quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:10 schreef Anne het volgende:
Bijna alle PTA SC'ers zijn in juli (en de maand ervoor en erna) jarig.
Jij valt een beetje buiten de boot.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:21 schreef Anne het volgende:
Pfffffffff, het is dinsdagochtend, hallo!
Ik kom binnen en het gaat over de billen van Yolanthe. Ik ga op mijn stoel zitten en het gaat over darkrooms. Ik zet de radio aan en het gaat over zininsex.nl
Ben benieuwd hoe de verdere dag verloopt.
Wel typisch dat aan het volgende blok, waar alleen maar vrouwen zitten, dit soort onderwerpen niet ter sprake komenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:51 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zeg: allemaal respectabele onderwerpen
Bojo gefeliciteerd!quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Wel typisch dat aan het volgende blok, waar alleen maar vrouwen zitten, dit soort onderwerpen niet ter sprake komen. Toch zou ik daar niet willen zitten
.
Eerder OUDquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Margriet, Libelle, Viva![]()
Volgens mij ben je gewoon jaloers dat ze het over Jolanthe d'r billetjes hadden en niet over de jouwe
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Bij mij begonnen de gesprekken ophet werk als ik binnenkwam meestal meteen met "wat zieje erveroot uit, jehebt zeker weer *insert iets vunzigs* gedaan"![]()
met de vrouwelijke collegas voorop btw
De vrouwen die ik ken juist heel veelquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vrouwen praten nooit over sex toch ??
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De vrouwen die ik ken juist heel veel
Wat zeur je dan ?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Wel typisch dat aan het volgende blok, waar alleen maar vrouwen zitten, dit soort onderwerpen niet ter sprake komen. Toch zou ik daar niet willen zitten
.
quote:
QFTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |