een buiksnor is de streep vanaf je navel naar beneden toequote:Op zondag 18 juli 2010 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
kk is dit jouw buiksnor?
http://wobilog.web-log.nl(...)/12/25/nipstache.jpg
Dat is saai.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
een buiksnor is de streep vanaf je navel naar beneden toe
Sommige mannen hebben vanaf hun navel naar boven.. Heeft dat ook een naam?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
een buiksnor is de streep vanaf je navel naar beneden toe
het spijt me dat ik niet overmatig behaard benquote:
geen ideequote:Op zondag 18 juli 2010 00:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben vanaf hun navel naar boven.. Heeft dat ook een naam?
Ja zoietsquote:Op zondag 18 juli 2010 00:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het spijt me dat ik niet overmatig behaard ben
dat is vast echtquote:
Ik ken die man van tv ofzo.quote:
deze niet, vergelijk zijn hoofdhaar eens met de restquote:
Ja dat is ook altijd hetzelfde he.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
deze niet, vergelijk zijn hoofdhaar eens met de rest
Het kleurverschil? Dat kan hoor.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
deze niet, vergelijk zijn hoofdhaar eens met de rest
2 tegen 1, give up.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:43 schreef kutkabouter het volgende:
als ik zeg dat dat niet kan, dan is dat ook zo
nee, mannen hebben per definitie eerder gelijk dan vrouwenquote:
Ja jonge er zijn zelfs kindjes en ja ook meisjes van een jaar of 8 met die ziekte. En overal pikzwarte haren.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:43 schreef kutkabouter het volgende:
als ik zeg dat dat niet kan, dan is dat ook zo
You wishquote:Op zondag 18 juli 2010 00:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee, mannen hebben per definitie eerder gelijk dan vrouwen
Mannen hebben alleen gelijk als ze gelijk hebben. Bij twijfel hebben vrouwen al er snel gelijk.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee, mannen hebben per definitie eerder gelijk dan vrouwen
Wat blaat jij nou weer.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mannen hebben alleen gelijk als ze gelijk hebben. Bij twijfel hebben vrouwen al er snel gelijk.
vrouwen en computersquote:Op zondag 18 juli 2010 00:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja geen idee![]()
Ging iets fout ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |