Dat dusquote:
ja da's niet zo'n leuk bericht...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.depers.nl/binnenland/495594/Dode-bij-Zwarte-Cross.html
damn
Nee Anneke loopt nog steeds doelloos te dwalen door het brandende zand enzo ...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:21 schreef Gert het volgende:
Want die is nog steeds elke dag dronken toch?
Er was wel een zilveren, jongen!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:22 schreef liesje1979 het volgende:
Bedankt Gert, het zijn dus een soort poppetjes.
En er is vast geen zilveren variant, ik trap er gewoon weer eens in
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat is ook het wel. Ik neem de fles rosé wel mee.
Bij de Librije hadden ze echt een heel arsenaal op het toilet. Daar was ik ook wel even zoet.
Volgens mij kon je zelfs kiezen wat voor merk tampon je wilde. Ook heel veel parfum dus ik maar testen en doen. Wann feest!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:26 schreef Noek het volgende:
Ze flikkerde toch ook zat van die showtrap af toen ze Tina nadeed. Linda de Mol zei toen dat ze de hele middag al had lopen tanken. En Paul de Leeuw deed haar altijd zat na. Moet ze nog steeds om huilen met haar dronkemanstranen. Dit soort dingen lees ik dus allemaal op wc's.
quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:26 schreef Leandra het volgende:
TVP en op weg naar de echo....... tot morgen
Ik vind het best een charmante dame!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
Bij Boulevard zit vaak die Sandra Schuurhof, die ratelt zo snel dat het lijkt alsof ze aan de speed zit. Herman Brood zou er jaloers op zijn.
Ja, het gaat over alcohol, maar ik gooi er even speed in
Zij is wel heel mooi. Maar lult ze sneller dan Fiona?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
Bij Boulevard zit vaak die Sandra Schuurhof, die ratelt zo snel dat het lijkt alsof ze aan de speed zit. Herman Brood zou er jaloers op zijn.
Ja, het gaat over alcohol, maar ik gooi er even speed in
een samsung en nog wat 8000 jet ofzoiets als ik het goed onthouden hebquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:32 schreef Copycat het volgende:
Wat voor een telefoon heb je eigenlijk, FANN?
Goeie zaak van die flatbewoners. Achter bijna iedere buitenlandse krantenverkoper of muzikant zit een criminele organisatiequote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:31 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net een affiche beklad.
Bij de Lidl zit altijd een accordeonist, zoals bij zoveel supermarkten. Hebben bewoners van de flats daarachter een affiche opgehangen waarop ze mensen oproepen/opruien niets meer te geven aan de accordeonist. Want! Hij maakt geluid (overdag, in de stad!!!!!!), betaalt geen belasting en U en ik wel, verdient soms wel 60 euro per dag ('Verdien dat maar eens met een echte baan' stond er nog bij).
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goeie zaak van die flatbewoners. Achter bijna iedere buitenlandse krantenverkoper of muzikant zit een criminele organisatie
Fiona vind ik ook heel tof. En die weet ALLES van de mode en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Zij is wel heel mooi. Maar lult ze sneller dan Fiona?
Dat is echt een machinegeweer. ratatatatatatata Tof wijf vind ik dat.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:35 schreef Copycat het volgende:
Ondertussen is er hier op het plein een volksfeest gaande, zonder accordeonist, met smartlappen.
Ik ga een affiche maken!
Bron?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goeie zaak van die flatbewoners. Achter bijna iedere buitenlandse krantenverkoper of muzikant zit een criminele organisatie
Worden 's morgens gedumpt, 's avonds opgehaald, geld gaat naar een soort van koppelbaas en die bouwt er een ontzettend grote woning van (bijvoorbeeld in Roemenië) en leeft in luxe.quote:
Mensen die er verstand van hebben, zich erin verdiept hebben en bijvoorbeeld Roemenië als hun broekzak kennen.quote:
Oh dan!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mensen die er verstand van hebben, zich erin verdiept hebben en bijvoorbeeld Roemenië als hun broekzak kennen.
Mensen pakken hun portemonnee om wat aan die sloeber te geven en zijn handlanger-zakkenrollers staan op een afstandje te kijken waar die portemonnee wordt opgeborgen om hem vervolgens te rovenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sommige zitten gewoon netjes in de bijstand en toeteren er een zakcentje bij!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:47 schreef remlof het volgende:
Ah, dus elke straatmuzikant werkt voor een roemeense koppelbaas. Thanks Teun, goed te weten
en ineens weet je het ik word straatmuzikantquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Worden 's morgens gedumpt, 's avonds opgehaald, geld gaat naar een soort van koppelbaas en die bouwt er een ontzettend grote woning van (bijvoorbeeld in Roemenië) en leeft in luxe.
Ja, bijna allemaal. Zo ook krantenverkopers.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:47 schreef remlof het volgende:
Ah, dus elke straatmuzikant werkt voor een roemeense koppelbaas. Thanks Teun, goed te weten
dus die krantenverkopert die ik een ijscoffe heb gegeven ook ?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, bijna allemaal. Zo ook krantenverkopers.
Vast niet allemaal, maar ik gok toch zeker 80 procent (natte vinger)quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:53 schreef FANN het volgende:
[..]
dus die krantenverkopert die ik een ijscoffe heb gegeven ook ?
neh.... geleuf ik niet![]()
dat er bendes zijn geleuf ik welmaar niet allemaal...
je ploatje doet het nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
En dit bouwen ze ervan, deze is overigens nog bescheiden
[ afbeelding ]
Een tripod logo? De criminelen toch!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
En dit bouwen ze ervan, deze is overigens nog bescheiden
[ afbeelding ]
zoveel ?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vast niet allemaal, maar ik gok toch zeker 80 procent (natte vinger)
Geloof je dat zelf?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
In Roemenië zelf is het trouwens bekend dat ze hun eigen kinderen een handicap toebrengen en ze langs de straat zetten om geld in te zamelen of kinderen voor een westerse auto duwen met als gevolg ongeluk en schadevergoeding.
Edit: dat zijn Rroma
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een tripod logo? De criminelen toch!
Heb ik ook gehoord van iemand die het kan weten ...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
In Roemenië zelf is het trouwens bekend dat ze hun eigen kinderen een handicap toebrengen en ze langs de straat zetten om geld in te zamelen of kinderen voor een westerse auto duwen met als gevolg ongeluk en schadevergoeding.
Edit: dat zijn Rroma
In die oscar-winnende film van die 1 tegen 100 gast gebeurd dat toch ook (of een poging tot)?quote:
Ene Cornelis van der Jagt, woont al vanaf 1991 in Roemenië, regelmatig te horen op Radio 1, daar had ik een vrij intensief contact mee en zit tevens op mijn eigen forum. Die kent de verhalen van heel dichtbij en heeft zelf treurige toestanden meegemaakt.quote:
Ja maar dat waren weeskinderen. Ook erg, maar ze werden niet door de ouders verminkt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In die oscar-winnende film van die 1 tegen 100 gast gebeurd dat toch ook (of een poging tot)?
edit - slumdag millionaire
Er is geen woord aan gelogen Remlof, helaasquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:00 schreef remlof het volgende:
Ja sure, je gaat je eigen kind voor het leven verminken zodat ie meer geld op kan halen op straat. Dat wil er bij mij echt niet in hoor
Toch is het zo...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:00 schreef remlof het volgende:
Ja sure, je gaat je eigen kind voor het leven verminken zodat ie meer geld op kan halen op straat. Dat wil er bij mij echt niet in hoor
Was het maar waar Remlof, was het maar waar, waren het maar indianenverhalen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:05 schreef remlof het volgende:
Dat is wel heel triest. En als het gebeurd uit pure armoede kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar voor een dikkere auto echt niet, dat zijn indianenverhalen Teun
http://prikbord.ropromo.org/pags/read.php?f=1&i=96363&t=96363quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:05 schreef remlof het volgende:
Dat is wel heel triest. En als het gebeurd uit pure armoede kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar voor een dikkere auto echt niet, dat zijn indianenverhalen Teun
In China vermoorden moeders hun pasgeboren dochtertje omdat ze een zoon willen hebben (1-kinds-politiek) en er gebeuren wel ergere dingen met kinderen op deze wereld ... De luxe van beschaving is niet overal vanzelfsprekendquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:00 schreef remlof het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |