Ik heb de Familie Meyer gelezen en vond het een goed boek. Leest lekker. Ik ben nu bezig in de Jasper Fforde reeks, heb The Eyre Affair uit. Ongelooflijk verslavend!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeggen me beide niets, gaan ook op het lijstje om te onderzoeken.
Ik las ook goeie dingen over de boeken van Charles Lewinsky 'Het lot van de Familie Meyer' en De verborgen geschiedenis van Courtillon'. Heeft iemand die gelezen?
Ik zou gewoon uit nijd het gehakt uit de vriezer halenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb m1n nagels ook net gelakt. Jodokus mocht de kleur zeggen. Hij koos rood. Maar tis heul geen woensdag, wat nu?
Toch wel he?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zou gewoon uit nijd het gehakt uit de vriezer halen.
Ik heb deze week geen tijd om langs te komen..anders had je weer een dag volgeplandquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:46 schreef E.T. het volgende:
Ik zit op de camping.. fiets-routes uit te stippelen en dingen voor komende week te verzinnen
zit hier nog drie wekenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb deze week geen tijd om langs te komen..anders had je weer een dag volgepland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |