ik klaag overal overquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet zo klagen.Klagen als je op vakantie gaat.
![]()
was de vraag niet duidelijk?quote:Pardon?
Ben je zo wanhopig?quote:
quote:
dan had ik dat wijf van gisteren wel gedaanquote:
Nah dat valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan had ik dat wijf van gisteren wel gedaandat je mij nog steeds serieus neemt
Mwah beetje ik vond het leuk maar de rest niet dus we gingen al snel. Daarna rondrijden richting Rosmalen en Vlijmenquote:
rondrijden?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mwah beetje ik vond het leuk maar de rest niet dus we gingen al snel. Daarna rondrijden richting Rosmalen en Vlijmen![]()
![]()
Je koffer al ingepakt?
mooiquote:
Gewoon op brommer beetje touren.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
rondrijden?wat moet ik me daarbij voorstellen?
ja net gedaan, ik ga jullie wel missen![]()
![]()
![]()
doe eens niet zo praten als ze net achter me staatquote:
Leest je moeder mee?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
doe eens niet zo praten als ze net achter me staat
we gaan naar NY, san diego en calgary in canadaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gewoon op brommer beetje touren.
Tevens bij ieder cafe of friettent stoppen, altijd iemand die wel wat wilt.
Ahh hendig, kan je morgen zo weg. Ja dat zal weer afkicken worden he
Gaan jullie een rondreis maken of blijf je op een plek?
tuurlijk niet, maar ik klikte dit open en toen kwam ze net langsgelopenquote:
Ohh dacht al, al jouw bizzare postsquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
tuurlijk niet, maar ik klikte dit open en toen kwam ze net langsgelopen
Da's jammer.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
tuurlijk niet, maar ik klikte dit open en toen kwam ze net langsgelopen
ik denk niet dat ze blij zou worden als ze hoort dat ik met dertigers zoenquote:
dat valt toch ook wel weer mee?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh dacht al, al jouw bizzare posts
Je moet ook sneaky forummen he
Ohh vette route! San Diego en New York lijken me echt mooi. Cool dat ze daar wonenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
we gaan naar NY, san diego en calgary in canadawe hebben namelijk familie zitten in SD en calgary
hoe hard gaat je brommer?
Geen idee maar zoals je zelf al zegt een 33jarige..quote:
Weet ze uberhaupt je usernamequote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze blij zou worden als ze hoort dat ik met dertigers zoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |