Maar je gaat ook weer niet blij voor ze lopen doen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, en dat gaat weer een knap staaltje acteer werk worden niet te schelden als die moffen een doelpunt schieten
Beter dan dat wijf dat ie eerst hadquote:
Vón dan hè!quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:48 schreef Gert het volgende:
[..]
M'n ex kon gewéldig anaal vingeren maar voor de rest was 't niet wat nee.
[..]
Ik ga het proberen, maar die keer tegen Engeland was het echt moeilijk om niet te schelden toen die goal niet telde...quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar je gaat ook weer niet blij voor ze lopen doen?
[..]
Wat is daar lollig aan, heel herkenbaar hoorquote:
Wat is Bassie en Adriaan in het Duits?quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:46 schreef Gert het volgende:
Vón dan hè!
Der drei Tore gegen die Mannschaft schiesst und meinen Avatar sehr traurig macht.
Echt niet! Hij was bril-fucking-jant! Je bent gewoon een slechte Duitse.quote:
Und die flippers. Wir kommen!quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:02 schreef CarOnline het volgende:
Noekst, dr staat een mega zwembad dus pak de snorkels maar in.
Zometeen ff de koraalriffen en zee-anemoontjes planten en dan kunnen ze van jetje
Zeg je nou echt ongi?quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt niet! Hij was bril-fucking-jant! Je bent gewoon een slechte Duitse.
EINZWEIBBQONGI!!!
Ja! Maar dat komt omdat het nog in mijn brein plakt omdat wij vrouwen onze cyclus obsessief in de gaten houden aldus Maanvis. Volgens mijn telefoon die ik nooit alszijnde gebruik, is het nog lang geen tijd.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zeg je nou echt ongi?![]()
Dan moet ik je slaan.
En nee, het was een stom mopje. Echt heel!
Hoe link jij een doelpunt aan de uitleg van het geluid van een instrument dan, eigenlijk?quote:
Is dat dialect ofzo? Want het klopt van geen kant, terwijl het liedje toch in redelijk ABI isquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:09 schreef CarOnline het volgende:
Eh Cumpari, ci vo sunari
Chi si sona? U friscalettu
E comu si sona u friscalettu?
U friscalette, tipiti tipiti tam
E cumpari, ci vo sunari
Chi si sona? U saxofona
E comu si sona u saxofona?
Tu tu tu tu u saxofona
E cumpari, ci vo sunari
Chi si sona? U mandolinu
E comu si sona u mandolinu?
A pling a pling, u mandulin
Tu tu tu tu u saxofona
E cumpari, ci vo sunari?
Chi si sona? u viulinu
E comu si sona u viulinu?
A zing a zing, u viulin
Tu tu tu tu u saxofona
E cumpari, ci vo sunari?
Chi si sona? A la trumbetta
Ma comu si sona a la trumbetta?
Papapapa a la trumbetta
A zing a zing, u viulin
Tu tu tu tu u saxofona
E compari, ci vo sunari?
Chi si sona? A la trombona
Ma comu si sona a la trombona
A fumma a fumma a la trombona
Pa-pa pa-pa pa la trumbetta
A zing a zing, u viulin
Tu tu tu tu u saxofona
Tipiti tipiti
Tipiti tipiti tam
Ik heb echt geen idee wat je nu zegt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoe link jij een doelpunt aan de uitleg van het geluid van een instrument dan, eigenlijk?
Oh! Even luisteren dan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hij blijft wél lekker hangen, inderdaad
Alsjeblieft:quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:13 schreef liesje1979 het volgende:
Yo Ian, doe mij ook eens een boos koekje=
Je zei toch dat je steeds aan dit liedje moest denken als er een doelpunt werd gescoord?quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat je nu zegt.
Eigenlijk. Als ik eerlijk ben!
quote:
Geen idee. Maar voor de meezingers onder ons.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is dat dialect ofzo? Want het klopt van geen kant, terwijl het liedje toch in redelijk ABI is
Ooooh! Nu snap ik 'em ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:13 schreef CarOnline het volgende:
Oh.
Ik denk dat ik het snap. Zo ongeveer in elke rust is deze reclame te zien én te horen.
En dat blijft maar door zingen!
Nee, na de wedstrijden. En tijdens. En tijdens het eten. Na het douchen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je zei toch dat je steeds aan dit liedje moest denken als er een doelpunt werd gescoord?![]()
Het liedje gaat over hoe instrumenten klinken
Nu we het toch over de was hebben, ik heb net Gnocchi gegeten. Wat een rare shit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:15 schreef CarOnline het volgende:
Geen idee. Maar voor de meezingers onder ons.
En fijn als je wat tekst kent, want ik kom niet verder dan:
Eh Campari
Mata Hari!
Avant la lettre, oh trompetre.
Tippeti tippeti pam.
Ja, dat gaat vervelen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, na de wedstrijden. En tijdens. En tijdens het eten. Na het douchen.
Steeds gewoon
Wie?quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Nu we het toch over de was hebben, ik heb net Gnocchi gegeten. Wat een rare shit.
alleen hadden de blaadjes fuchsia moeten zijn en de achtergrond zwartquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is jouw ava leuk.Lig iedere keer in een deuk.
ENORM!!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, dat gaat vervelen.![]()
Ik krijg hier remix-neigingen van.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |