quote:Op zondag 18 juli 2010 14:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat die vriend van Ramona? Hoe ziet die er eigenlijk uit? Is het wat?Is het een vooruitgang na Wesley?
Och, geen straf om daar overheen te moeten.quote:
Nou, da's niet helemaal waar... even van Jurofoon, geen zin om verder te zoeken op mijn vrije dagquote:Op zondag 18 juli 2010 14:20 schreef sherezade het volgende:
toch is het zo, hoe kom je bij die onzin??
als ramona idd overleden zou zijn en yolanthe is nog getrouwd met wesley dan zou ze gezamelijk gezag
schriftelijk kunnen aanvragen bij de rechtbank voor eventuele stiefouderadoptie...
Maar ze kan totaal geen aanspraak maken op Jessey , nu niet en na de scheiding ook n iet
Als er dus intensief contact is, zoals bijv. co-ouderschap, en dat wordt beeindigd, dan kan je een omgangsregeling verzoeken. Maar Yo lijkt me niet het type daarvoor, eigenlijk.quote:Family life
We gebruiken de Engelse term "family life" omdat dit recht is vastgelegd in het Europese mensenrechtenverdrag EVRM. Family life bestaat niet alleen bij samenleving van een getrouwde man en vrouw en een kind, maar ook in alle andere situaties waarin tussen mensen een nauwe persoonlijke betrekking bestaat. Denk bijvoorbeeld aan: ongehuwde ouders, pleegouders of grootouders. Al deze mensen kunnen daarom in beginsel om een omgangsregeling verzoeken wanneer het intensieve contact tussen hen en het kind wordt verbroken.
Juist wel, kijk maar hoe liefdevol en moederlijk ze hem vasthoudt op foto's.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar Yo lijkt me niet het type daarvoor, eigenlijk.
Ja met de camera's erop, als de camera's wegdraaien zet ze hem waarschijnlijk op de grond en geeft ze hem een rotschop.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:09 schreef Marble het volgende:
[..]
Juist wel, kijk maar hoe liefdevol en moederlijk ze hem vasthoudt op foto's.
Van Badr weet ik het niet zo goed, maar dat lijkt me ook wel een zorgzaam type.
De presentator was gisteravond nog zo zielsblij met zijn scoop: "Op de achtergrond, helaas niet te horen voor de kijkers, klinkt de stem van Beyoncé, of in elk geval heeft de stem erg veel weg van die van Beyoncé. Het is dus wel duidelijk dat Wesley en Yolanthe kosten nog moeite gespaard hebben voor hun spectaculaire trouwfeest, want Beyoncé, dat is nogal een artiest van wereldformaat, die heb je niet voor duizend euro. En trouwens ook niet,' - hier werd ingezoomd op de veelbetekenende blik van de presentator - "voor tienduizend euro."quote:Op zondag 18 juli 2010 14:13 schreef Copycat het volgende:
Grote muzikale namen?
En dan met Glennis Grace en andere - nog onbekendere 'artiesten' komen.
quote:Op zondag 18 juli 2010 17:48 schreef sunny16947 het volgende:
Ben bang dat het voor Yo erg moeilijk gaat worden om een (stief)moeder zoon relatie op te bouwen. Daar heeft ze geen tijd voor. Veel te druk met haar carriëre waarvoor ze 4 keer in de week heen en weer moet vliegen.
Wie mailt?quote:Op zondag 18 juli 2010 17:56 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
De presentator was gisteravond nog zo zielsblij met zijn scoop: "Op de achtergrond, helaas niet te horen voor de kijkers, klinkt de stem van Beyoncé, of in elk geval heeft de stem erg veel weg van die van Beyoncé. Het is dus wel duidelijk dat Wesley en Yolanthe kosten nog moeite gespaard hebben voor hun spectaculaire trouwfeest, want Beyoncé, dat is nogal een artiest van wereldformaat, die heb je niet voor duizend euro. En trouwens ook niet,' - hier werd ingezoomd op de veelbetekenende blik van de presentator - "voor tienduizend euro."
Zo'n Glennis Grace, wat kost dat nou?![]()
Nulletje extraquote:Op zondag 18 juli 2010 18:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wie mailt?
Oh wacht, nog één... prijsindicatie 3 eurotekentjes, dus 2 tot 5000 euro per half uur. Wat vraagt Beyonce tegenwoordig?
Dus het is slechts een vermoeden? Dacht dus inderdaad dat ze een relatie hebben.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:20 schreef JaneDoe het volgende:
ook zo grappig hoe geruchten waarheid worden naar verloop van tijd
vorig jaar was er een 'betrouwbare bron' die suggereerde dat er iets moois opbloeide tussen badr hari en die ramona, die dat gelijk ontkende
jaar later denkt iedereen dat ze een relatie hebben
Ach met Yo en Wes hoef je echt geen medelijden te hebben, die lopen zelf voor elke scheet naar Boulevard/Shownieuws etc. Ze nodigen zelf paparazzi uit hun bruiloft. Een bewuste keuze en ze zijn niet debiel dus ze weten zelf ook wel wat de gevolgen daarvan zijn.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:24 schreef bloodymary het volgende:
Aan de ene kant grappig, maar toch ook wel erg triest. Hoe tegenwoordig iedereen maar weet hoe het er aan toe gaat bij anderen en hoe ze zijn en wat ze doen. Nou ja, het past weer helemaal bij de debilisering van Nederland die een paar jaar geleden is ingezet.
ja verzoeken kun je altijd en je kunt ook veel willen!quote:Op zondag 18 juli 2010 15:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, da's niet helemaal waar... even van Jurofoon, geen zin om verder te zoeken op mijn vrije dag
[..]
Als er dus intensief contact is, zoals bijv. co-ouderschap, en dat wordt beeindigd, dan kan je een omgangsregeling verzoeken. Maar Yo lijkt me niet het type daarvoor, eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |