Ja ik heb 'm op de Special edition DVD, nog uit de DVD-tijd, toen al een keer of 2 á 3 gezien, en laatst nog een keer in Full HD gedownload en gekekenquote:
Oké.quote:
Ik vind die scenes met Valerie zo mooi.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik heb 'm op de Special edition DVD, nog uit de DVD-tijd, toen al een keer of 2 á 3 gezien, en laatst nog een keer in Full HD gedownload en gekeken![]()
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villain by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished. However, this valorous visitation of a by-gone vexation, stands vivified and has vowed to vanquish these venal and virulent vermin van-guarding vice and vouchsafing the violently vicious and voracious violation of volition. The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous. Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it's my very good honor to meet you and you may call me V.
Bij jou zijn het er nog twee tenminstequote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En Kally![]()
zijn er iig toch nog 2 mensen die gedag zeggen
Tis sowieso een film die blijft boeien, terwijl hij best lang is. Best knap. Vaak heb je wel een inkak-momentjequote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind die scenes met Valerie zo mooi.
het is toch triest gesteld ookquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij jou zijn het er nog twee tenminste
Vind je?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Alleen 's ochtend word hier enthousiast gegroet
valt ook wel mee, als ik opsta nog niemandquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Dan is het rustig, nu ben je soms gewoon in gesprek verwikkeld en lees je even over de 'hoi's' en 'doei's' heen. Ik iig wel. maar dat betekent niet dat ik niet wil groeten ofzoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
is dat zo?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Hahahaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh ik dacht al, waarom krijg ik nu geen sms terug, maar had m nog niet verzonden
HOOOOOOOIIIIIII PATTTTTTTTT IK HOU VAN JOU IK ZEG NU HOOOOSLLLLOOOquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hou van je hoor!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
valt ook wel mee, als ik opsta nog niemand
O het was mij eerlijk gezegd niet opgevallenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan groeten d'r veel meer, volgens mij, ja
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
HOOOOOOOIIIIIII PATTTTTTTTT IK HOU VAN JOU IK ZEG NU HOOOOSLLLLOOO[ afbeelding ]
Ja maar jij bent lekker, dus het is je vergeven!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan is het rustig, nu ben je soms gewoon in gesprek verwikkeld en lees je even over de 'hoi's' en 'doei's' heen. Ik iig wel. maar dat betekent niet dat ik niet wil groeten ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |