Dat dusquote:
ja da's niet zo'n leuk bericht...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.depers.nl/binnenland/495594/Dode-bij-Zwarte-Cross.html
damn
Nee Anneke loopt nog steeds doelloos te dwalen door het brandende zand enzo ...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:21 schreef Gert het volgende:
Want die is nog steeds elke dag dronken toch?
Er was wel een zilveren, jongen!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:22 schreef liesje1979 het volgende:
Bedankt Gert, het zijn dus een soort poppetjes.
En er is vast geen zilveren variant, ik trap er gewoon weer eens in
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat is ook het wel. Ik neem de fles rosé wel mee.
Bij de Librije hadden ze echt een heel arsenaal op het toilet. Daar was ik ook wel even zoet.
Volgens mij kon je zelfs kiezen wat voor merk tampon je wilde. Ook heel veel parfum dus ik maar testen en doen. Wann feest!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:26 schreef Noek het volgende:
Ze flikkerde toch ook zat van die showtrap af toen ze Tina nadeed. Linda de Mol zei toen dat ze de hele middag al had lopen tanken. En Paul de Leeuw deed haar altijd zat na. Moet ze nog steeds om huilen met haar dronkemanstranen. Dit soort dingen lees ik dus allemaal op wc's.
quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:26 schreef Leandra het volgende:
TVP en op weg naar de echo....... tot morgen
Ik vind het best een charmante dame!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
Bij Boulevard zit vaak die Sandra Schuurhof, die ratelt zo snel dat het lijkt alsof ze aan de speed zit. Herman Brood zou er jaloers op zijn.
Ja, het gaat over alcohol, maar ik gooi er even speed in
Zij is wel heel mooi. Maar lult ze sneller dan Fiona?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
Bij Boulevard zit vaak die Sandra Schuurhof, die ratelt zo snel dat het lijkt alsof ze aan de speed zit. Herman Brood zou er jaloers op zijn.
Ja, het gaat over alcohol, maar ik gooi er even speed in
een samsung en nog wat 8000 jet ofzoiets als ik het goed onthouden hebquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:32 schreef Copycat het volgende:
Wat voor een telefoon heb je eigenlijk, FANN?
Goeie zaak van die flatbewoners. Achter bijna iedere buitenlandse krantenverkoper of muzikant zit een criminele organisatiequote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:31 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net een affiche beklad.
Bij de Lidl zit altijd een accordeonist, zoals bij zoveel supermarkten. Hebben bewoners van de flats daarachter een affiche opgehangen waarop ze mensen oproepen/opruien niets meer te geven aan de accordeonist. Want! Hij maakt geluid (overdag, in de stad!!!!!!), betaalt geen belasting en U en ik wel, verdient soms wel 60 euro per dag ('Verdien dat maar eens met een echte baan' stond er nog bij).
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goeie zaak van die flatbewoners. Achter bijna iedere buitenlandse krantenverkoper of muzikant zit een criminele organisatie
Fiona vind ik ook heel tof. En die weet ALLES van de mode en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Zij is wel heel mooi. Maar lult ze sneller dan Fiona?
Dat is echt een machinegeweer. ratatatatatatata Tof wijf vind ik dat.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:35 schreef Copycat het volgende:
Ondertussen is er hier op het plein een volksfeest gaande, zonder accordeonist, met smartlappen.
Ik ga een affiche maken!
Bron?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goeie zaak van die flatbewoners. Achter bijna iedere buitenlandse krantenverkoper of muzikant zit een criminele organisatie
Worden 's morgens gedumpt, 's avonds opgehaald, geld gaat naar een soort van koppelbaas en die bouwt er een ontzettend grote woning van (bijvoorbeeld in Roemenië) en leeft in luxe.quote:
Mensen die er verstand van hebben, zich erin verdiept hebben en bijvoorbeeld Roemenië als hun broekzak kennen.quote:
Oh dan!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mensen die er verstand van hebben, zich erin verdiept hebben en bijvoorbeeld Roemenië als hun broekzak kennen.
Mensen pakken hun portemonnee om wat aan die sloeber te geven en zijn handlanger-zakkenrollers staan op een afstandje te kijken waar die portemonnee wordt opgeborgen om hem vervolgens te rovenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sommige zitten gewoon netjes in de bijstand en toeteren er een zakcentje bij!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:47 schreef remlof het volgende:
Ah, dus elke straatmuzikant werkt voor een roemeense koppelbaas. Thanks Teun, goed te weten
en ineens weet je het ik word straatmuzikantquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Worden 's morgens gedumpt, 's avonds opgehaald, geld gaat naar een soort van koppelbaas en die bouwt er een ontzettend grote woning van (bijvoorbeeld in Roemenië) en leeft in luxe.
Ja, bijna allemaal. Zo ook krantenverkopers.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:47 schreef remlof het volgende:
Ah, dus elke straatmuzikant werkt voor een roemeense koppelbaas. Thanks Teun, goed te weten
dus die krantenverkopert die ik een ijscoffe heb gegeven ook ?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, bijna allemaal. Zo ook krantenverkopers.
Vast niet allemaal, maar ik gok toch zeker 80 procent (natte vinger)quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:53 schreef FANN het volgende:
[..]
dus die krantenverkopert die ik een ijscoffe heb gegeven ook ?
neh.... geleuf ik niet![]()
dat er bendes zijn geleuf ik welmaar niet allemaal...
je ploatje doet het nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
En dit bouwen ze ervan, deze is overigens nog bescheiden
[ afbeelding ]
Een tripod logo? De criminelen toch!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
En dit bouwen ze ervan, deze is overigens nog bescheiden
[ afbeelding ]
zoveel ?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vast niet allemaal, maar ik gok toch zeker 80 procent (natte vinger)
Geloof je dat zelf?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
In Roemenië zelf is het trouwens bekend dat ze hun eigen kinderen een handicap toebrengen en ze langs de straat zetten om geld in te zamelen of kinderen voor een westerse auto duwen met als gevolg ongeluk en schadevergoeding.
Edit: dat zijn Rroma
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een tripod logo? De criminelen toch!
Heb ik ook gehoord van iemand die het kan weten ...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
In Roemenië zelf is het trouwens bekend dat ze hun eigen kinderen een handicap toebrengen en ze langs de straat zetten om geld in te zamelen of kinderen voor een westerse auto duwen met als gevolg ongeluk en schadevergoeding.
In die oscar-winnende film van die 1 tegen 100 gast gebeurd dat toch ook (of een poging tot)?quote:
Ene Cornelis van der Jagt, woont al vanaf 1991 in Roemenië, regelmatig te horen op Radio 1, daar had ik een vrij intensief contact mee en zit tevens op mijn eigen forum. Die kent de verhalen van heel dichtbij en heeft zelf treurige toestanden meegemaakt.quote:
Ja maar dat waren weeskinderen. Ook erg, maar ze werden niet door de ouders verminkt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In die oscar-winnende film van die 1 tegen 100 gast gebeurd dat toch ook (of een poging tot)?
edit - slumdag millionaire
Er is geen woord aan gelogen Remlof, helaasquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:00 schreef remlof het volgende:
Ja sure, je gaat je eigen kind voor het leven verminken zodat ie meer geld op kan halen op straat. Dat wil er bij mij echt niet in hoor
Toch is het zo...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:00 schreef remlof het volgende:
Ja sure, je gaat je eigen kind voor het leven verminken zodat ie meer geld op kan halen op straat. Dat wil er bij mij echt niet in hoor
Was het maar waar Remlof, was het maar waar, waren het maar indianenverhalen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:05 schreef remlof het volgende:
Dat is wel heel triest. En als het gebeurd uit pure armoede kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar voor een dikkere auto echt niet, dat zijn indianenverhalen Teun
http://prikbord.ropromo.org/pags/read.php?f=1&i=96363&t=96363quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:05 schreef remlof het volgende:
Dat is wel heel triest. En als het gebeurd uit pure armoede kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar voor een dikkere auto echt niet, dat zijn indianenverhalen Teun
In China vermoorden moeders hun pasgeboren dochtertje omdat ze een zoon willen hebben (1-kinds-politiek) en er gebeuren wel ergere dingen met kinderen op deze wereld ... De luxe van beschaving is niet overal vanzelfsprekendquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:00 schreef remlof het volgende:
Waarschijnlijk heeft ie die rolstoel gejat van een echte invalidequote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:01 schreef Copycat het volgende:
Vandaar dat deze meneer in een rolstoel zat en zijn handlanger me elke week weer berooft.
Die FransB in dat draadje komt trouwens uit Nijmegen en is in Roemenië blijven hangen aan een zigeunerin, woont nu daar ook in een zigeunerdorpjequote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:07 schreef FANN het volgende:
[..]
http://prikbord.ropromo.org/pags/read.php?f=1&i=96363&t=96363
zonder bron geloven ze je nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:08 schreef Jian het volgende:
[..]
In China vermoorden moeders hun pasgeboren dochtertje omdat ze een zoon willen hebben (1-kinds-politiek) en er gebeuren wel ergere dingen met kinderen op deze wereld ... De luxe van beschaving is niet overal vanzelfsprekend
Ik heb zo'n weeshuis in het echt gezien en je kan er geen klote aan doen, alleen een potje janken naderhandquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:19 schreef FANN het volgende:
[..]
zonder bron geloven ze je niet![]()
http://www.nrc.nl/buitenl(...)gens_een-kind-beleid
om maar te zwijgen van die repotage die ik had gezien over een weeshuis (zaten alleen meisjes
die te vondeling waren gelegd) toen wilde ik half china wel adopteren![]()
als het weeshuis ''te vol'' was, werden de kindertjes vastgebonden op een stoeltje in een hempie
buiten gezet zodat ze flink ziek werden, daarna werden ze aan hun lot overgelaten, maar de dokter
kon dan nog ''met een gerust hart'' natuurlijke dood op de overlijdingspapieren zetten...
nah... en nog meer ellende...
Inderdaad, zulke praktijken moet je niet willen in de EU.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat ze in China doen is erg, maar hey, Roemenië is gewoon een EU land, onbegrijpelijk dat ze het toegelaten hebben.
Om je een beetje op te vrolijken, er wonen ook miljoenen miljoenen heel aardige mensen en er zijn ontzettend veel heel erg mooie Roemeense dames.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, zulke praktijken moet je niet willen in de EU.
Maar wat FANN zei, ik word hier ook niet vrolijk van.
dat scheelt de helftquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Om je een beetje op te vrolijken, er wonen ook miljoenen miljoenen heel aardige mensen en er zijn ontzettend veel heel erg mooie Roemeense dames.
SHE is inderdaad niet vervelend om naar te kijkenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Om je een beetje op te vrolijken, er wonen ook miljoenen miljoenen heel aardige mensen en er zijn ontzettend veel heel erg mooie Roemeense dames.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:25 schreef FANN het volgende:
nah efffe wat anders
mijn nieuwe ringtone![]()
![]()
![]()
en effe eten
Onder welke kloon is die eigenlijk terug gekomen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:30 schreef remlof het volgende:
[..]
SHE is inderdaad niet vervelend om naar te kijken
En wat denk je wat het eerste was wat de politie me vroeg toen mijn portemonnee was gerold in de metro van Parijs? Of we kinderen hadden gezien! Het schijnen overwegend Roma-kinderen te zijn die op metro stations actief zijn. En onder de Eiffeltoren, etc, etc.................gewoon heul, heul goed opletten dus!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Onder verschillende, maar ze liggen allemaal in de kliko voor zover ik kan zien.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Onder welke kloon is die eigenlijk terug gekomen?
Nee? Er zijn hier (Frankrijk dus) ouders die hun kind NIET laten behandelen voor bepaalde afwijkingen omdat ze meer geld vangen wanneer een kind een afwijking heeft! Nee, ze mismaken ze zelf niet, maar ze zorgen er ook niet voor dat een kind het lichamelijk beter heeft! Natuurlijk lang niet allemaal, maar wij hebben een voorbeeld zo ongeveer in onze achtertuin!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:00 schreef remlof het volgende:
Doen de meeste ouders ook, maar je hebt nu eenmaal altijd en overal uitzonderingenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:43 schreef remlof het volgende:
En naïeve ik maar denken dat als je kinderen hebt je dan het beste voor ze wilt, dat je zelfs je zelf zou wegcijferen voor hun geluk
Soms vind ik je idd heel erg naïefquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:43 schreef remlof het volgende:
En naïeve ik maar denken dat als je kinderen hebt je dan het beste voor ze wilt, dat je zelfs je zelf zou wegcijferen voor hun geluk
oh. Nou, beter ook maar.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Onder verschillende, maar ze liggen allemaal in de kliko voor zover ik kan zien.
Omdat het mongolen zijn? Weet ik veel, ik doe ook liever boodschappen mét Mera, alleen al zodat ik niet compleet andere producten koop dan we nodig hebben.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
25,82 met appeltaart. Ik rule de Jumbo.
maar wel takkedruk, bij de super de boer zou 't nu al uitgestorven zijn. Waarom nemen mensen hun 4 kinderen mee, partners, vrienden, koffiebekenden,
!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:26 schreef Marrije het volgende:
Vanwege die kekke koffiebank.
Die appeltaart kreeg je graties?
Trouwens, Coos, ook al lees je het niet omdat je lekker op vakantie bent. . . Ik mocht vandaag ff 3,78 e betalen voor 6 plakken kipfilet bij de slager
Yup, de dozen zijn vandaag gekomenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ian, zijn jullie druk aan het inpakken enzo?
quote:
Ik moet nog terugquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah tof!
En blijf je dan ook meteen daar, of moet je nog terug?
Ja sowieso om je spullen op te halen natuurlijk, maar ga je er daarna ook meteen wonen?
Klundertmeet! Ik wil ook een keer naar die toffe kroeg![]()
ik gok 125quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond het posteridee trouwens wel leuk.
Hoeveel heb je er nu gemaakt denk je?
Ik geloof niet dat Fok! het leuk vind als ik zooi ga verkopen hierquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:27 schreef liesje1979 het volgende:
125?!
En er staat nog een hele lijst open zag ik
Ja als de prijs onder een tientje blijft wil ik er ook 1, voor op mijn wc.
Ja en geen idee, dit was meteen de laatste keer.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als in plakjes die je op je brood kan doen?
Waarom zo duur?
quote:
is ookquote:
deze?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je had nog zo'n leuke, iets van Jiskefet, een zanger, die alleen maar van die pasjes maakte. Heb in een deuk gelegen.
ja, en ben jou, rommel je al een beetje, schiet eens op Marrijequote:
quote:
Voorbij Alkmaar, komt zo wel die kant op dan denk ik.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar niet hier hoor, is heerlijk nu in Amsterdam, echt terrasjesweer
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voorbij Alkmaar, komt zo wel die kant op dan denk ik.
Oh nee, toch niet....
Kijk ik op weerradar.nl zie ik alleen een wolkje precies boven ons![]()
Mokka pleurquote:
Wat is er om elf uur dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:14 schreef Toverheks het volgende:
verveel me helemaal te pletter, zit op 11 uur te wachten, wil toch wel ff wes en Yo zien, zag een foto van Jo maar prachtige bruidsjurk droeg ze.
Wesley en Yolante gaan trouwenquote:
Niet echt, de uitgerekende datum gaan we niet meer halenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, en ben jou, rommel je al een beetje, schiet eens op Marrije
kwam om 11 uur samenvatting op sbs.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Die zijn toch al getrouwd?Yo en Wes getrouwd #4
misschien morgen, wanneer moet je weer naar de verloskundigen of beval je in het ziekenhuis?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet echt, de uitgerekende datum gaan we niet meer halen
En dat wil zeggen dat?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:05 schreef Marrije het volgende:
Ik heb donderdag weer een afspraak bij de vk en bevallen op medische indicatie in het ziekenhuis.
Succes, de komende 20 secondenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:17 schreef Leandra het volgende:
Vanmiddag een perfecte 20-weken echo gehad, we zijn helemaal blij en verliefd![]()
En nu even bijlezen
Omdat het even een dagje wat rustiger isquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is hier echt compleet uitgestorven, deze tent is bijna failliet en kan wel dicht
Gisteren en eergisteren was het ook doods hierquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Omdat het even een dagje wat rustiger is
nou het liep van de week als een tierelier hier, is nu zaterdag he, misschien zijn mensen wel lekker voor de tv aan het hangen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Er zijn er maar ongeveer tien die hier nog lezen en posten (zie ook aantal postings versus views)
quote:Afluistercamera tegen geweld
AMSTERDAM - De afluistercamera is het nieuwe wapen tegen geweld op straat in Amsterdam.
Op verschillende openbare plaatsen in de stad worden afluistercamera's gebruikt om gesprekken op te vangen, meldt het Parool.
Het detectiesysteem Sigard is ontwikkeld voor plaatsen met een hoog risico op geweldsincidenten. Zo wordt het in Amsterdam inmiddels gebruikt op het Centraal Station, in winkelcentrum Buikslotermeerplein en bij bushaltes in de omgeving in Noord en bij de Heineken Music Hall in Zuidoost.
laat die smilie`s toch zitten liev, dan zeg je maar ik gewoon, ik zwaai, ik lach, ik huil, ik kijk boos etc etcquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:30 schreef Laysa het volgende:
mn smillies werken alweer niet...bah geen zin meer ;')
vind dat niet erg hoor, als je niks te verbergen hebt dan hoef je ook niks te vrezen, het gaat toch om risico gebieden en ja ach Big brother wathing you.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
En weer een stuk privacy om zeep geholpen![]()
[..]
gooi er dan eens een leuk onderwerp tegenaan Teun, waar we het over kunnen hebben.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gisteren en eergisteren was het ook doods hier
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind dat niet erg hoor, als je niks te verbergen hebt dan hoef je ook niks te vrezen, het gaat toch om risico gebieden en ja ach Big brother wathing you.
nee ik heb er niet zo een moeite mee.
Ik ben leeg, weet niets, heb geen onderwerp, ben Fok! eigenlijk wel een beetje zat op dit moment en ga een DVD kijkenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gooi er dan eens een leuk onderwerp tegenaan Teun, waar we het over kunnen hebben.
Ik zou graag een betoog willen hoe complete privacy zal leiden tot een betere samenleving. Lettertype grootte 10 en regelafstand anderhalf.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
En weer een stuk privacy om zeep geholpen![]()
[..]
Maar aan 'e'en kant heeft Heksie wel weer gelijk, aan de andere kant vin ik het ook wel weer ver gaan.quote:
Loop maar weer weg ......quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben leeg, weet niets, heb geen onderwerp, ben Fok! eigenlijk wel een beetje zat op dit moment en ga een DVD kijken
wow, geniet ervanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:17 schreef Leandra het volgende:
Vanmiddag een perfecte 20-weken echo gehad, we zijn helemaal blij en verliefd![]()
En nu even bijlezen
Voor sommige dingen vind ik dat idd, maar voor de meeste dingen die in het kader van "veiligheid" gedaan worden vind ik dat niet..... die vingerafdruk in het paspoort vind ik ook belachelijk, niet om die vingerafdruk op zich, maar wel omdat ze centraal opgeslagen worden, en ook gebruikt kunnen worden voor andere doeleinden, en gebruiken door de overheid staat dan al snel gelijk aan misbruik maken van.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind dat niet erg hoor, als je niks te verbergen hebt dan hoef je ook niks te vrezen, het gaat toch om risico gebieden en ja ach Big brother wathing you.
nee ik heb er niet zo een moeite mee.
Komkommertijd he, vakantie enzo. . .quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gisteren en eergisteren was het ook doods hier
Aha, dat is maar beter ook. Dat lijkt me wel zo prettig qua idee.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
wow, geniet ervan![]()
D_K, dat houdt in dat ik naar het ziekenhuis moet zodra de weeen goed op gang zijn gekomen en de vk mij daar verder bij zal staan. Als er complicaties komen dan neemt de gyn het over van de vk.
Nav een dramatische geboorte van mijn oudste zoon heb ik nu een medische indicatie (ook al bij de 2e bevalling) en mag dus niet thuis bevallen.
Hoe zouden ze dan misbruik kunnen maken van je vingerafdruk ?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor sommige dingen vind ik dat idd, maar voor de meeste dingen die in het kader van "veiligheid" gedaan worden vind ik dat niet..... die vingerafdruk in het paspoort vind ik ook belachelijk, niet om die vingerafdruk op zich, maar wel omdat ze centraal opgeslagen worden, en ook gebruikt kunnen worden voor andere doeleinden, en gebruiken door de overheid staat dan al snel gelijk aan misbruik maken van.
Ik denk dat ie inmiddels wel wijzer isquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
't zou wel leuk zijn als hij hier weer een keer kwam posten
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
't zou wel leuk zijn als hij hier weer een keer kwam posten
Teun is zelluf een raar wijfquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:43 schreef Toverheks het volgende:
denk dat Teun mij maar een heel raar wijf vind![]()
![]()
hahaha oh verveel me gewoon pppffttttt en Bertje stinkt naar hond
Gelukkig heb ik geen keizersnee gehad, ik hoop dat me dat deze keer ook bespaard blijft want dat herstel duurt echt langer en lijkt me ook veel pijnlijker. Bovendien zou ik niet weten hoe ik dat zou moeten doen als ik een paar weken niet mag tillen. . .quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, dat is maar beter ook. Dat lijkt me wel zo prettig qua idee.
Bij mijn zus kwam de eerste ook problematisch en de tweede moest uiteindelijk met keizersnede komen. Mijn zus mag een zwangerschap niet meer tot het einde dragen. Iets met de placenta die het niet meer aan kan.
krijg je thuishulp, en kraamzorg toch ookquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen keizersnee gehad, ik hoop dat me dat deze keer ook bespaard blijft want dat herstel duurt echt langer en lijkt me ook veel pijnlijker. Bovendien zou ik niet weten hoe ik dat zou moeten doen als ik een paar weken niet mag tillen. . .
Het is een sneetje van niets! Maar dat heb je mij niet horen zeggen!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen keizersnee gehad, ik hoop dat me dat deze keer ook bespaard blijft want dat herstel duurt echt langer en lijkt me ook veel pijnlijker. Bovendien zou ik niet weten hoe ik dat zou moeten doen als ik een paar weken niet mag tillen. . .
ja maar wat moet ie posten dan ?quote:
maar niet 24 uur per dag, als zij weg zijn, wie neemt het dan over? Ik woon 2 hoog, traplopen is dan al een probleem. Mijn jongste til ik nog regelmatig, ook omdat ie in het bovenste ledikantje slaapt van een hoogslaper, dan moet er dus weer een ander bedje komen, daar is geen ruimte voor etc etc. Ik hoop echt dat ik geen keizersnee krijgquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
krijg je thuishulp, en kraamzorg toch ook
ik denk dat Huub genoeg heeft van forum`s etc.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar wat moet ie posten dan ?![]()
hij was alleen zichzelf toch aan het promoten ...
Ow... dan zou hij dat door een kloon kunnen laten doen bedoel je ?![]()
gaat niet werkenhebben we zo door
Maar wel door je hele buikwand heenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is een sneetje van niets! Maar dat heb je mij niet horen zeggen!
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik denk dat Huub genoeg heeft van forum`s etc.
Daar heb ik wel ervaring mee hoorquote:
je vroedvrouw heeft je toch onder controle, ik denk dat het allemaal soepeltjes verloopt hoor Marrije, is je 3e, nee jij gaat liggen puffen en dan is het er al, een 3e gaat veel makelijker dan de 1e of de 2e keer. ( ik kan het weten, de 3e was er binnen een poep en een scheet zoals ze zeggen)quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar niet 24 uur per dag, als zij weg zijn, wie neemt het dan over? Ik woon 2 hoog, traplopen is dan al een probleem. Mijn jongste til ik nog regelmatig, ook omdat ie in het bovenste ledikantje slaapt van een hoogslaper, dan moet er dus weer een ander bedje komen, daar is geen ruimte voor etc etc. Ik hoop echt dat ik geen keizersnee krijg
Ik heb van horen zeggen dat zoiets letterlijk en figuurlijk kan gebeuren bij een geboorte!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je vroedvrouw heeft je toch onder controle, ik denk dat het allemaal soepeltjes verloopt hoor Marrije, is je 3e, nee jij gaat liggen puffen en dan is het er al, een 3e gaat veel makelijker dan de 1e of de 2e keer. ( ik kan het weten, de 3e was er binnen een poep en een scheet zoals ze zeggen)
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar heb ik wel ervaring mee hoor
yep ze schijten wel eens het hele bed onderquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat zoiets letterlijk en figuurlijk kan gebeuren bij een geboorte!
dat zegt niks, als ik kijk hoe de geboorte van de oudste is verlopen. . . Zelfs specialisten klungelen soms maar wat aan. Maar ik maak me geen zorgenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je vroedvrouw heeft je toch onder controle, ik denk dat het allemaal soepeltjes verloopt hoor Marrije, is je 3e, nee jij gaat liggen puffen en dan is het er al, een 3e gaat veel makelijker dan de 1e of de 2e keer. ( ik kan het weten, de 3e was er binnen een poep en een scheet zoals ze zeggen)
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar aan 'e'en kant heeft Heksie wel weer gelijk, aan de andere kant vin ik het ook wel weer ver gaan.
Beetje tweeslachtig gevoel erover
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:58 schreef Toverheks het volgende:
nee hoor, heb bij alle 3 niet gepoept, ja in de dousche bij de laatste maar dat merkte ik niet eens, mocht in ziekenhuis onder de dousche staan om de weeen te verachten, schaamde me kapot hoppa een hele hoop
komt natuurlijk ook omdat 1 en 2 eerder kwamen dan de uitgerekende datum, was daar stiekem nu dus ook van uit gegaan. Domquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:56 schreef Toverheks het volgende:
maar dat je ongeduldig wordt is helemaal logies, je hebt het gehad en ja elke vrouw denkt op het laatst, kwam het maar, weet nog dat ik bij de laatste 2 weken extra moest wachten, had het helemaal gehad.
Mijn buikwand is vaker open en dichtgemaakt dan oma's koektrommel!quote:
Omgekeerde opsporing, jij hebt een peuk staan roken, flikkert die peuk in de bosjes, vervolgens wordt er een dag later een lijk in diezelfde bosjes gevonden..... das lekker dat er een peuk met jouw vingerafdrukken naast een lijk ligtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe zouden ze dan misbruik kunnen maken van je vingerafdruk ?
en voor welke andere doeleinden zouden die dan gebruikt kunnen worden?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn buikwand is vaker open en dichtgemaakt dan oma's koektrommel!
nee hoor moet je ook niet doenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat zegt niks, als ik kijk hoe de geboorte van de oudste is verlopen. . . Zelfs specialisten klungelen soms maar wat aan. Maar ik maak me geen zorgen
Dus voort moet je gewoon je handschoenen aanhouden als je rooktquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omgekeerde opsporing, jij hebt een peuk staan roken, flikkert die peuk in de bosjes, vervolgens wordt er een dag later een lijk in diezelfde bosjes gevonden..... das lekker dat er een peuk met jouw vingerafdrukken naast een lijk ligt![]()
Men wil een terroristische daad plegen en heeft toegang tot die database.... maakt je vingerafdrukken na en laat er subtiel een of twee achter.
Je hebt een baan waarbij je een vingerafdruk nodig hebt om toegang te krijgen tot bepaalde gegevens..... mensen achterhalen je identiteit (dat is niet zo lastig) en maken gebruik van de vingerafdrukken in die database en gaan vervolgens met een kopie van jouw vingerafdruk in dingen zitten kijken waar ze geen toegang toe zouden mogen en moeten kunnen hebben.
Registratie is altijd gevaarlijk, 70 jaar geleden hadden we een perfect registratiesysteem waarbij de religie ook nog vermeld stond bij de gemeente, de Duitsers waardeerden dat wel, het werkt immers wel lekker snel en makkelijk als je allerlei gegevens zo boven water kunt krijgen.
Maar daar is nu een eind aan gekomen of. . .quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn buikwand is vaker open en dichtgemaakt dan oma's koektrommel!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omgekeerde opsporing, jij hebt een peuk staan roken, flikkert die peuk in de bosjes, vervolgens wordt er een dag later een lijk in diezelfde bosjes gevonden..... das lekker dat er een peuk met jouw vingerafdrukken naast een lijk ligt![]()
Men wil een terroristische daad plegen en heeft toegang tot die database.... maakt je vingerafdrukken na en laat er subtiel een of twee achter.
Je hebt een baan waarbij je een vingerafdruk nodig hebt om toegang te krijgen tot bepaalde gegevens..... mensen achterhalen je identiteit (dat is niet zo lastig) en maken gebruik van de vingerafdrukken in die database en gaan vervolgens met een kopie van jouw vingerafdruk in dingen zitten kijken waar ze geen toegang toe zouden mogen en moeten kunnen hebben.
Registratie is altijd gevaarlijk, 70 jaar geleden hadden we een perfect registratiesysteem waarbij de religie ook nog vermeld stond bij de gemeente, de Duitsers waardeerden dat wel, het werkt immers wel lekker snel en makkelijk als je allerlei gegevens zo boven water kunt krijgen.
nee hoor helemaal niet dom, je verlangt er gewoon na en ja de laatste loodsjes wegen het zwaarst luid het spreekwoord.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
komt natuurlijk ook omdat 1 en 2 eerder kwamen dan de uitgerekende datum, was daar stiekem nu dus ook van uit gegaan. Dom
of als je een moord pleegtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dus voort moet je gewoon je handschoenen aanhouden als je rookt![]()
Voor een potje IRL dokter bibber!quote:
Ja, dan valt het tegen als de uitgerekende datum gewoon voorbij gaat....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
komt natuurlijk ook omdat 1 en 2 eerder kwamen dan de uitgerekende datum, was daar stiekem nu dus ook van uit gegaan. Dom
Momenteel letterlijk en figuurlijk een pijnlijk punt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar daar is nu een eind aan gekomen of. . .
Maakt niet uit, je hoeft iets slims of doms niet zelf te bedenken om het uit te voerenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:05 schreef FANN het volgende:
Geen hond die gelooft dat ik een terroristische aanslag ook maar zou kunnen bedenken trouwens![]()
maar dit even terzijde
Ja of niet, ben al bijna een baby verloren op die manierquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:03 schreef hondjes het volgende:
Baby komt wanneer hij zelf er zin in heeft.
Ok, ik zeg niksquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Momenteel letterlijk en figuurlijk een pijnlijk punt.
uitvoerenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je hoeft iets slims of doms niet zelf te bedenken om het uit te voeren
Truste.. en sterkte, zal wel berezwaar zijn en spannendquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, ik zeg niks![]()
Ik ga slapen, welterusten iedereen
Nee ging toch om agressie in het algemeen dacht ik ?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:10 schreef hondjes het volgende:
Maar ze gaan steeds verder met die maatregelen.
Het is een slechte zaak, en heeft geen donder met terrorisme te maken.
Als ze die gasten hebben, kunnen ze niets.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ging toch om agressie in het algemeen dacht ik ?
Relletjes enzo...
nah... weet ik veelik maak me er in ieder geval niet zo druk om om die camera's
ik was toch niet van plan een bank te overvallen
Trustequote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, ik zeg niks![]()
Ik ga slapen, welterusten iedereen
Ik volg je niet meer ..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
Als ze die gasten hebben, kunnen ze niets.
Dus ga eerst de wet aanpassen, en die rot jochies straffen.
same herequote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:21 schreef Toverheks het volgende:
ik kom vast ff slaap lekkerallemaal zeggen en tot morgen
Het gaat erom , dat niet alleen beelden gemaakt worden, maar ook geluids-opnamen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik volg je niet meer ..
Dus als er op die camera beelden te zien zijn van een overval of zoiets en ze hebben de dader
dan kunnen die beelden niet als bewijs aangevoerd worden bedoel je?
Huilie, ik kom tot ongeveer 20quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Er zijn er maar ongeveer tien die hier nog lezen en posten (zie ook aantal postings versus views)
De uk heeft gezwaaid maar dit was echt een medische echo, niet geschikt voor een familie-uitje dusquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:38 schreef Deisyy het volgende:
Er is toch nog leven![]()
Dat lijkt me zo'n tegenvaller, mijn dochter kwam 2 weken te vroeg en mijn zoon 4 weken, dus ik kan me er ook niet zoveel bij voorstellen om te moeten wachten.
En zo zie je maar, dat het helemaal niets hoeft te zeggen als je 2 eersten wel eerder kwamen.
Jouw echo was dus super, heeft de uk weer gezwaaid of was Jr. er niet bij?
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:43 schreef Gert het volgende:
Ik kwam vanavond mijn neef tegen!
[ afbeelding ]
Hij heet Mark.
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuke dag gehad?
En hoe gaat het met de kat, is hij al gewend?
En weet je toevallig van welke film die clip is? Ziet er in ieder geval uit als een clip.
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik zocht alleen op het nummer.... ik denk eigenlijk dat het een privë filmpje is met het nummer als soundtrack.
De kat verstopt zich heel erg! Maar we hebben 'm vandaag pas gekregen en ik ben nu net pas weer thuis van een FOK!- meet.
Morgen strandweer hè! Vandaag ook nog?
Ik ben een P6K nummer aan het luisteren op de koptelefoon... wel érg gaaf!
Maar je moet er maar net zin in hebben, het is niet heel vrolijk of zo.
Heequote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 02:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hee![]()
Oh dat bedoelde je laatst op msn. Maar toen ik dat zag waren we alweer een paar weken verder![]()
Jammer genoeg heb ik geen geluid momenteel hier
Ja joh, de hele digitale snelweg staat in de file!quote:Op zondag 18 juli 2010 02:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah!
Ik dacht al dat ze helemaal niet aankwamen of zo!
Maar ze komen dus wél aan, alleen met internationale vertraging.
Waarom heb je geen geluid dan!![]()
![]()
Ik zeg altijd maar zo: Geluid is het beste wat er is!![]()
quote:Op zondag 18 juli 2010 02:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja joh, de hele digitale snelweg staat in de file!![]()
Of ik moet msn gewoon wat vaker aanzetten![]()
Nou, vorige week voetbal met de beamer gekeken en toen leek het wel een goed idee om mijn boxen daarbij te gebruiken. Nu vind ik het iets minder geslaagd omdat ze er nog niet weer achter zitten.
Zonder geluid mis je de helft van You Tube, zeg ik altijd maar zo.
Langes, zei ze ook echt?quote:Op zondag 18 juli 2010 02:32 schreef Gert het volgende:
[..]
En de andere hellluft sijpelt er zo langes, zei m'n opoe altijd maar zo!
Ik zit nu met zo'n jgote koptelefoon op. Ziet toch niemand dus... maar het geluid is OK! Waarom ben je eigenlijk nog wakker dan en aangezien je dat toch bent: doe een liedje!![]()
Dat tweestemmige sounds só good over the earphones!, says my emigrated nice always but!quote:Op zondag 18 juli 2010 02:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Langes, zei ze ook echt?
Oh ja, koptelefoon, jammer genoeg heeft Lara die ingepikt voor haar 1-2-3-speler ()
Geen idee waar die is gebleven.
Eigenlijk ben ik alweer wakker.
Het ene moment kijk je de Matrix, het andere moment word je wakker met de blote tetten reclames.
En mijn pc stond nog aan, en ja. Dan zit je er even achter en zie je dat Muse gepost is.
Het een leidt tot het ander he, zeg ik altijd maar zo.
Liedje... for old times' sake dan maar?![]()
quote:Op zondag 18 juli 2010 02:42 schreef CarOnline het volgende:
Van de week bij Pinda Airlines retourtje geboekt voor Muse in Wembley.
Nu ik die clip kijk krijg ik er toch zin in!
Paar weekies nog!
Gut, kan ik die even van je lenen?quote:Op zondag 18 juli 2010 02:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat tweestemmige sounds só good over the earphones!, says my emigrated nice always but!
Ah... leuk!
Ik heb gisteren Millennium I gezien!
Was goed! Wel even wennen natuurlijk, "Kalle" is een lelijke schele aap, maar Lisbeth is echt goed gecast!
2 en 3 moet ik nog even mee wachten want huisgenoot is halverwege 2 (en in de film worden al wat dingetjes verraden dus dat was wel kut)
Jaaa het is steengoed!quote:Op zondag 18 juli 2010 02:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Tof!!!
Ik vind het balen dat ik de stem niet trek, want het is echt goed!
Maar ja... als je de stem niet leuk vindt dan wordt het lastig, zeg ik altijd maar zo.
Ken je Kalle al dus, van de film?quote:Op zondag 18 juli 2010 02:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gut, kan ik die even van je lenen?![]()
Ben echt heel erg benieuwd!
Ja, man! Kalle is echt lelijk! Ik dacht meer aan Hank Moody, krijg je zoiets voorgeschoteld![]()
Ik zeg altijd maar zo: hut üüg wol euk wot!
Nee, alleen van die trailer.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ken je Kalle al dus, van de film?
Lelijk en pokdalig en scheel!
Lisbeth is wél goed gecast hè!
Acteert ook goed, overeenkomstig het boek. Even een paar seconden nadenken en dan ja of nee en verder geen discussie.
quote:Op zondag 18 juli 2010 03:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, alleen van die trailer.
En toen vond ik het geen uh... aantrekkelijke man.
Kan je er nog een keer een kepietje van bgande?![]()
Neem aan dat jij 'm niet gekocht hebt
Ja die man had je natuurlijk in geen járen gezien. Spinnewebsen overal, stof hoog op de planken!quote:Op zondag 18 juli 2010 03:09 schreef Gert het volgende:
[..]
uhm...
Neen, niet gekocht maar wel naar de videotheek geweest gisteren
Want ik doe geen usenet maar torrents. En als films wat ouder worden, dan wordt het lastiger om ze jratis te donwloaden. 2+3 zijn zo binnen te halen, maar 1 kreeg ik niet meer voor elkaar!
De man van de videotheek vond het zó leuk! Wou meteen weten wat ik kwam doen enzo. En waar ik dan ging stappen zo al. Nou ja gedoe, want ik moest ook nog verse vis halen, en dille, maar zo beleef je nog eens wat, zeg ik maar zo.
En het is nog maar drié úúr!
Beddetijd, ware het niet dat ik nog een vol blik Heineken naast me heb staan. Effe wachten... bijna vol blik it is. Doe een fijn slaapmuziekje dan want dit gaat helemaal mis!
quote:Op zondag 18 juli 2010 03:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja die man had je natuurlijk in geen járen gezien. Spinnewebsen overal, stof hoog op de planken!
Toch iemand blij gemaakt. En dat is een goed gevoel, zeg ik altijd maar zo!
Nou ja, t geeft niet, ik kan óók naar de videotheek natuurlijk!![]()
Wann joed idee!
Tis 3 uur 19 inmiddels. En ik moet morgen werken![]()
Slaapliedje? Ik heb geen geluid!
Dus ik duik geluidloos de bedstee in. Nite nite!
Ik was eergisteren bij de bieb, eerst keurig mijn boete betaald natuurlijk anders krijg je geen boek meer mee maar toen viel mijn oog op de dvd-afdeling. Ik dacht dat het niks zou zijn natuurlijk maar hele seizoenen, The Office, South Park en Will & Grace etc. Kun je gewoon graties lenen.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:20 schreef CarOnline het volgende:
Nou ja, t geeft niet, ik kan óók naar de videotheek natuurlijk!![]()
Omdat ie niets kon verzinnen voor mijquote:Op zondag 18 juli 2010 09:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Hi, diho!
Waarom gebruik jij Ians UI niet?
dat konijn met die tandjes hahahha en vind BQ met dat kroontje helemaal bij BQ passen.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:08 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent het computertje onder Marrije. Ik zag je hem wel bedanken en dacht:"Huh?"
Die heb je gewoon gemist.
Mogge.quote:Op zondag 18 juli 2010 09:39 schreef Noek het volgende:
Ik kwam gisteren Gerts neef tegen en die lijkt opRutger
Hauer
!
[..]
Ik was eergisteren bij de bieb, eerst keurig mijn boete betaald natuurlijk anders krijg je geen boek meer mee maar toen viel mijn oog op de dvd-afdeling. Ik dacht dat het niks zou zijn natuurlijk maar hele seizoenen, The Office, South Park en Will & Grace etc. Kun je gewoon graties lenen.Dat wist ik helemaal niet maar dat kan dus gewoon. Zo blij als een mongooltje.
Vandaag begin ik met The Office US.
Ah tochquote:Op zondag 18 juli 2010 10:08 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent het computertje onder Marrije. Ik zag je hem wel bedanken en dacht:"Huh?"
Die heb je gewoon gemist.
Ja, dat is ook. Maar vanaf nu ga ik het wel doen want ik ga toch al die seizoenen niet kopen. Dat is way duur en ik kan er niet op lopen.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mogge.
Oh. Dat wist ik niet. Maar ik ben niet lid van de bieb, omdat dat best duur is.
Den Kindersch zijn gratis. Maar dat heeft me al bakken geld gekost![]()
Dus ik doe er verstandig aan om dvd's maar zelf te kopen denk ik. Omdat een boete zo 15 euro is.
En dat kost een dvd-tje ook. Tenzij je iets langer wacht, dan is ie 6,95.
Maar een seizoen Ugly Betty ofzo... die wil ik wel lenen. Alleen als ik het ook op tijd terug breng.
Maar ja, daar heb je t al. Dat blijft lastig!
je kunt er wel op lopen, maar dan ben je niet alleen zo blij als een mongooltjequote:Op zondag 18 juli 2010 10:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat is ook. Maar vanaf nu ga ik het wel doen want ik ga toch al die seizoenen niet kopen. Dat is way duur en ik kan er niet op lopen.
You are not a quitter are ya? Die komt ergens in de bus vallen als ik op vakantie ben, shirt volgt.
Ja, ja... maar ik ken mezelf. En straks koop ik weer met korting hequote:Op zondag 18 juli 2010 10:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat is ook. Maar vanaf nu ga ik het wel doen want ik ga toch al die seizoenen niet kopen. Dat is way duur en ik kan er niet op lopen.
You are not a quitter are ya? Die komt ergens in de bus vallen als ik op vakantie ben, shirt volgt.
Ja uh...ik mis weleens ietsquote:Op zondag 18 juli 2010 10:48 schreef Leandra het volgende:
HiDiHo toch...... al vrij snel na je verzoek zelfs....
[..]
quote:
Verhaal is natuurlijk wel enorm cliché maar ik hou daar wel van. Van plotwendingen word ik toch alleen maar nerveus maar de beelden zijn een sprookje. Mooi hè? Zo knap hoe ze dan kunnen maken. De techniek neemt ook zo'n vlucht want laatst keek ik LOTR en dat leek al bijna King Kong vergeleken Avatar.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:44 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb de Blu-ray versie van Avatar gezien. Toch wel een aardige film ,vooral grafisch heel mooi. Verhaal is ook wel aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |