Ja, dan was ze ook gevallen op een kaboutertje met flaporen uit een Utrechtse volksbuurt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:01 schreef Majkool het volgende:
Wat ik me afvraag. Stel, Sneijder was een administratief medewerker met een gemiddeld inkomen, was Yolanthe dan verliefd?
Ik idem dito.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zag het ook nooit echt tot deze foto inderdaad
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:02 schreef alors het volgende:
[..]
oh dan ben ik daarmee in de war, Peter is voor Ajax of niet...
Gefeliciteerd, nu kun je het nooit meer niet zienquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zag het ook nooit echt tot deze foto inderdaad
Op foto no. 4, die vrouw links van Sneijder, wat is dat nou voor 'haarlijn'?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:03 schreef Starlie het volgende:
Op telegraaf.nl bij de slideshow zie je de outfit van Sylvie iets beter.
Nou ja, 't voorkomt in elk geval Beckham-taferelenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja die theorie idd, of nog een andere, de bloedmooie man/vrouw die een partner kiest die net minder mooi is zodat de aandacht naar zichzelf blijft gaan
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:03 schreef Pikanto het volgende:
[..]
Ja, dan was ze ook gevallen op een kaboutertje met flaporen uit een Utrechtse volksbuurt.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Op foto no. 4, die vrouw links van Sneijder, wat is dat nou voor 'haarlijn'?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:04 schreef Starlie het volgende:
Is er iemand die trouwens al weet wat het opvallende detail aan haar jurk is?!
Was ook geen sarcastische vraag hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:03 schreef Pikanto het volgende:
[..]
Ja, dan was ze ook gevallen op een kaboutertje met flaporen uit een Utrechtse volksbuurt.
En wat kom jij hier dan doen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:07 schreef Majkool het volgende:
[..]
Was ook geen sarcastische vraag hoor![]()
Alleen paupers kijken Shownieuws en zijn geïnteresseerd in dit non-nieuws. Hoe kan bijvoorbeeld een gebroken teen van Paay of een gejatte fiets van Joling iemand iets interesseren?
Mag ik dit zooitje even onderkotsen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wat doe je hier dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:07 schreef Majkool het volgende:
Alleen paupers kijken Shownieuws en zijn geïnteresseerd in dit non-nieuws.
Nou, dat zullen die hoepels wel zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:04 schreef Starlie het volgende:
Is er iemand die trouwens al weet wat het opvallende detail aan haar jurk is?!
Ja dat vrees ik ook.. ik dacht misschien staat er ergens een Y en een W geborduurd...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, dat zullen die hoepels wel zijn.
Geen idee, het is vrij makkelijk te omzeilen dit soort onzin. ik zou me dan vooral niet druk maken om wat Jan Modaal wel of niet interesseert.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:07 schreef Majkool het volgende:
[..]
Was ook geen sarcastische vraag hoor![]()
Alleen paupers kijken Shownieuws en zijn geïnteresseerd in dit non-nieuws. Hoe kan bijvoorbeeld een gebroken teen van Paay of een gejatte fiets van Joling iemand iets interesseren?
Mag ik dit zooitje even onderkotsen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Och op zo'n manier kan John vd Heuvel bevriend zijn geworden ..want Boudewijn Zenden speelde ooit bij PSV.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:02 schreef alors het volgende:
oh dan ben ik daarmee in de war, Peter is voor Ajax of niet...
Maarja anders misschien via de familie Zenden, dat zijn wel PSV'ers lijkt me...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |