bij focalprice ook, echt raarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:59 schreef joepie91 het volgende:
Zeg, is het iemand anders opgevallen dat er de laatste tijd echt bizarre hoeveelheden sextoys voorbij komen in New Arrivals bij DealExtreme? Zelfs een "for Him" prostate massager.
ik heb vorige week nog besteld bij DealExtreme, die bedoel je toch ?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:05 schreef revpolen het volgende:DX is nu toch echt Failliet!
[kijk of het weer lukt![]()
BTW. Stop nu maar met PM'en mensen.. hoe de schoenen zijn bekijk je maar @ nummertje 83? eind...
ben benieuwd naar die horloge :-) de mijne is nog onderwegquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:31 schreef Dionysiou het volgende:
Horloge en microfoon binnen. Zo even foto's maken en mijn indruk weergeven.
Zier er idd goed uit! Heeft wel wat weg van het andere, populaire horloge van DX, alleen dan wat "groffer".quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:35 schreef Dionysiou het volgende:
Wat een prachtig ding zeg!
Veel foto's gemaakt:
Tis een pracht ding, heb het idee dat ie iets minder groot lijkt, weet niet of het zo is. Maar het is een mooie eye-catcher.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zier er idd goed uit! Heeft wel wat weg van het andere, populaire horloge van DX, alleen dan wat "groffer".
Als de oplader een beetje warm wordt is het normaalquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:16 schreef mtchel112 het volgende:
k hb mn oplader binnen, het is toch normaal datie n beetje warm word?
Die ziet er idd prachtig uitquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:35 schreef Dionysiou het volgende:
Wat een prachtig ding zeg!
Veel foto's gemaakt:
boh, dat ziet er echt mooi uit, ik was bang dat hij zou tegen vallen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:35 schreef Dionysiou het volgende:
[knip]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42014quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:43 schreef dj-mike het volgende:
[..]
Als de oplader een beetje warm wordt is het normaal![]()
[..]
Die ziet er idd prachtig uitWelke SKU is dat, want het is niet deze toch: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14045 ?
Lol ik ga zo'n 'TENGA EGG' aanschaffen, lijkt me best wel vet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:59 schreef joepie91 het volgende:
Zeg, is het iemand anders opgevallen dat er de laatste tijd echt bizarre hoeveelheden sextoys voorbij komen in New Arrivals bij DealExtreme? Zelfs een "for Him" prostate massager.
MacorgaZ heeft er ervaring mee, PM hem maarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:50 schreef Sdm007 het volgende:
[..]
Lol ik ga zo'n 'TENGA EGG' aanschaffen, lijkt me best wel vet.
Bestel 't?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:50 schreef Sdm007 het volgende:
[..]
Wel pics als bewijs. En dan heb ik het niet over de verpakking van het ding.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:50 schreef Sdm007 het volgende:
[..]
ahahah. Ik zal er zeker pics van zetten. ( En een reviewquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:05 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Wel pics als bewijs. En dan heb ik het niet over de verpakking van het ding.
Dropship hem dan meteen naar Nikkiquote:
Welke..? Die van next door?quote:
Heb jij dan een dolfijn??quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:50 schreef Sdm007 het volgende:
[..]
Ja, over Nikki gesproken. Waar is mijn speciale UI toegewend aan Nikki?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |