiDiHo haakte op
zaterdag in en via PM en het topic heeft hij mij aangeboden om via TeamViewer eens een kijkje in mijn compu te nemen. De beste kerel is twee uur lang bezig geweest, voor een wildvreemde. En dat vind ik een groot, mega-groot compliment waard.
HiDiHo, het simpele feit dat jij twee uur lang voor een wildvreemde bezig gaat, die je nog nooit eerder op Fok! of in de wereld daarbuiten hebt ontmoet, dat vind ik erg bijzonder. Ik vind dat je een ontzettend grote
schouderklop verdient en gelukkig heb je die inmiddels gekregen.
Als je mij je adresgegevens nog even doormailt, zorg ik dat je voorlopig koffie kunt drinken (want een pilsje wilde hij niet).
Thanks again!
Rudedeltadude
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:Rudedeltatoedeloe :W