HOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSLOOOOOOOOOOOOOquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
HOOOOOOOIIIIIII PATTTTTTTTT IK HOU VAN JOU IK ZEG NU HOOOOSLLLLOOO[ afbeelding ]
Dankje... denk ikquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent lekker, dus het is je vergeven!
dacht al, dat heeft ze er goed op uitgezochtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
Omg wtf in dat plaatje staat poesie, had ik nog niet eens gezien.
I Luv poesiess!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
Omg wtf in dat plaatje staat poesie, had ik nog niet eens gezien.
Sinds wanneer?quote:
Ja heel belangrijkquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
Wesley en Yolanthe
Cabau-Sneijder________!
Een huwelijksuitzending______________!
Leuk voor ze, dat ze getrouwd zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
Wesley en Yolanthe
Cabau-Sneijder________!
Heet ze nu Yolanthe Cabau-Sneijder?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
Wesley en Yolanthe
Cabau-Sneijder________!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Leuk voor ze, dat ze getrouwd zijn.
Ik hoorde na HvNL dat dat kwam, meteen weggezapt. Maar ze nemen toch beide dezelfde achternaam ofzo? Beide Sneijder-Cabau, of andersom?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
Wesley en Yolanthe
Cabau-Sneijder________!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heet ze nu Yolanthe Cabau-Sneijder?
Ik vind Yolanthe Sneijder Cabau van Kasbergen veel leuker
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoorde na HvNL dat dat kwam, meteen weggezapt. Maar ze nemen toch beide dezelfde achternaam ofzo? Beide Sneijder-Cabau, of andersom?
Dan moeten ze dat nog zelf weten.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het 1 heel groot mediaspel is
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Cabau-Sneijder ja
Wesley heeft dat ook als achternaam
hij zei laatst toch dat hij gewoon zijn eigen achternaam zou houden, zonder haar aanhangselquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Cabau-Sneijder ja
Wesley heeft dat ook als achternaam
Doe mij maar onder de brug.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:15 schreef Loveless85 het volgende:
Telll mieee beebie, watsss jor stoorieeeeee
Dat klinkt wel lichtelijk erotisch jaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doe mij maar onder de brug.![]()
Klinkt geil die zin.
ik heb alleen deel 1 gezienquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:14 schreef Pheno het volgende:
Oh, gelukkig, de matrix op tv, die kennen we nog niet of zo. Films tot in den treuren herhalen
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hij zei laatst toch dat hij gewoon zijn eigen achternaam zou houden, zonder haar aanhangsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |