Nee, jij wel.quote:

nog 1.quote:

Mijn auto haalt dat nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Vreemdgaan: 't is maar seks hoor.
Af en toe wil je eens een uitspatting maken.
Heb nog niemand meegemaakt die nog nooit volgas 190 heeft gereden op de snelweg, om eens helemaal los te gaan. Hoort ook niet, maar daarom doe je het wel.

Als je niet van dit soort topics zou maken kreeg je ook niet steeds een ban, man.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:30 schreef Coppercab het volgende:
[..]
Waarom instellingen aanpassen als je accounts toch steeds worden gebanned? I
k wist trouwens niet eens dat dat kon.

XD zo leuk die miem. van hie wat voor je tgopic.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:36 schreef RickoKun het volgende:
Een jonge rickokun voor je topic!
[ afbeelding ]

Ik kwam.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:36 schreef RickoKun het volgende:
Een jonge rickokun voor je topic!
[ afbeelding ]

Voe, de hoer.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wie is dat lekker wijf in je UI?

En hij zit ook diep in de problemen:quote:jbsoundgouda (1 week geleden)
he silverdame nu ben je door de mand gevallen je hebt een dome reactie gedaan en nu ben je achterhaalt
mensen let op hier volgt de ip nr van deze dame en haar adress heellaas geen huis nr maar ze zit tegen het water aan bij een brug ip nr van haar is 82.93.56.137 adress amsterdam watergraafmeer hoekje wibautstraat ringdijk mensen we gaan een keer verzamelen en dan naar haar of hem toe om verhaal te halen want wij hebben meerdere keren netjes gevraagt om deze nep dame de video's te verwijdern maar hij of zij luistert niet dan maar persoonlijk dag hoor
quote:jbsoundgouda (2 dagen geleden)
jij bent niet wie jij bent jij gebruik een naam van iemand anders dus de filmpjes zijn niet gemaakt door jou jij bent niet de echte silverlady ik vraag je nogmaals namens iedereen waar jij de film van hebt staan de filmpjes en deze hele kanaal op te doeken want geloof me ik zoek alles tot de bodem uit en dan zal ik wel persoonlijk en ik niet alleen denk ik moeten komen vragen bij je thuis en ik denk dat het een stuk minder vriendelijk zal zijn als nu

Los op danquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:48 schreef Futureone het volgende:
De aanstormende bekendste Fok!ker is Penisbaard op dit moment, maar mensen weten zo weinig over hem.
HET IS EEN FUCKING MYSTERIE DIE MOET WORDEN OPGELOST.
Pimp Playahhh

De kamperhordes, ze komen uit het oosten.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:51 schreef Coppercab het volgende:
PB is een zwerver die onder een brug in Amsterdam leeft:
http://www.youtube.com/user/DeZilverenDame
[..]
En hij zit ook diep in de problemen:
[..]

Pas maar op, Gerda.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De kamperhordes, ze komen uit het oosten.

Volgens google is dat Voequote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |