quote:Op zondag 18 juli 2010 08:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval iets dat snel lijkt Tim,
Gefeliciteerd met je aankoop
Bedanktquote:Op zondag 18 juli 2010 08:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tim van harte gefeliciteerd met je nieuwe auto!!Heel veel plezier ermee.
Goedemorgen![]()
Ziet er prima uit! Nu hopen dat er geen gezeur komt met de politie over de afwijkende kleur t.o.v. de papierenquote:Op zondag 18 juli 2010 09:08 schreef iamredleader het volgende:
Even om te pimpen: klik op de link in m'n sig, de foto's van de getapete auto zijn online
Dan hoef je je helm niet op te houden...quote:Op zondag 18 juli 2010 13:31 schreef Cobra4 het volgende:
Mijn aflossing is er. Ik ga mbv bus en metro richting A'veen.
Misschien een andere keerquote:
Succes met gastheer spelen straks en voor de anderen, heel veel plezierquote:Op zondag 18 juli 2010 14:15 schreef iamredleader het volgende:
Zo, de laatste voorbereidingen zijn gestart, de spliksplinternieuwe picnictafel () is gemonteerd, de ergste rommel is opgeruimd en we kunnen gewoon van start gaan
Dit is tevens m'n laatste post voorlopigben vanaf nu in de keuken en met onze gasten, als ze straks arriveren
Sfeerfoto's en dergelijke volgen vanzelf
Ik kan hem hier ruikenquote:Op zondag 18 juli 2010 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, en weer even thuis. Straks weer de deur uit
Hoe staat het met de BBQ?
Mijn BBQ is zojuist afgelopen, maar ik denk niet dat ik nog die kant op kom om er een tweede achteraan te gooienquote:Op zondag 18 juli 2010 19:34 schreef MadMaster het volgende:
Namens Jojo, Peaceman, Cobra, Physicsrules, DaviniaHR, Tinuviel, Diablosam, zelfs even Puntenslijpsel en ondergetekende de groeten vanuit Amstelveen.
Er is nog plenty vlees, we zijn allemaal (aan de) lam en juliie aanwezigheid wordt dus gemist.
Tot later...
Drukker dan hier. Maar na zo'n middag in een drukke sporthal te hebben gestaan is een beetje rust wel goed.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat denk je hoe druk het bij de BBQ is ?
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Drukker dan hier. Maar na zo'n middag in een drukke sporthal te hebben gestaan is een beetje rust wel goed.
Ik zeur niet. Het was een observatie.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 19:34 schreef MadMaster het volgende:
Namens Jojo, Peaceman, Cobra, Physicsrules, DaviniaHR, Tinuviel, Diablosam, zelfs even Puntenslijpsel en ondergetekende de groeten vanuit Amstelveen.
Er is nog plenty vlees, we zijn allemaal (aan de) lam en juliie aanwezigheid wordt dus gemist.
Tot later...
Ja, ja....quote:Op zondag 18 juli 2010 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Jammer dat ik niet kon maar ik had beloofd om te werken op een kindersportdag in een sporthal.
Ben ik dan zo onbetrouwbaar?quote:
Nu je het zegt. Ik heb nog niet gegeten.quote:
Dan open je toch een overheerlijk blik babi pangang?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik heb nog niet gegeten.
Maar even doen nog dan. Ik ga nog even lekker op de bank!!quote:Op zondag 18 juli 2010 22:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik heb nog niet gegeten.
Terwijl ik nog een tonijnovenschotel in de koelkast heb staan?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan open je toch een overheerlijk blik babi pangang?
[ afbeelding ]
Heerlijk bij een blik nasi of bami:
[ afbeelding ]
Ah ok ik heb gelukkig al gegetenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geen idee, het lijkt me niet eerlijk gezegd.
Excuus, excuus, helemaal Diaan vergeten te noemen. Heeft niets te maken met wel of niet aardig zijn (Diaan is zeer aardig...), stomweg vergeten. Bij deze eerherstel...quote:Op zondag 18 juli 2010 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik was er ook bij....
![]()
![]()
En ik was nog wel aardig tegen MM.
![]()
Anyway, we zijn weer thuis. Het was erg gezellig, lekker eten en drinken en Lennon heeft zich prima vermaakt!!
Red en Tinuviel, bedankt voor de gastvrijheid..![]()
Ik kon het niet opbrengen om tot aan de helft te kijken. Weggeklikt. Niet mijn humor.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien al bekend, maar ik kwam em net tegen
Kan gebeuren, ik kan geenstijl vaak niet uitstaanquote:Op maandag 19 juli 2010 00:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik kon het niet opbrengen om tot aan de helft te kijken. Weggeklikt. Niet mijn humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |