Bedankt voor je bijdrage.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:28 schreef turnazz het volgende:
Ik ben domp, lomp en famous..
bitches zitten aan mijn penus.

auwquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:25 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Anders gaat ie een uur in een emmer chloor...

Nog zoeen hilaariesgsche kloon van PB.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:27 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Oh wat vreselijk dat je dat vindt, ik ga nu even een uurtje of 2 keihard huilen hoor in een hoekje!
Ben je dan gelukkig?

25 posts per paginaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:29 schreef Coppercab het volgende:
Penisbaard zit nu op 5 pagina´s, Rectum heeft er maar 3.

Nee hoor ik ben zijn vrouw!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:29 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nog zoeen hilaariesgsche kloon van PB.

xdquote:

Dat heb ik nou nooit zo begrepen, dat zware tillen aan vreemdgaan. Hoezo is dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:25 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
dat vind ik wel zo goor vreemdgaande mannen...

Waarom instellingen aanpassen als je accounts toch steeds worden gebanned? Iquote:

mensen met 25 posts per paginaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:29 schreef Coppercab het volgende:
Penisbaard zit nu op 5 pagina´s, Rectum heeft er maar 3.

NEE dat mag hij niet!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit zo begrepen, dat zware tillen aan vreemdgaan. Hoezo is dat eigenlijk?
Mag je man ook niet naar andere vrouwen kijken? Of praten met een meid in de kroeg?
Of bladeren in een blad in een tijdschriftenwinkel?

De menukaart lezen mag zolang ie maar thuis komt vretenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit zo begrepen, dat zware tillen aan vreemdgaan. Hoezo is dat eigenlijk?
Mag je man ook niet naar andere vrouwen kijken? Of praten met een meid in de kroeg?
Of bladeren in een blad in een tijdschriftenwinkel?

!
!

Gaat ie weer tegen zichzelf praten.quote:

lueken grapen ofer prinzen en prinzesenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:32 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ok Willem Alexander, ik ga nu op mijn 10 vingers zitten!
Kijk je mee schat?

Je weet dat mijn vuisten altijd voor je klaarstaanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:32 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ok Willem Alexander, ik ga nu op mijn 10 vingers zitten!
Kijk je mee schat?

Dus jij bent een kloon van PB.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:33 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Gaat ie weer tegen zichzelf praten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |