abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85137057
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:17 schreef Felixa het volgende:
Danica McKellar, oftewel Winnie Cooper uit The Wonder Years:

[ afbeelding ]
Zo dat is lang geleden. Goede serie trouwens.
pi_85142734
Alanis Morissette is in verwachting van haar eerste beebje. *O*

Bron
Fok!bejaarde
pi_85180986
Van de site van RTL boulevard:

Victoria Beckham zou opnieuw zwanger zijn
De cover van het Australische Famous-magazine kopt met het nieuws dat Posh zwanger is.

Het magazine meldt dat Victoria en David Beckham opnieuw een kindje zouden verwachten. Verschillende bronnen rond het stel bevestigen nog onkennen het heugelijke nieuws.

Het blad Famous pakt groots uit met Victoria op de cover. Zou er dan een vierde kindje komen voor het bekende stel?

Ben benieuwd :9
pi_85197464
quote:
AMSTERDAM - 'Frasier'-acteur Kelsey Grammer (55) en zijn kersverse vriendin Kate (29) verwachten een kind, zo vertelt Kate's vader.

Kelsey en zijn vrouw Camille Donatacci Grammer vroegen vijf weken geleden, na dertien jaar huwelijk, een scheiding aan. Beiden beweerden ten tijde van de scheiding dat er geen derde partij in het spel was. Maar onlangs werd de acteur alweer hand in hand gespot met Britse stewardess Kate...

Kennelijk is het dík aan want de twee verwachten een kind, zo meldt Kate's vader ex-profvoetballer Alan Walsh. De bijna-opa is in zijn nopjes, vertelt hij aan de Daily Mail: "Het is geweldig nieuws, en we zijn dolblij. Ik weet niet hoelang de twee al een relatie hebben, en ik heb hem nog niet ontmoet, maar ik kan niet wachten. We weten pas een paar dagen dat Kate zwanger is. Ik geloof dat ze elkaar in het vliegtuig hebben ontmoet."

Het feit dat zijn nieuwe schoonzoon twee jaar ouder is dan hijzelf, vindt pa geen probleem. "Het belangrijkste is dat ze heel erg gelukkig zijn samen. En ik ben een groot fan van de serie Frasier."
Don't you love her madly?
pi_85197689
Een gevalletje WHAT? Net aangekondigd te gaan scheiden wordt nu de zwangerschap van vriendinlief aangekondigd (en overspel van niet de reden van de scheiding....tuurlijk)

quote:
Kelsey Grammer to be a dad again

Kelsey Grammer, 55, and Kayte Walsh, 29, are more than just "very happy." They're expecting a baby.

Walsh's father confirmed to England's Daily Mail last night that his daughter, who works for Virgin Atlantic Airways, is pregnant with Grammer's child, his fifth.

Walsh, 53, said he and his wife Susan were happy with their daughter's pregnancy. "It's great news and we are very pleased for them both. I don't know how long they have been together and I have not met him yet, but I'm looking forward to it. We just found out about her pregnancy a couple of days ago."

He added, "The main thing is for them both to be happy and they are – they have just hit it off together."

Grammer filed for divorce from his third wife, 41-year-old former Playboy model Camille Donatacci, on July 1.
En woordvoerders van Victoria noemen de mogelijke geruchten natuurlijk nonsens
quote:
Posh is not preggs!

Victoria Beckham's rep says that the 36-year-old Spice Girl is not expecting her fourth child, despite Australian magazine Famous claiming otherwise.

Her UK rep tells Us the cover story "is nonsense."

Famous states that Victoria and her husband, David Beckham, 35, made a secret pact to save their marriage by having another child. They are already parents to sons Brooklyn, 11, Romeo, 7, and Cruz, 5.

Victoria has said she's happy with her family-of-five. When asked if she plans to try for a girl, she replied, "Everybody keeps asking me that and I think at some point, if I’m lucky enough, I’ll have another baby. That would be great - if I’m blessed enough. But right now, three boys… that’s a lot!”

On the other hand, David recently said they're "always trying" for baby No. 4: "We're always trying," he revealed. "If we're lucky enough to have more, that will be amazing."

Do you think Posh is expecting baby No. 4?
pi_85197901
Een man hebben die 2 jaar ouder is dan je eigen vader :')
Shine bright like a diamond.
pi_85240190
De naam zei me niks, maar ja ben dan ook geen Spangas-publiek ;)

quote:
AMSTERDAM - Mounira Hadj Mansour zit op een roze wolk. De Spangas-actrice is bijna twintig weken zwanger van haar eerste kindje.

"Ik heb het langer stil gehouden, omdat ik best wel bang was dat het mis zou kunnen gaan", vertelt de 25-jarige Mounira. "Maar nu ik bijna op de helft ben en ik me goed voel, mag iedereen het weten."

De eerste drie maanden waren afzien voor de actrice. "Ik was erg beroerd en doodmoe. Maar toen het eerste trimester voorbij was, voelde ik me gelukkig met de dag opknappen."

De zwangerschap is een extra bekroning op de liefde tussen Mounira en haar echtgenoot Alex (26). "Vorig jaar zijn we getrouwd. Hij is half Nederlands, half Indonesisch. En ik ben half Nederlands en half Tunesisch."

Mounira voelt het kindje in haar buik al goed bewegen. "Het is een klein druktemakertje", lacht ze. "Wat het geslacht van de baby is, wil ik niet weten. Ik laat me in december gráág verrassen!"
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 09:34:51 #133
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_85272218
Edsilia Rombley en haar echtgenoot Tjeerd Oosterhuis zouden voor de eerste keer ouders zijn geworden.

De zangeres zou het leven hebben geschonken aan een dochter: Tanicia.
De kleine meid heeft nog even op zich laten wachten. Eerder liet Edsilia aan deze krant weten begin augustus uitgerekend te zijn.
De kersverse ouders zijn sinds 1 september 2006 getrouwd.

telegraaf.nl
pi_85272755
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:34 schreef hexje het volgende:

Dat meen je niet -O- Dat had ik toch echt niet achter Edsilia gezocht ;(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_85272911
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:34 schreef hexje het volgende:
Edsilia Rombley en haar echtgenoot Tjeerd Oosterhuis zouden voor de eerste keer ouders zijn geworden.

De kleine meid heeft nog even op zich laten wachten. Eerder liet Edsilia aan deze krant weten begin augustus uitgerekend te zijn.
De kersverse ouders zijn sinds 1 september 2006 getrouwd.

telegraaf.nl
De dame heeft nog een tweede naam:

quote:
Edsillia Rombley is bevallen van een meisje. De zangeres en haar man Tjeerd Oosterhuis noemen hun dochter Imaani Tanicia. Rapper Brainpower feliciteert het dolgelukkige stel vannacht direct op Twitter. "Congratulations to my brother from another mother @TJOosterhuis & Edslilia Rombley !They have a brand new beautiful daughter Imaani Tanicia!"

In februari van dit jaar maakten Edsillia en Tjeerd bekend dat ze hun eerste kindje verwachtten. Het stel is in september 2006 getrouwd.
Imaani zal wel van het songfestival komen, toen Edsilia meedeed deed er ook een Imaani mee (werd tweede
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 10:44:17 #136
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_85273050
Ik weet niet wat ik erger vind de namen of de manier van feliciteren van brainpower

quote:
"Congratulations to my brother from another mother @TJOosterhuis & Edslilia Rombley !They have a brand new beautiful daughter Imaani Tanicia!"
-O-

[ Bericht 1% gewijzigd door hexje op 14-08-2010 11:57:59 ]
pi_85273887
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 10:44 schreef hexje het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind de namen of de manier de felicitatie van brainpower
[..]

-O-
Oh ik dacht dat dat de felicitatie van Trijntje Oosterhuis zou zijn (Tjeerd is tenslotte haar broer en zij is ook moeder).

Ik vond het bericht op de Telegraaf maar raar, zou zijn bevallen, net of het ook niet zo kon zijn.

En ja, ik weet, de Telegraaf ís raar :P
pi_85273929
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 11:24 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat dat de felicitatie van Trijntje Oosterhuis zou zijn (Tjeerd is tenslotte haar broer en zij is ook moeder).

Ik vond het bericht op de Telegraaf maar raar, zou zijn bevallen, net of het ook niet zo kon zijn.

En ja, ik weet, de Telegraaf ís raar :P
Máár, wat vind je van de naam? :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_85274445
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 11:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Máár, wat vind je van de naam? :D
Ow ja :D
Hmmm...eh...tja...laat ik het zo zeggen: ik hoop dat Imaani dan maar de roepnaam is O-)
pi_85284577
Niet echt zwanger-zwanger, maar wel kindjes op weg
quote:
Neil Patrick Harris is going to have his hands full come fall.

E! News has exclusively learned that the ubiquitous actor and his longtime partner, David Burtka, are going to become the parents of twins, via a beautiful surrogate, this October.

At least the dads are allowed to celebrate with a champagne toast!

A source tells E! that the happy couple have put baby shower plans in motion, as if Harris' chance of winning three Emmys this month wasn't already enough to celebrate!

Burtka, a chef and actor who has guest-starred on How I Met Your Mother, was just seen with his multitalented beau last weekend after Harris directed a production of Rent at the Hollywood Bowl.

And this is not the first time there's been speculation about Harris' pending fatherhood.

Star reported last year that Burtka and Harris had visited a surrogacy agency in L.A. to get the ball rolling on expanding their family. They've been together for roughly six years.

Reps for Harris have yet to return our calls for comment.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:47:52 #141
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85293073
Van Neil Patrick Harris' Twitter:

quote:
So, get this: David and I are expecting twins this fall. We're super excited/nervous/thrilled. Hoping the press can respect our privacy...
about 3 hours ago via Twitterrific
*O*
You cheated on me with choreography.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:59:57 #142
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85293546
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 10:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat meen je niet -O- Dat had ik toch echt niet achter Edsilia gezocht ;(
Klinkt heel erg 'Destiny' achtig, afschuwelijk..
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_85307127
Alanis Morrisette met vriendje man (ze schijnt in mei te zijn getrouwd):

pi_85307519
Jason Schwartzman word vader. Hij speelde ook in Marie Antoinette en Funny People etc, verder niet echt bekend hier, maar ach dat zie ik hier wel vaker langskomen :P
quote:
There’s a baby-on-the-way for Jason Schwartzman!

The Rushmore star shared the happy news during a Wednesday visit to Jimmy Kimmel Live!, revealing that he and wife Brady Cunningham expect their first child in December.

Fatherhood is already having a big impact — in at least one obvious way. As a child, Schwartzman, 30, recalls being routinely embarrassed by his newborn baby photos, in which his own dad sported a sizable mustache.

“I would show my friends, ‘Look at my father’s mustache, how terrible is that?!’” he recalls with a laugh.

Now, the actor says, it’s his turn to repay the favor!

“I decided to grow out this mustache, so when we take photos — my boy or girl, whatever it is — they’ll be embarrassed,” he explains. “So I am now thinking of ways to embarrass my unborn child.”

Schwartzman and Cunningham, a fashion designer, wed in July 2009.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:47:50 #145
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_85325107
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:54 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ow wacht sorry. Ik was even vergeten dat je hier elke zwangere vrouw schitterend moet vinden, want er zitten hier van die huilies die er niet tegen kunnen als iemand een zwangere vrouw niet zo mooi vind. Sorry hoor...last van je hormonen misschien??

En alicia is echt prachtig hoor. Ik mag god op mijn blote knietjes danken als ik ooit zo prachtig zwanger mag zijn _O_
Het gaat erom dat de "mooiste dag van je leven" wel op iets andere dingen gestoeld is dan jij aanhaalt, domme koe dat je bent.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_85325365
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:12 schreef ivetje het volgende:
Prachtig? Haar kont is net zo dik als haar buik op die pic en in die jurk. En ze heeft alleen maar buik aan de voorkant. Die heel hoog lijkt te zitten op die pic. Geen mooi, rond buikje maar 1 grote skippybal. Ik vind het echt niet mooi. En ik had dan liever nog even gewacht met dat huwelijk of met het kindje. Beetje zonde om zo je "mooiste" ag te beleven.
Misschien moeten we hem nog eens quoten.

Ik reken mezelf helemáál niet tot de overgevoelige typjes die jij aanhaalt. Maar lees nou eens effe wat je typt. Dat slaat echt werkelijk helemaal nergens op.

Het lijkt juist eerder alsof er bij jou bepaalde frustraties vanaf druipen.

En hoezo zeg je nu opeens dat je haar juist práchtig zwanger vindt :?
pi_85334884
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:58 schreef Starlie het volgende:

[..]

Misschien is ze al veel langer zwanger... dat is toch wel vaker zo dat celebs zeggen dat ze nog lang moeten of dat ze als ze bijna gaan bevallen dan pas vertellen dat ze zwanger zijn. Heb eigenlijk geen idee hoelang ze zwanger is.
ik kom net tegen dat ze in oktober is uitgerekend
pi_85356644
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:39 schreef Butterfly91 het volgende:
Niet echt zwanger-zwanger, maar wel kindjes op weg
[..]

Het geslacht van de tweeling is inmiddels ook bekend.

quote:
Break out the blue...and the pink: Neil Patrick Harris is gonna get the best of both worlds.

A source tells E! News that the late-breaking Emmy nominee is expecting a boy and a girl with longtime partner David Burtka this October.
  maandag 16 augustus 2010 @ 22:07:25 #149
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_85368706
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Misschien moeten we hem nog eens quoten.

Ik reken mezelf helemáál niet tot de overgevoelige typjes die jij aanhaalt. Maar lees nou eens effe wat je typt. Dat slaat echt werkelijk helemaal nergens op.

Het lijkt juist eerder alsof er bij jou bepaalde frustraties vanaf druipen.

En hoezo zeg je nu opeens dat je haar juist práchtig zwanger vindt :?
Jij vind het nergens op slaan, maar gelukkig is het nog steeds een land waar je een eigen mening mag hebben. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je je mooiste dag beleeft als je er zo bij loopt. En dan kan het met genoeg andere dingen te maken hebben, maar het lijkt mij dat je er op die dag op je best uit wil zien en ik heb haar echt wel mooier gezien. Prima dat jullie het anders zien, maar ik mag mijn mening ook geven toch?

En die laatste reactie was sarcastisch bedoeld natuurlijk.
To infinity…and beyond!
  maandag 16 augustus 2010 @ 22:08:03 #150
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_85368736
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:47 schreef Vivi het volgende:

[..]

Het gaat erom dat de "mooiste dag van je leven" wel op iets andere dingen gestoeld is dan jij aanhaalt, domme koe dat je bent.
Dat is jou mening. Ik heb een andere blijkbaar. En gaan schelden is wel heel erg laag, vind je zelf ook niet ):O
To infinity…and beyond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')