quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:54 schreef sk888er het volgende:
[..]
ff hier proberen
Android tablet discussie topic
Ik heb ook helemaal niks tegen onnodige postsquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:52 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik zie nu al 5 onnodige posts van jou tegen 1 tvp post van mij, dus jank niet zo.
Popbuying is gewoon nog hoor?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:01 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hee hoi!![]()
Popbuying is trouwens niet meer, voordat mensen weer vragen iets naar hen te PB'en.![]()
![]()
Dat iedereen het even weet.
[..]
Vroeger, toen verkoop van die dingen allang verboden was in Nederland, werden ze nog volop verkocht bij viswinkels en legerdump zaken. Daar kan je eens kijken.
[..]
Aangezien Dionysiou in deze reeks een oldbie is, maakt dat automatisch al zijn posts, ook al zijn het simpele TVP's, kwaliteitsposts. Universele wet van dit topic. Get that or GTFO.![]()
![]()
Oplichters!!11!!1 ik heb mijn horloge nog niet.quote:
Onee!11 daar had je vanavond nog zo graag mee willen pimpen!?quote:Op zondag 18 juli 2010 02:29 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Oplichters!!11!!1 ik heb mijn horloge nog niet.![]()
Precies, bed tijd nu. Tijd om het onvergetelijke drama toch te vergeten.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:47 schreef Semmm het volgende:
[..]
Onee!11 daar had je vanavond nog zo graag mee willen pimpen!?![]()
Hier ook bedtijd maar lukt niet, redbull is echt af te raden in de nachtquote:Op zondag 18 juli 2010 03:26 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Precies, bed tijd nu. Tijd om het onvergetelijke drama toch te vergeten.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:02 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Popbuying is gewoon nog hoor?![]()
www.popbuying.com
Alleen je kan niet zo makkelijk meer bestellen als daarvoor.. Geen directe paypal. Als je écht iets wilt van popbuying kan je Jack mailen en alsnog met Paypal betelen hoor![]()
Je kan ook met creditcard betalen enzo.. niks niet popbuying dood! Pop zal áltijd blijven bestaan
USB stick hoef je niet te zoeken daarvan heeft Jack er denk ik 1000 op z'n site als het er niet meer zijn.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:31 schreef venomsnake het volgende:
Straks maar eens lekker op taobao snuffelen.
Even kijken of ik wat leuke boxers, een riem en een leuke usb-stick kan scoren.
Idd, alle webshops hebben ze in álle soorten en matenquote:Op zondag 18 juli 2010 12:38 schreef Semmm het volgende:
[..]
USB stick hoef je niet te zoeken daarvan heeft Jack er denk ik 1000 op z'n site als het er niet meer zijn.
Er was een tijd dat dat het enige item was die hij elke dag toevoegde aan z'n site![]()
Maar wel in leukere uitvoeringen! (zoals de transformer..)quote:Op zondag 18 juli 2010 12:52 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Idd, alle webshops hebben ze in álle soorten en maten![]()
Maar in vergelijking met NL zijn ze eigenlijk geeneens zo veel goedkoper
Gaat natuurlijk niet alleen om de prijs, maar ook hoe het dingetje eruit ziet he.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:52 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Idd, alle webshops hebben ze in álle soorten en maten![]()
Maar in vergelijking met NL zijn ze eigenlijk geeneens zo veel goedkoper
linkjee?quote:Op zondag 18 juli 2010 14:18 schreef mtchel112 het volgende:
persoonlijk vind ik de heineken usb stick t leukst
http://lightake.com/detai(...).0_Flash_Drive-30710quote:
Lightake updated,,quote:New Version Updated
Dear friends:
We have launched our new website version at this time. Wish you can enjoy shopping with our new version.
In additional, if you find any site bugs in our site, please let us know: service@lightake.com
Thanks
Best Regards
Lightake.com
Voor zolang het duurt, tot Jack weer besluit stunguns, kapmessen, iphoneys, rommelnootjes en bazooka's op z'n site te zetten. "Want dat verkoopt zo lekker." En dan gek opkijken als Paypal de boel weer sluit.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:32 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://lightake.com/detai(...).0_Flash_Drive-30710
[ afbeelding ]
Btw...
[..]
Lightake updated,,Nja 't is dr wel iets op vooruitgeggaan, maar nog niet über briljant
Echt hè? Nu al de 3e nieuwe website (Dealperfect -> Popbuying -> Lightake) en hij heeft het nog steeds niet door dat het plaatsen van dat soort troep zorgt dat het gesloten wordt.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Voor zolang het duurt, tot Jack weer besluit stunguns, kapmessen, iphoneys, rommelnootjes en bazooka's op z'n site te zetten. "Want dat verkoopt zo lekker." En dan gek opkijken als Paypal de boel weer sluit.
Rachel en Tiffany zijn gewoon vermoord omdat Jack 2 rekeningen nodig had.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:38 schreef Downstar het volgende:
Popbuying is gewoon gesloten volgens jack omdat het direct gelinkt was aan Dealperfect.
Lightake dus niet, tevens melde hij me dat elke chinese shop wel 5% copy spul op zijn site heeft staan
en dat paypal hier verder niet echt wat mee doet.
dus laten we hopen dat ze nu niet zo snel uit de lucht gaan..
Tevens zijn lightake en z'n taobao service apart van elkaar;
dus wanneer lightake dr uit gaat; draait de taobao service wel gewoon door..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |