Ga eens in een ijskast liggen.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb het een paar keer gemist geleuf ik.
Goeie paintquote:
Eckt wel.quote:
Laat me raden, in je navel?quote:
Het drivergedoe is imho voor W7 echt een non-argument. Want voor vrijwel alle recente hardware (zeg tot 3 á 4 jaar oud) heeft het out-of-the box ondersteuning, en is het inpluggen, worden de drivers geinstalleerd, en gaan.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind Windows, inclusief 7, nog steeds troep. Drivergeneuzel, te veel losse programma's. Met de Mac plug ik een camera in en kan ik de video editten, direct naar Youtube in HD zetten, om maar iets te noemen. En ja, er zijn alternatieven, vast, maar dit werkt out of the box. Ik heb geen zin om uit te zoeken hoe ik in een of andere sh file weer wat moet regelen, of in Windows tig instellingen zoeken. Ik heb er geen tijd voor en wil er ook geen tijd voor maken.
Dus dan maar iets meer geld voor gebruikersgemak.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij probeert je tepels echt hard te maken?
quote:
Nee, daar heeft ie altijd kaarsen. Wel oplettenquote:
O ja zit je te cammen Benny?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Misschien vind zn heidi dat wel geiL!
Ik snap wel dat ie mooi moet zijn, maar het lijkt alsof sommige hem daarop uit kiezen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ben trouwens best wel blij met mijn iMac. Maar waarschijnlijk was ik net zo blij geweest met een andere PC. Alleen de PC's staan bij ons best opvallend, dus dan zijn de looks toch wel belangrijk.
O jaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, daar heeft ie altijd kaarsen. Wel opletten
Nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
eigenlijk... ja
edit:
maar dat heeft niks met dat ijsblokje te maken
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
eigenlijk... ja
edit:
maar dat heeft niks met dat ijsblokje te maken
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()