Blijkbaar niet dronken genoeg om het je nog te herinnerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
alles staat hier toch netjes geregistreerd?quote:Op zondag 18 juli 2010 13:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Blijkbaar niet dronken genoeg om het je nog te herinneren
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:26 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb BB wel op msn
is ze cute?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Nee, welke provider, of hoe heet dat, heb je?quote:Op zondag 18 juli 2010 13:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Valt jullie internet zo nu en dan ook uit? Ik word gek pfft
Ziggo, maar dat heeft tie vakerquote:Op zondag 18 juli 2010 13:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, welke provider, of hoe heet dat, heb je?
Daar zal het niet aan liggen dan. Want wij hebben ook Ziggoquote:
Ohh tsja, zolang die het maar weer doetquote:Op zondag 18 juli 2010 13:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar zal het niet aan liggen dan. Want wij hebben ook Ziggo
Ik ben geen drankorgel ofzo.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wordt dat dan je eerste vandaag?
Ja hoor.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:22 schreef bijdehand het volgende:
Niet dat ik haar op msn heb want ik heb niet zo'n zin in die hint
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:26 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb BB wel op msn
Wat is het nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:25 schreef DuTank het volgende:
wie komt er even "een pakje camel van 4 30" brengen?
http://www.albert.nl/display.do?page=homequote:Op zondag 18 juli 2010 14:25 schreef DuTank het volgende:
wie komt er even "een pakje camel van 4 30" brengen?
Ja dat snap ik, maar wat is het nut ervan?quote:
Roken?quote:Op zondag 18 juli 2010 14:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar wat is het nut ervan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |