Ja iddquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En ze is ook vast duur in 't onderhoud.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:58 schreef Jenn11 het volgende:
Mevrouw v.d. Vaart bijna onherkenbaar op het huwelijk van Yo en Wes, ze ziet er oud uit op de foto:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan is het dalijk weer: ALLES IS WEG!!!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:01 schreef AnneLo het volgende:
Wat ben ik blij dat ze nu eindelijk getrouwd zijn, zijn we gelukkig van dat gezeik af!! Ik kan die koppen echt niet meer zien!![]()
Stelletje publiciteitsgeile kapsonesklanten!!!!!
Zo, dat moest ik ff kwijt......![]()
Die Yolanthe zie je inderdaad echt overalquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:01 schreef AnneLo het volgende:
Wat ben ik blij dat ze nu eindelijk getrouwd zijn, zijn we gelukkig van dat gezeik af!! Ik kan die koppen echt niet meer zien!![]()
Iedereen zou er 'oud' uitzien na een paar chemokuren.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:58 schreef Jenn11 het volgende:
Mevrouw v.d. Vaart bijna onherkenbaar op het huwelijk van Yo en Wes, ze ziet er oud uit op de foto:
[ afbeelding ]
En een ritssluiting laten maken he, stel je voor dat je zelf moet persen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Straks kunnen we 9 maanden lang de pufjes van de zwangerschap volgen
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Iedereen zou er 'oud' uitzien na een paar chemokuren.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En een ritssluiting laten maken he, stel je voor dat je zelf moet persen.
Nee hoor, je bent er nog niet van af. Er komt nog een zwangerschap, een baby, misschien nog wat kindjes en een scheiding.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:01 schreef AnneLo het volgende:
Ze wil een groot gezin, dus die 6 koters en zwangerschappen staan ons nog te wachten.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:04 schreef shomila het volgende:
Elke week breed uitgemeten hoe gelukkig ze is, wat voor kleur onderbroek ze aan hebben.
Ook. Zie een paar rimpeltjes in haar voorhoofd, maar misschien komt het ook doordat ze in de zon kijkt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haar gezicht ziet er toch prima uit?Volgens mij doelde zij op de outfit en dat hoedje en dingetje enzo?
Hopelijk laat ze haar kinderen straks wel een beetje uit de publiciteit. Maar ik vrees het ergste....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:04 schreef shomila het volgende:
Denk je dat je daar vanaf bent dan, ik denk het niet.
Elke week breed uitgemeten hoe gelukkig ze is, wat voor kleur onderbroek ze aan hebben.
Maar ze zijn niet publiciteitsgeil hoor.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Straks kunnen we 9 maanden lang de pufjes van de zwangerschap volgen
Nee bedankt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:08 schreef AnneLo het volgende:
Hebben jullie ze trouwens al gefeliciteerd, kan op de site van de Telegraaf..![]()
![]()
![]()
Ben wel eens benieuwd wat zij allemaal aan haar uiterlijk doet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En ze is ook vast duur in 't onderhoud.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hopelijk laat ze haar kinderen straks wel een beetje uit de publiciteit. Maar ik vrees het ergste....
Wie is die dame links achter in die mooie japon, zijn dat al haar zussen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |