Waarom geloof je niet alles wat in die tekst staat? Lijkt mij dat je of denkt dat die tekst 'autentiek' is of niet. Dus je gelooft of alles of niets.quote:Disclaimer: Ik ben niet verantwoordelijk voor wat er in deze tekst staat en geloof ook niet alles wat er in staat. Van een bewijsvoering is geen sprake in deze tekst en die ga ik hier ook niet leveren.
Bedankt voor het plaatsen, erg interessant.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:17 schreef Manke het volgende:
Hier nog zo 1 maar dan met een ander verhaal:
NP, vond het ook erg interessant.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:28 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Bedankt voor het plaatsen, erg interessant.Ik ben nu bij deel 14. Deze man heeft zijn huiswerk gedaan.
Heb je de link uit mijn openingspost bekeken?
Die is ook altijd grappig ja, als we in 2012 geen fuck merken zegt ie gewoon "Dat komt omdat we ertussenin zaten !"quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:10 schreef Biekuh het volgende:
- Er vindt een grote omwenteling plaats op 21 december 2012. Hierbij zullen de "goeden" een sprong maken naar een prettige 4-dimensionale realiteit, en de "slechten" - waaronder zijzelf - naar een negatieve. De groep die "er tussenin zit" blijft in de 3e dimensie.
Volgens mij is het de vierde en tweede dimensionale realiteit ipv de 4- of 2-dimensionale realiteit.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Die is ook altijd grappig ja, als we in 2012 geen fuck merken zegt ie gewoon "Dat komt omdat we ertussenin zaten !"
Als de goeden naar een 4-dimensionale gaan en de neutrale in de 3e blijven,
gaan de slechte dan naar een 2-dimensionale realiteit ? Kunnen we ze dan alleen nog maar in stripboeken zien ?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:11 schreef SamEnMoos het volgende:
Leuk stukje fictie, maar al in de eerste sessie doet hij een voorspelling die niet uitkomt (solar emission die de poolkappen doet smelten in 2009 en een dramatische stijging van de zeespiegel veroorzaakt.)
Er is dus nog tijdquote:There will be dramatic changes to your climate and weather conditions over the next
few years, as the time of the Great Harvest approaches. You will see windspeeds
surpassing 300 miles per hour at times. There will be raging tsunamis and widespread
devastation; and a solar emission in late 2009 early 2010 that will cause major melting of
the ice caps, and subsequent drastic rise in sea levels, leaving many (international)
metropolitan areas underwater.
Klopt niet veel van blijkbaar, al kan je dan nog zeggen dat er 'Unforseen disruptions' zijn geweest. Eventueel een crash die niet voor had moeten komen of zwaarder/lichter was dan verwacht of niet de verwachtte publieke reactie teweeg heeft gebracht om de oproep te doen.quote:Unless any unforeseen disruptions delay it's announcement, there will be a new currency
by the end of 2008 / early 2009, along with a new Union of nations. January has been
spoken of in some circles, as the latest, though there are plans underway which could
even bring this to fruition much earlier than initially hoped for. It depends upon the
results of other upcoming events as to how this will play out. I am not high enough up
the Hierarchy to know the intimate details of the dates and times that far in advance.
There is a 'tree system' in which such knowledge is passed down, as and when it becomes
'need to know'. I would be considered to be a "Regional" leader. Above me, are National
and International.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Die is ook altijd grappig ja, als we in 2012 geen fuck merken zegt ie gewoon "Dat komt omdat we ertussenin zaten !"
Als de goeden naar een 4-dimensionale gaan en de neutrale in de 3e blijven,
gaan de slechte dan naar een 2-dimensionale realiteit ? Kunnen we ze dan alleen nog maar in stripboeken zien ?
quote:
Sterker nog "solar emission in late 2009 early 2010".quote:
Nou je hebt dus de eerste, tweede, derde, vierde en misschien nog wel meer? Wat ze inhouden moet je zelf maar bedenken, ik wilde alleen even de (in mijn ogen) verwarrende vertaalfout opmerken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:55 schreef _Led_ het volgende:
Aha.
wat is een "vierde dimensionale realiteit" dan als ik vragen mag ?
En een "tweede dimensionale realiteit" ?
whehehehequote:Op woensdag 21 juli 2010 15:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Christ. Je hebt gelijk. ik loop een jaar achter.
.
Inderdaad, de kans dat deze persoon een oplichter is, is zeer klein. De kans dat deze persoon een ingewijde is en deze tekst met onwaarheden heeft gevuld, acht ik veel groter. De kans dat deze persoon een ingewijde is en niet bewust misleidt maar eerlijk is acht ik het grootste.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:44 schreef jogy het volgende:
Dat is een leuk stuk inderdaad. Ik was toevallig op dat forum toen hij daar zijn ding deed. Zijn reactiesnelheid was in ieder geval wel erg snel tussen posts door ook zijn antwoorden tussen twee nieuwe posts en de dingen die hij zei wees in ieder geval wel op iemand die een uitgebreide kennis had van de zaken waar hij het over had. Niet een copy-paste verhaal van een paar bronnen die hij dan snel opzocht oid. Dus in ieder geval iemand die zich een langere tijd heeft bezig gehouden met de materie (minstens een paar maanden en dan is het wel erg kort genomen). Als het een hoaxer zou zijn geweest heeft hij er respectabel veel werk in gestoken zonder er iets voor terug te krijgen, geen erkenning, ook niet een hartelijke lach door toe te geven dat ie ons allemaal een streek heeft geflikt, niets.
Hij moet op zijn minst wel een heel goed contextuele intelligentie hebben om de materie zich eigen te maken, heeft zich geen enkele keer versproken en ook geen raar incoherent verhaal in elkaar gelfanst (wat meestal wel gebeurd als het een neppert betreft). Anyway, neem het hoe je wil het is zeker TRU gerelateerd erg boeiend als je je verdiept in de materie die hij aanbeveelt. (Ra materiaal www.lawofone.info )
...Want oplichters kunnen zich niet goed voorbereiden ?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:59 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Inderdaad, de kans dat deze persoon een oplichter is, is zeer klein.
Ha Bill Schnoebelen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:17 schreef Manke het volgende:
Hier nog zo 1 maar dan met een ander verhaal:
Typisch hoe hij steeds Christus citeert. Jezus zei echter ook:quote:ATS: So part of this question could also be, are all of them aware they are part of this
bloodline, or are some members oblivious to this connection they have? Are they
informed of this at a particular age? For example, how and at what age were you told you
belonged?
HH: Yes. If you are Bloodline (Family), you are born into it, and you are raised this way, from birth. There is no other way. I want to be clear on this Bloodline issue. The ones you know, they are of earthly lineage. Yes, they have their place in the Family, but the Real Power lines, do not originate from this planet.
ATS: I have probably found this the single most insightful thing so far. It helps me to understand the answers to some of the questions I've asked.
HH: I am glad. It is the probably the singlemost important thing that I have shared.
ATS: Unfortunately, its connotations also alleviate the 'NWO' [def] of most accusations.
HH: That depends upon your perspective. Does it alleviate the Negativity we have
perpetuated? No. Does it alleviate the pain and suffering we have caused, and are causing upon the planet? No. Does it alleviate that we are closing our End Game scenario, and soon to openly come out
and offer publically to "save" the failing political and financial institutions with our
esteemed Leadership? No.
Does that mean that you should give into and feed the Negativity? No. Does it alleviate that we will have to spend a Cycle in Karmic restitution, to balance this lifetime of overt Negativity? No. Does it mean that you should use the Negativity as the tool that it is, to show you that which you are not? Yes. Remember, always, that this is a beautiful Game that we are playing here and co-creating together, with our Infinite Creator. And that "off stage" (between lives) we are the very best of friends, and that no one really "dies" and no one really "suffers", except in the Game. The Game is not Reality. Reality is Reality, and you have the Power to Express your Reality within the Game, once you have learnt how to do so.
ATS: You are essentially saying that a soul can only choose positivity in a world where negativity also exists. If there were no protagonist in this world, there'd be no
opportunity for a human soul to choose 'good' or 'evil' and thus prove on a spiritual
level that they deserve one afterlife fate over another. If we only had positivity to
choose from, we'd learn nothing and our souls would manage to prove nothing.
HH: Exactly. That is the reason why we came. It was a great Sacrifice for us. Hard as it is to
comprehend from within the mental confines of 3rd Density life experience, we do it,
because we Love you.
ATS: An extremely basic concept but one I'd so far managed to overlook. Unfortunately, for those of us who love our Earthly existence (or rather, the potential it has), it's rather difficult to come to terms with a concept whereby suffering and slavery are as natural as love and happiness and that only after this Earthly existence can we ever be free.
HH: I understand. Our job is to provide the Catalyst. Your's is to use it. Can you look
beyond what your eyes are showing you, to find and express Love and Happiness in a
world of Fear and Distress? If you can, you will be as a Beacon of Light into the
Darkness. Will you succumb to the Darkness, or will you stand and shine your
Divine Inner Light? Only you can make that decision for yourself. Think about this: If the One Infinite Creator, is Infinite, and has created everything that Is (which It is, and It has), then does the Infinite Creator not reside within all things? When you can see the Divine spark of the Infinite Creator, even within those who would mean you harm, the strong grip of the illusion will begin to lose it's power over you. "Love your 'enemies', and pray for those who persecute you"
Nee, dat heb je verkeerd gelezen. ZIJ moeten 95% negatieve polarisatie hebben, dat is alles. als je boven die 95% komt ga je door naar die 4de 'dimensie' negatief, anders blijf je bij degene die in de 45% waardoor ze in de 3de zitten. Het is niet zo dat ze 95% van de mensen mee moeten sleuren oid. (vrije wil etc, we zouden ook de vrije wil hebben om ze gewoon in een hoekje te schoppen en te negeren voor tigduizend jaar)quote:Op maandag 26 juli 2010 21:27 schreef semexo het volgende:
21. Als de Illuminatie niet meer dan 95% van de mensen de duisternis inkrijgen, dan moeten ze naar hun zeggen het spel opnieuw spelen (staat in hun contract).
Door te zeggen "zijn versie" zeg je eigenlijk dat wat ie zegt niet dé waarheid is. Je kunt je afvragen of er überhaupt zoiets bestaat als de waarheid. Zo schrijft hij bijvoorbeeld dat het Ra Material circa 85% juist is, maar hij bekijkt dit vanuit zijn perspectief, namelijk vanuit die van de 6e dimensie. Als er 8 dimensies zijn, waarbij de 8e terugkeren naar huis inhoudt, dan overziet hij ook niet het hele plaatje.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Maar hoe kun je nu 100% zeker weten dat zijn versie van de realiteit waar is? Buiten persoonlijke spirituele ervaringen valt er niets hard te maken.
In zijn uitleg (en die van www.lawofone.info) heb je voor de 4de dimensie nagetief een negatieve polariteit nodig van 95% (service to self) en om naar de positieve 4de te gaan 'maar' 51% positieve (service to others) nodig. Dit verschil zit hem blijkbaar in het 'feit' dat het universum van oorsprong een voorkeur heeft tot een positieve ervaring (eenheid) en niet de negatieve (strijd) maar als men polariteit wil ervaren dan moet het negatieve zijn ruimte krijgen. Dus ze moeten 95% negatief zijn om naar de 4de NEGATIEF te gaan. Het universum straft niet zegmaar, ze hebben ervoor gewerkt dus mogen ze ook verder gaan om hun levenswijze uit te werken tot aan de bron. En in hun geval is het enkel om de karmische balast af te werken zodat ze weer terug kunen naar hun oude positie; 6de positief (volgens eigen zeggen dan natuurlijk) Zoiets dus.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:40 schreef semexo het volgende:
Ah ok, bedankt voor de verduidelijking. Als zij naar een hogere density willen moeten ze ook 95% negatieve polariteit behalen, omdat anders de positieve polariteit niet genoeg ervaren wordt. Maar waarom zouden ze zelf de 95% negatieve polariteit krijgen als ze planeet Aarde negatief (liefdeloos, materialistisch) maken?
Goeie vraag. Geen idee. Misschien dat het universum ronde getallen geil vindt. Ik heb nog even gezocht of het 'ongeveer 95%' is of exact maar dat ligt een beetje in het luchtledige.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:31 schreef _Led_ het volgende:
En hoe weet ie dat het 95% is en niet 93.71% ?
Nee juist niet, want dan zouden 'ze' voldoen aan de verwachting. Juist door dit soort mensen hun verhaal te laten doen zorg je ervoor dat het alleen maar ongeloofwaardiger wordt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:27 schreef het_fokschaap het volgende:
lijkt me dat die kerel al lang gepakt zou zijn door de Illuminatie als ze werkelijk zoveel macht hebben
Dat komt omdat alle religies op 1 ding gebasseerd zijn .. Zoek zelf maar op hoe en wat .. Ik ben intotaal zon 2 maanden info aan het opzoeken geweest om t basic story te weten ..quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
is die niet in de war met hindoes?
die verwachten ook dat we 21 dec 2012 in de vierde en laatste levensfase komen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:57 schreef Riana_Luna het volgende:
Illuminati zat ook in de film angels and demons
Beeeh, Beeeh (geblaat) ...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:43 schreef _Led_ het volgende:
[..]
[..]
Stelletje door de MSM geindoctrineerde sheeple !!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |