abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84170780
Ik kwam een tijd geleden deze tekst tegen die afkomstig is van het forum abovetopsecret.com.

De persoon die de berichten schrijft beweert een Illuminati-insider zijn, en boven de Rothschilds te staan in de pikorde. De persoon beweert een spirituele of priesterachtige functie te bekleden binnen zijn gemeenschap. Hij (of zij) beweert deel uit te maken van - zoals hij het noemt - het "social-memory complex" dat Lucifer heet. Hij beweert een zogenaamde Gevallen Wachter te zijn. Hij beweert van het Venus van de 6e dimensie afkomstig te zijn en hij beweert dat zij er al vķķr de zondvloed waren.

Hij doet een aantal opmerkelijke beweringen:

- Yhwh was/is een dictator, en dankzij deze vond er geen (spirituele) evolutie plaats op de planeet Aarde.

- Lucifer is niet "slecht". Voordat zij er waren was er geen sprake van vrije wil, omdat er nergens tussen kiezen was. Zij zorgen voor de negatieve polariteit zodat mensen kunnen kiezen en dus de positieve polariteit kunnen kiezen om (spirituele) vooruitgang te kunnen boeken.Lucifer moet dus de Prins der Duisternis zijn om een licht brenger te zijn.

- Er vindt een grote omwenteling plaats op 21 december 2012. Hierbij zullen de "goeden" een sprong maken naar een prettige 4-dimensionale realiteit, en de "slechten" - waaronder zijzelf - naar een negatieve. De groep die "er tussenin zit" blijft in de 3e dimensie. Dus: wil je dat het een prettige gebeurtenis wordt voor je, dan moet je nu aan jezelf werken door de positieve polariteit te kiezen. De transformatie vindt dus nu plaats.

Hij vertelt nog vele andere dingen.

De discussie kun je hier lezen: http://www.scribd.com/doc(...)d-Illuminati-Insider

Disclaimer: Ik ben niet verantwoordelijk voor wat er in deze tekst staat en geloof ook niet alles wat er in staat. Van een bewijsvoering is geen sprake in deze tekst en die ga ik hier ook niet leveren. Velen van jullie zullen deze tekst controversieel vinden, en dat begrijp ik. Ondanks het feit dat het zo lang is, vind ik het toch de moeite waard om het helemaal te lezen. Het enige wat ik kan zeggen is: probeer het met een open geest te lezen. Op getroll en persoonlijke aanvallen reageer ik niet, dus doe geen moeite.
Dit topic heb ik expres in TRU geplaatst omdat het voornamelijk over spiritualiteit gaat en daarom dus niet in BNW, ook al beweert de persoon die deze berichten schreef een Illuminati-insider te zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Biekuh op 17-07-2010 16:47:16 ]
  zaterdag 17 juli 2010 @ 16:41:52 #2
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_84171524
quote:
Disclaimer: Ik ben niet verantwoordelijk voor wat er in deze tekst staat en geloof ook niet alles wat er in staat. Van een bewijsvoering is geen sprake in deze tekst en die ga ik hier ook niet leveren.
Waarom geloof je niet alles wat in die tekst staat? Lijkt mij dat je of denkt dat die tekst 'autentiek' is of niet. Dus je gelooft of alles of niets.
pi_84171735
Ik neem aan dat je met "niet authentiek" bedoelt dat de schrijver een oplichter is en bij "authentiek" dat ie oprecht is. Als ie oprecht is, wil het nog niet zeggen dat alles wat ie zegt ook daadwerkelijk klopt. En al klopt alles wel, dan kan het nog zijn dat het zo haaks staat op hoe ik denk dat het is, dat ik het niet (wil) geloven.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 20:17:42 #4
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_84177989
Hier nog zo 1 maar dan met een ander verhaal:
pi_84180705
Wat een bullshit, als de Illuminati al bestaat is het een zakenkartel dat alles in handen heeft, niet een of andere magische sekte.
pi_84269299
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 20:17 schreef Manke het volgende:

Bedankt voor het plaatsen, erg interessant. Ik ben nu bij deel 14. Deze man heeft zijn huiswerk gedaan.

Heb je de link uit mijn openingspost bekeken?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:44:58 #7
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_84269998
Dat is een leuk stuk inderdaad. Ik was toevallig op dat forum toen hij daar zijn ding deed. Zijn reactiesnelheid was in ieder geval wel erg snel tussen posts door ook zijn antwoorden tussen twee nieuwe posts en de dingen die hij zei wees in ieder geval wel op iemand die een uitgebreide kennis had van de zaken waar hij het over had. Niet een copy-paste verhaal van een paar bronnen die hij dan snel opzocht oid. Dus in ieder geval iemand die zich een langere tijd heeft bezig gehouden met de materie (minstens een paar maanden en dan is het wel erg kort genomen). Als het een hoaxer zou zijn geweest heeft hij er respectabel veel werk in gestoken zonder er iets voor terug te krijgen, geen erkenning, ook niet een hartelijke lach door toe te geven dat ie ons allemaal een streek heeft geflikt, niets.

Hij moet op zijn minst wel een heel goed contextuele intelligentie hebben om de materie zich eigen te maken, heeft zich geen enkele keer versproken en ook geen raar incoherent verhaal in elkaar gelfanst (wat meestal wel gebeurd als het een neppert betreft). Anyway, neem het hoe je wil het is zeker TRU gerelateerd erg boeiend als je je verdiept in de materie die hij aanbeveelt. (Ra materiaal www.lawofone.info )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 20 juli 2010 @ 13:18:16 #8
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_84271329
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:28 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Bedankt voor het plaatsen, erg interessant. Ik ben nu bij deel 14. Deze man heeft zijn huiswerk gedaan.

Heb je de link uit mijn openingspost bekeken?
NP, vond het ook erg interessant.
Hij vertelt dat al het occulte en alle geheime organisaties eigenlijk duivels zijn.

Erg veel tekst, maar de site staat nog open.
Ik denk dat het onzin eerlijk gezegd, als ik zo de samenvatting in de openingspost lees, maar ik ga het zeker nog lezen.

Ik denk dat er in die videoserie ook wel wat onzin wordt verteld, zoals bijvoorbeeld dat Cthulhu bestaat en dat hij vampier was.
Hier nog een serie van deze man:
pi_84275909
Leuk stukje fictie, maar al in de eerste sessie doet hij een voorspelling die niet uitkomt (solar emission die de poolkappen doet smelten in 2009 en een dramatische stijging van de zeespiegel veroorzaakt.)
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:08:56 #10
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_84311569
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 16:10 schreef Biekuh het volgende:
- Er vindt een grote omwenteling plaats op 21 december 2012. Hierbij zullen de "goeden" een sprong maken naar een prettige 4-dimensionale realiteit, en de "slechten" - waaronder zijzelf - naar een negatieve. De groep die "er tussenin zit" blijft in de 3e dimensie.
Die is ook altijd grappig ja, als we in 2012 geen fuck merken zegt ie gewoon "Dat komt omdat we ertussenin zaten !"

Als de goeden naar een 4-dimensionale gaan en de neutrale in de 3e blijven,
gaan de slechte dan naar een 2-dimensionale realiteit ? Kunnen we ze dan alleen nog maar in stripboeken zien ?
zzz
pi_84315362
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:08 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Die is ook altijd grappig ja, als we in 2012 geen fuck merken zegt ie gewoon "Dat komt omdat we ertussenin zaten !"

gaan de slechte dan naar een 2-dimensionale realiteit ? Kunnen we ze dan alleen nog maar in stripboeken zien ?
Volgens mij is het de vierde en tweede dimensionale realiteit ipv de 4- of 2-dimensionale realiteit.
  woensdag 21 juli 2010 @ 14:55:31 #12
31101 _Led_
pi_84315949
Aha.
wat is een "vierde dimensionale realiteit" dan als ik vragen mag ?
En een "tweede dimensionale realiteit" ?
zzz
  woensdag 21 juli 2010 @ 14:57:17 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_84316025
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:11 schreef SamEnMoos het volgende:
Leuk stukje fictie, maar al in de eerste sessie doet hij een voorspelling die niet uitkomt (solar emission die de poolkappen doet smelten in 2009 en een dramatische stijging van de zeespiegel veroorzaakt.)
quote:
There will be dramatic changes to your climate and weather conditions over the next
few years, as the time of the Great Harvest approaches. You will see windspeeds
surpassing 300 miles per hour at times. There will be raging tsunamis and widespread
devastation; and a solar emission in late 2009 early 2010 that will cause major melting of
the ice caps, and subsequent drastic rise in sea levels, leaving many (international)
metropolitan areas underwater.
Er is dus nog tijd .

MAAR bijvoorbeeld:
quote:
Unless any unforeseen disruptions delay it's announcement, there will be a new currency
by the end of 2008 / early 2009, along with a new Union of nations. January has been
spoken of in some circles, as the latest, though there are plans underway which could
even bring this to fruition much earlier than initially hoped for. It depends upon the
results of other upcoming events as to how this will play out. I am not high enough up
the Hierarchy to know the intimate details of the dates and times that far in advance.
There is a 'tree system' in which such knowledge is passed down, as and when it becomes
'need to know'. I would be considered to be a "Regional" leader. Above me, are National
and International.
Klopt niet veel van blijkbaar, al kan je dan nog zeggen dat er 'Unforseen disruptions' zijn geweest. Eventueel een crash die niet voor had moeten komen of zwaarder/lichter was dan verwacht of niet de verwachtte publieke reactie teweeg heeft gebracht om de oproep te doen.
Vrijheid
  woensdag 21 juli 2010 @ 15:04:03 #14
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84316300
early 2010 is dat juli?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_84316473
we zitten bijna in augustus... dat is niet echt early 2010
  woensdag 21 juli 2010 @ 15:14:12 #16
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_84316680
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:08 schreef _Led_ het volgende:

[..]

De theorie is (esoterische dimensies zijn iets anders dan wetenschappelijke dimensies in de uitleg en betekenis) Dat je de eerste, tweede en derde hebt. De eerste is dan plantleven (volgens mij zo uit m'n hoofd), tweede dieren zonder (groot) zelfbewustzijn en de derde zelfbewuste wezens zoals bijvoorbeeld een mens met alle voor en nadelen, in ieder geval wezens die conceptueel kunnen denken, zelfbewustzijn hebben en creativiteit, kunnen zich verheffen tot een niveau boven instinct en overlevingsdrang. Daar zitten we nu dus met z'n allen te vertoeven en heibel te schoppen, hier is er nog sprake van dualiteit (positief/negatief in de goed/slecht (subjectief) zin en niet de natuurlwetenschappelijke zin, alweer niet) ) Hierna heb je nog de vierde (tot en met de zevende ofzo) en die split zich af. Mensen die zich voor meer dan 90%(oid) 'negatief' (service to self heet het blijkbaar) gedragen gaan naar de 4de negatief om daar hun weg te vervolgen en mensen die zich meer dan 50%(oid) 'positief' (service to others, zoiets) gedragen gaan dan naar 4de positief om daat hun weg te vervolgen. De mensen er tussenin blijven lekker op de derde tot de volgende keer dat er een 'harvest' komt.

Dus nee, er gaat niemand terug naar flatland ofzo .
Vrijheid
  woensdag 21 juli 2010 @ 15:15:28 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_84316739
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 15:04 schreef Michielos het volgende:
early 2010 is dat juli?

Christ. Je hebt gelijk . ik loop een jaar achter. .
Vrijheid
  woensdag 21 juli 2010 @ 15:17:50 #18
18159 Dlocks
pi_84316836
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 15:04 schreef Michielos het volgende:
early 2010 is dat juli?
Sterker nog "solar emission in late 2009 early 2010".
En "there will be a new currency by the end of 2008 / early 2009, along with a new Union of nations".
pi_84317133
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 14:55 schreef _Led_ het volgende:
Aha.
wat is een "vierde dimensionale realiteit" dan als ik vragen mag ?
En een "tweede dimensionale realiteit" ?
Nou je hebt dus de eerste, tweede, derde, vierde en misschien nog wel meer? Wat ze inhouden moet je zelf maar bedenken, ik wilde alleen even de (in mijn ogen) verwarrende vertaalfout opmerken.
pi_84317292
is die niet in de war met hindoes?
die verwachten ook dat we 21 dec 2012 in de vierde en laatste levensfase komen
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  woensdag 21 juli 2010 @ 15:50:20 #21
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84318027
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 15:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Christ. Je hebt gelijk . ik loop een jaar achter. .
whehehehe
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_84332474
Hmm interessant. Kan iemand die een facebook account heeft het document even downloaden als PDF en uploaden naar rapidshare o.i.d.?
Veni vidi foetsie
pi_84377451
Dankje! Ik had al een stuk online gelezen, erg interessant! Ik ga het uitprinten en binnenkort lekker in de tuinstoel lezen
Veni vidi foetsie
pi_84503210
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:44 schreef jogy het volgende:
Dat is een leuk stuk inderdaad. Ik was toevallig op dat forum toen hij daar zijn ding deed. Zijn reactiesnelheid was in ieder geval wel erg snel tussen posts door ook zijn antwoorden tussen twee nieuwe posts en de dingen die hij zei wees in ieder geval wel op iemand die een uitgebreide kennis had van de zaken waar hij het over had. Niet een copy-paste verhaal van een paar bronnen die hij dan snel opzocht oid. Dus in ieder geval iemand die zich een langere tijd heeft bezig gehouden met de materie (minstens een paar maanden en dan is het wel erg kort genomen). Als het een hoaxer zou zijn geweest heeft hij er respectabel veel werk in gestoken zonder er iets voor terug te krijgen, geen erkenning, ook niet een hartelijke lach door toe te geven dat ie ons allemaal een streek heeft geflikt, niets.

Hij moet op zijn minst wel een heel goed contextuele intelligentie hebben om de materie zich eigen te maken, heeft zich geen enkele keer versproken en ook geen raar incoherent verhaal in elkaar gelfanst (wat meestal wel gebeurd als het een neppert betreft). Anyway, neem het hoe je wil het is zeker TRU gerelateerd erg boeiend als je je verdiept in de materie die hij aanbeveelt. (Ra materiaal www.lawofone.info )
Inderdaad, de kans dat deze persoon een oplichter is, is zeer klein. De kans dat deze persoon een ingewijde is en deze tekst met onwaarheden heeft gevuld, acht ik veel groter. De kans dat deze persoon een ingewijde is en niet bewust misleidt maar eerlijk is acht ik het grootste.

Het heeft inderdaad weinig nut op de boel op te lichten, aangezien er zoals jij zegt er enorm veel tijd in gaat zitten, en het niks oplevert. Ik denk wel dat deze persoon oprecht is.

En bedankt voor de link.

Het hele verhaal heeft veel "blanks" bij me ingevuld. Ik heb altijd moeite gehad met het idee dat Lucifer/Satan absoluut slecht is. Alles maakt onderdeel uit van één schepping, dus zoiets als iets absoluut goeds of slechts bestaat niet. Ik vind het m.b.t. de NWO ook verhelderend. Ik heb dat hele verhaal nooit begrepen. Stel dat er een werelddictatuur tot stand komt en de wereldbevolking gedecimeerd is, wat dan? Gaan ze dan feestvieren op een eiland in de Cariben? Dat dit hele gebeuren een katalysator is, en dat wij er ten bate van onszelf gebruik van kunnen maken vind ik verreweg de meest logische verklaring.

Dat met die zonne-emissie klopt inderdaad niet, lijkt het. En dat van het overstromen van verschillende grote steden ook niet.
  maandag 26 juli 2010 @ 14:12:06 #26
31101 _Led_
pi_84503731
quote:
Op maandag 26 juli 2010 13:59 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Inderdaad, de kans dat deze persoon een oplichter is, is zeer klein.
...Want oplichters kunnen zich niet goed voorbereiden ?
zzz
pi_84517028
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 20:17 schreef Manke het volgende:
Ha Bill Schnoebelen.

Mede door zijn speeches ben ik gaan bidden.

Zie ook 'the light behind masonry' en 'how jesus sets captives free'. En zijn 9 uur durende 'interview with an ex vampire'.

Dit zijn pareltjes van informatie.
pi_84517284
Dit is ook goud waard.

http://video.google.com/videoplay?docid=-355200598020137027#

Ben overigens nog bezig met de text van de OP. Interessant. Hoe hij spreekt is als een verlichte, een vals demonisch orakel.. Sommige zaken die hij voorspeld heeft zij niet echt uitgekomen, smelten van de ijskappen bijv. En Yahweh is natuurlijk geen dictator, dan had ie ons allang vernnietigd.

Het hele verhaal is een rechtvaardiging voor oppressie, genocide, leugens, bedrog en kwaad dat gedaan wordt. 'Voor ons eigen bestwil'. Maar hoe kun je nu 100% zeker weten dat zijn versie van de realiteit waar is? Buiten persoonlijke spirituele ervaringen valt er niets hard te maken.

quote:
ATS: So part of this question could also be, are all of them aware they are part of this
bloodline, or are some members oblivious to this connection they have? Are they
informed of this at a particular age? For example, how and at what age were you told you
belonged?

HH: Yes. If you are Bloodline (Family), you are born into it, and you are raised this way, from birth. There is no other way. I want to be clear on this Bloodline issue. The ones you know, they are of earthly lineage. Yes, they have their place in the Family, but the Real Power lines, do not originate from this planet.

ATS: I have probably found this the single most insightful thing so far. It helps me to understand the answers to some of the questions I've asked.

HH: I am glad. It is the probably the singlemost important thing that I have shared.

ATS: Unfortunately, its connotations also alleviate the 'NWO' [def] of most accusations.

HH: That depends upon your perspective. Does it alleviate the Negativity we have
perpetuated? No. Does it alleviate the pain and suffering we have caused, and are causing upon the planet? No. Does it alleviate that we are closing our End Game scenario, and soon to openly come out
and offer publically to "save" the failing political and financial institutions with our
esteemed Leadership? No.
Does that mean that you should give into and feed the Negativity? No. Does it alleviate that we will have to spend a Cycle in Karmic restitution, to balance this lifetime of overt Negativity? No. Does it mean that you should use the Negativity as the tool that it is, to show you that which you are not? Yes. Remember, always, that this is a beautiful Game that we are playing here and co-creating together, with our Infinite Creator. And that "off stage" (between lives) we are the very best of friends, and that no one really "dies" and no one really "suffers", except in the Game. The Game is not Reality. Reality is Reality, and you have the Power to Express your Reality within the Game, once you have learnt how to do so.

ATS: You are essentially saying that a soul can only choose positivity in a world where negativity also exists. If there were no protagonist in this world, there'd be no
opportunity for a human soul to choose 'good' or 'evil' and thus prove on a spiritual
level that they deserve one afterlife fate over another. If we only had positivity to
choose from, we'd learn nothing and our souls would manage to prove nothing.
HH: Exactly. That is the reason why we came. It was a great Sacrifice for us. Hard as it is to
comprehend from within the mental confines of 3rd Density life experience, we do it,
because we Love you.

ATS: An extremely basic concept but one I'd so far managed to overlook. Unfortunately, for those of us who love our Earthly existence (or rather, the potential it has), it's rather difficult to come to terms with a concept whereby suffering and slavery are as natural as love and happiness and that only after this Earthly existence can we ever be free.

HH: I understand. Our job is to provide the Catalyst. Your's is to use it. Can you look
beyond what your eyes are showing you, to find and express Love and Happiness in a
world of Fear and Distress? If you can, you will be as a Beacon of Light into the
Darkness. Will you succumb to the Darkness, or will you stand and shine your
Divine Inner Light? Only you can make that decision for yourself. Think about this: If the One Infinite Creator, is Infinite, and has created everything that Is (which It is, and It has), then does the Infinite Creator not reside within all things? When you can see the Divine spark of the Infinite Creator, even within those who would mean you harm, the strong grip of the illusion will begin to lose it's power over you. "Love your 'enemies', and pray for those who persecute you"
Typisch hoe hij steeds Christus citeert. Jezus zei echter ook:

15 Maar wacht u van de valse profeten, dewelke in schaapsklederen tot u komen, maar van binnen zijn zij grijpende wolven.
16 Aan hun vruchten zult gij hen kennen. Leest men ook een druif van doornen, of vijgen van distelen?
17 Alzo een ieder goede boom brengt voort goede vruchten, en een kwade boom brengt voort kwade vruchten.
18 Een goede boom kan geen kwade vruchten voortbrengen, noch een kwade boom goede vruchten voortbrengen.
19 Een ieder boom, die geen goede vrucht voortbrengt, wordt uitgehouwen en in het vuur geworpen.
20 Zo zult gij dan dezelve aan hun vruchten kennen.

Dit is of een betrouwbaar en een authentieke bloedlijn of iemand die een demoon/gevallen engel (satan zelf?) channelt en daardoor zoveel antwoorden kan geven.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ali_Kannibali op 26-07-2010 20:32:52 ]
pi_84522084
Ik heb nu 50% gelezen, en ik moet zeggen dat ik met het meeste al bekend was en eigenlijk ook al geloofde.

Een opsomming:

1. De wereld die wij zien is een illusie; het is gematerialiseerde gedachtekracht. Wij miljoenen mensen creeren letterijk deze planeet door onze collectieve gedachten, geloof en intenties.

2. Wij zijn eigenlijk één, en vormen een geestelijk collectief. Gescheidenheid is een illusie. Als je doorhebt dat de ander eigenlijk ook jij bent, kun je de ander geen kwaad doen.

3. De Illuminatie zijn gevallen engelen, die hier altijd al op aarde zijn sinds Adam en Eva. Ze zijn hier om mensen vrije wil te geven. Zonder polariteit valt er niets te kiezen: Zonder donker geen licht, zonder woestijn geen vruchtbare landschappen (je weet niet dat het vruchtbaar is omdat je niet weet wat onvruchtbaar is). Zonder lelijke mensen geen mooie mensen. Zonder domme mensen geen slimme mensen. Zonder koude geen warmte enz. enz. Dat is wat leven LEVEN maakt en je gevoel geeft. Er is negatieve polariteit nodig om het geluk van de positieve polariteit te kunnen ervaren.

4. Yahweh heeft Jezus (zijn zoon) gestuurd om de toenemende negatieve polariteit te verminderen. De Illuminati winnen het spel bij meer dan 95% negatieve polariteit. De leer van Jezus is de redding om de komende filtering door te komen.

5. Het leven is een spel en dient om elke incarnatie te leren om uiteindelijk het Nirvana te bereiken.

6. Grote voortijdse megalieten (piramides, stonehenge e.d.) zijn met Gedachtekracht gebouwd. Omdat zij de Kracht van het materialiseren door te Visualiseren goed onder de knie hadden (net als Jezus brood en vis uit het niets liet verschijnen, en Elia olijfolie oneindig door liet stromen). Wij hebben ook deze sluimerende mogelijkheid, echter het geloof hierin moet ontwaken om dit te kunnen. Al deze mensen zijn echter dood gegaan bij de Grote Vloed (wegens misbruik van deze krachten, ze hebben zichzelf vernietigd) en dus ook de kennis hieromtrent.

7. Buitenaardse wezens zijn eigenlijk engelen. Zij hebben ook de aarde bezocht, bijv. Ra en Quatzlcoatl om de mensen hun ware aard te leren (dat wij namelijk ook goden zijn en telekinese, telepathie, materialiseren gewoon in ons hebben als wij Het vinden)

8. Wij zijn allemaal zonen van God. M.a.w. wij hebben een sluimerend weten dat wij tot bovennatuurlijk dingen in staat zijn, echter de conditionering en ons ongeloof houdt dit tegen.

9. De Illuminatie proberen ons van dit goddelijke (de positieve polariteit) tegen te houden, door ongeloof te zaaien, te doen geloven dat wij beperkt zijn in ons kunnen tot wat de natuurwetenschappen zeggen.

10. De illuminatie vervuilen ons Derde Oog, dat is de pijnappelklier, met chemische middelen (bijv. vaccins) en hoogfrequente radiostraling.

11. De illuminatie zijn de baas van de Mainstream media en houden zo mensen in slavernij van de materialistische wereld.

12. Er zijn miljoenen leden, waaronder de Orion groep. Een groot aantal houden zich bezig op forums om mensen in de materialistische wereld te houden, en het ongeloof (dat wij eigenlijk zonen van God zijn, en sluimerende bovennatuurlijk gaven hebben) in stand te houden. Andere mensen zijn wetenschappers, en bijvoorbeeld mensen als James Randi. Velen doen wat de Illuminatie willen (mensen ongelovig houden), maar weten niet dat ze de Illuminati dienen omdat zij reeds gehypnotiseerd zijn.

13. Als iemand een datum noemt met een voorspelling, is het een valse voorspelling. Dit ter genoegen van de Illuminati omdat het ongeloof versterkt en het Licht zwakker maakt.

14. Ze willen dat wij allen een "service to self" ipv "service to others" instelling gaan krijgen. Die mensen gaan naar een dimensie waar niets is, maar je bent wel bewust. Hier ben je letterlijk doof, blind en heb je geen reuk, smaak en tastzin, kortom geen zintuigen. Toch leef je.

15. De mensen die doorhebben dat de anderen hunzelf ook zijn gaan automatisch de ander dienen. Deze mensen gaan naar een hoger niveau, een mooiere wereld.

16. Het kaf (de egoisten, materialisten en ongelovigen in het spirtuele/bovennatuurlijke, degenen die niks om de ander geven en niks om de natuur geven, maar alleen aan zichzelf en eventueel familie en vrienden) wordt van het koren (de sociale mensen, liefdevolle mensen, natuurliefhebbers, die om iedereen geven), gelovig in het bovennatuurlijke/paranormale) gescheiden in 2012. Een deel wat tussen gelovig (dat is niet gelijk aan religieus!) en ongelovig zit blijft achter op aarde.

17. De illuminatie gebruiken Hollywood om mensen ongelovig te houden. Ze maken films die als Science Fiction of Fantasy door moeten gaan, zoals de serie "The 4400" of de film "The Matrix", "Exisitenz" enz. maar het bevat een kern waarheid. Zelfs Disney-tekenfilms, zoals "Chicken Little" bevatten diepe waarheden. Doordat het als film en fictie neergezet wordt, laten ze mensen geloven dat het niet mogelijk is en fantasie is.

18. Het democratisch systeem is schijn. Alle wereldleiders hebben uiteindelijk de Illuminatie boven zich.

19. Er komt een Nieuwe Wereldorde met één munteenheid, geleid door de Illuminatie familie.

20. Het boek Openbaringen is waar. Niemand zal kunnen kopen of verkopen zonder chip-implantaat. Er komt een moment dat het kaf van het koren wordt gescheiden.

21. Als de Illuminatie niet meer dan 95% van de mensen de duisternis inkrijgen, dan moeten ze naar hun zeggen het spel opnieuw spelen (staat in hun contract).

[ Bericht 1% gewijzigd door semexo op 26-07-2010 21:50:36 ]
Veni vidi foetsie
pi_84525217
Wat een onzin weer. Als je niks van 2012 merkt dan ligt het aan jezelf. Zo kan ik ook nog wel een paar voorspellingen doen. Ik ben werkelijk benieuwd wat de nieuwe datum gaat worden als er op 2012 niks zou gebeuren. Net zoals er 14okt 2008, 2000 en 2002 niks gebeurde.

Als er al een illuminatie is dan zijn het de ceo's van de grootste ondernemingen op deze wereld. Zij bepalen wat dat trends op dit moment zijn. Hier zit enkel hebzucht achter en lust naar de volgende bonus. Als Dick Cheney een oorlog voert voor de olie in Irak zit hier hebzucht achter, het lijkt me sterk dat hij een gevallen engel van de planeet Venus is ofzo.
pi_84527554
tvp fur speter
  dinsdag 27 juli 2010 @ 08:25:11 #32
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_84536476
quote:
Op maandag 26 juli 2010 21:27 schreef semexo het volgende:
21. Als de Illuminatie niet meer dan 95% van de mensen de duisternis inkrijgen, dan moeten ze naar hun zeggen het spel opnieuw spelen (staat in hun contract).
Nee, dat heb je verkeerd gelezen. ZIJ moeten 95% negatieve polarisatie hebben, dat is alles. als je boven die 95% komt ga je door naar die 4de 'dimensie' negatief, anders blijf je bij degene die in de 45% waardoor ze in de 3de zitten. Het is niet zo dat ze 95% van de mensen mee moeten sleuren oid. (vrije wil etc, we zouden ook de vrije wil hebben om ze gewoon in een hoekje te schoppen en te negeren voor tigduizend jaar)
Vrijheid
pi_84536753
Ah ok, bedankt voor de verduidelijking. Als zij naar een hogere density willen moeten ze ook 95% negatieve polariteit behalen, omdat anders de positieve polariteit niet genoeg ervaren wordt. Maar waarom zouden ze zelf de 95% negatieve polariteit krijgen als ze planeet Aarde negatief (liefdeloos, materialistisch) maken?
Veni vidi foetsie
  dinsdag 27 juli 2010 @ 10:10:02 #34
31101 _Led_
pi_84538560
Bob zei : "hoedt u voor de valse profeet die zich Jezus noemt".
Jezus is dus een valse profeet, immers heeft Bob dit gezegd.
zzz
pi_84547738
quote:
Op maandag 26 juli 2010 19:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Maar hoe kun je nu 100% zeker weten dat zijn versie van de realiteit waar is? Buiten persoonlijke spirituele ervaringen valt er niets hard te maken.
Door te zeggen "zijn versie" zeg je eigenlijk dat wat ie zegt niet dé waarheid is. Je kunt je afvragen of er überhaupt zoiets bestaat als de waarheid. Zo schrijft hij bijvoorbeeld dat het Ra Material circa 85% juist is, maar hij bekijkt dit vanuit zijn perspectief, namelijk vanuit die van de 6e dimensie. Als er 8 dimensies zijn, waarbij de 8e terugkeren naar huis inhoudt, dan overziet hij ook niet het hele plaatje.

Ik heb ook het idee dat hij meer verteld dan dat ie eigenlijk mag. Hij geeft zelf aan een "slap on the wrist" te hebben gehad. Ik had dit vermoeden voordat ik het stuk over de tik op de vingers las. Ik heb het idee dat hij - door teveel te vertellen - een inbreuk doet op de katalysator. Wat wij ervaren als ons leven is een illusie. De wereld is één groot decor. Dat zegt ie zelf ook. Maar, doordat ie dat vertelt kun je geneigd zijn om te denken "ach, het is toch niet echt" en zodoende niks doen en de NWO laten komen. Dit doet mij het sterkste vermoeden dat ie een ingewijde die mensen probeert te misleiden. Ik ben er toch het meeste toe geneigd om de tekst als "echt" te beschouwen, er sprak steeds meer liefde uit de tekst naarmate ik het verder las.

Ik denk dat dat het hele punt is: dat je het juist niet allemaal moet geloven maar de waarheid in jezelf te zoeken. Ik denk dat het daarom ook is dat Lucifer heel veel religieuze organisaties en mysteriescholen heeft gecorrumpeerd, zodat je de waarheid wel in jezelf moet zoeken en dat je dus de macht niet buiten jezelf moet zoeken. Zouden we de macht niet buiten onszelf zoeken, dan verkeerde de planeet niet in de huidige staat.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 21:42:47 #36
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_84567090
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 08:40 schreef semexo het volgende:
Ah ok, bedankt voor de verduidelijking. Als zij naar een hogere density willen moeten ze ook 95% negatieve polariteit behalen, omdat anders de positieve polariteit niet genoeg ervaren wordt. Maar waarom zouden ze zelf de 95% negatieve polariteit krijgen als ze planeet Aarde negatief (liefdeloos, materialistisch) maken?
In zijn uitleg (en die van www.lawofone.info) heb je voor de 4de dimensie nagetief een negatieve polariteit nodig van 95% (service to self) en om naar de positieve 4de te gaan 'maar' 51% positieve (service to others) nodig. Dit verschil zit hem blijkbaar in het 'feit' dat het universum van oorsprong een voorkeur heeft tot een positieve ervaring (eenheid) en niet de negatieve (strijd) maar als men polariteit wil ervaren dan moet het negatieve zijn ruimte krijgen. Dus ze moeten 95% negatief zijn om naar de 4de NEGATIEF te gaan. Het universum straft niet zegmaar, ze hebben ervoor gewerkt dus mogen ze ook verder gaan om hun levenswijze uit te werken tot aan de bron. En in hun geval is het enkel om de karmische balast af te werken zodat ze weer terug kunen naar hun oude positie; 6de positief (volgens eigen zeggen dan natuurlijk) Zoiets dus.
Vrijheid
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:31:04 #37
31101 _Led_
pi_84586414
En hoe weet ie dat het 95% is en niet 93.71% ? :)
zzz
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:48:22 #38
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_84589681
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:31 schreef _Led_ het volgende:
En hoe weet ie dat het 95% is en niet 93.71% ? :)
Goeie vraag. Geen idee. Misschien dat het universum ronde getallen geil vindt. Ik heb nog even gezocht of het 'ongeveer 95%' is of exact maar dat ligt een beetje in het luchtledige.
Vrijheid
pi_84714002
lijkt me dat die kerel al lang gepakt zou zijn door de Illuminatie als ze werkelijk zoveel macht hebben :)
  zondag 1 augustus 2010 @ 05:19:56 #40
18159 Dlocks
pi_84728775
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 20:27 schreef het_fokschaap het volgende:
lijkt me dat die kerel al lang gepakt zou zijn door de Illuminatie als ze werkelijk zoveel macht hebben :)
Nee juist niet, want dan zouden 'ze' voldoen aan de verwachting. Juist door dit soort mensen hun verhaal te laten doen zorg je ervoor dat het alleen maar ongeloofwaardiger wordt. :{
pi_84905838
Dus al met al. alles is in princiepe omgedraaid?

De slechten zijn goed, en de goeden zijn slecht?
ik vind het zo moeilijk om me alles te beseffen terwijl ik zwaar geloof in het idee van .. de goeden worden beloond en de slechten worden gestraft .. ( omhoog en omlaag gaan in dimensies n stuff )

het is gewoon moeilijk om te begrijpen wat je moet doen om goed te zijn ..
ik probeer andere mensen ook te laten beseffen dat we niet alleen zijn in het universum
en dat er een verandering plaatsvind .. maar hoe kan ik andere mensen helpen als ik zelf al zo onzeker ben van mn eigen zaak?

ik dacht ff hardop.. maar hoor graag jullie reacties
Je kan beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen (Y)
pi_84906201
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 15:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
is die niet in de war met hindoes?
die verwachten ook dat we 21 dec 2012 in de vierde en laatste levensfase komen
Dat komt omdat alle religies op 1 ding gebasseerd zijn .. Zoek zelf maar op hoe en wat .. Ik ben intotaal zon 2 maanden info aan het opzoeken geweest om t basic story te weten ..

Annunaki, Sumerians, Nibiru Dat zijn wel redelijke tags om mee te beginnen :)
Je kan beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen (Y)
pi_85088176
Illuminati zat ook in de film angels and demons :P
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:59:08 #44
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_85114556
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:57 schreef Riana_Luna het volgende:
Illuminati zat ook in de film angels and demons :P
:') :') :')
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:58:13 #45
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_85162082
Ik kom hier later nog op terug als ik een en ander op een rijtje heb :s)
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_85162164
Beetje nonsens dit.
pi_85444518
Verschrikkelijk grote nonsens.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:43:04 #48
31101 _Led_
pi_85467149
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 23:00 schreef Salvad0R het volgende:
Beetje nonsens dit.
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:05 schreef Bankfurt het volgende:
Verschrikkelijk grote nonsens.
Stelletje door de MSM geindoctrineerde sheeple !!!!
zzz
pi_85478005
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:43 schreef _Led_ het volgende:

[..]

[..]

Stelletje door de MSM geindoctrineerde sheeple !!!!
Beeeh, Beeeh (geblaat) ... _O-
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:16:43 #50
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_85478033
ik geloof niet in al die Dan Brown-scorende verhaaltjes

schitterende boeken, lees ze graag....maar weet niet wat ik ervan moet denken.....
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')