quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
LulzHatzee in mijn feaubeaux
Een paar honderdduizend, heb je even?quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoeveel users heeft Fok!? Doe ik ze allemaal even.
Ik moet om half negen voetbal kijken, maar voor de rest heb ik het rustigquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Een paar honderdduizend, heb je even?
Hoeveel achievements heb je nu?quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Anderhalve FA en één A voorzien van ava: Check.
In Pjotrs signature staan met een quote: Check.
"Fok!" om laten dopen tot "Ian!": ...
Bijna klaar
HoT!quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had ook al een Chago SuperNoek
[ afbeelding ]
omfg, zelfs ik zou er daar al een paar van gehaald moeten hebben. Ben ik nu officieel newb-af?quote:
Dat ben je als ze je niet meer interesserenquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
omfg, zelfs ik zou er daar al een paar van gehaald moeten hebben. Ben ik nu officieel newb-af?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:55 schreef Ian_Nick het volgende:
In de categorie ijdele hoop:
[ afbeelding ]
Danny
En uiteraard
[ afbeelding ]Gert
Gert lijkt wel een wijf, of was dat de bedoeling?quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Danny
En uiteraard
[ afbeelding ]Gert
Gert lijkt helemaal geen wijf, Heidiquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gert lijkt wel een wijf, of was dat de bedoeling?
Als jij het zegtquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert lijkt helemaal geen wijf, Heidi
Ik heb er nooit van gewetenquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ben je als ze je niet meer interesseren
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Danny
En uiteraard
[ afbeelding ]Gert
Ik ken atsjiefments alleen van de Xboxquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb er nooit van geweten![]()
Ik zal wel doen alsof het me niet interesseert dan, maar ik ben nogal Warcraft-fan en daar is het behoorlijk tof om achievste halen.![]()
Het is een Feyenoord shirt, lul. Ik ben extra wezen googelen omdat ik voor fuck niet weet hoe die shirts d'r uit zienquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:11 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is wèl een Feyenoord-shirtje geloof ik.![]()
Of moet dat weer Van Bommel voorstellen? Stalker.![]()
Zelf zat ik meer aan zoiets te denken:
[ afbeelding ]
Alleen ik krijg de lijntjes van de vlag niet zo dat ze netjes recht ten opzichte van elkaar lopen.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Enne, geef die Adolf van je 's even een nette zijscheiding? Dit middending kan absoluut niet
Ik heb maar wat gedaan, die 50k wist ik nieteens zeker. En ik ben te lui om te kijken of ik er nou véél heb vergeleken met anderen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:16 schreef remlof het volgende:
Nou, gefeliciteerd en gezondheid met je hatsjiefments Ian
quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun jíj 'm niet gewoon effe salonfähig maken?
Ja, en dat gaat weer een knap staaltje acteer werk worden niet te schelden als die moffen een doelpunt schietenquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:17 schreef Gert het volgende:
Ga je met je matties daar kijken, Ian?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:05 schreef yvonne het volgende:
oooooooh, die icon's, mag ik mag ik mag ik? Pretty please?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
en dan die ava van hem daarna pas zien
jaja ik doe al meequote:Op woensdag 7 juli 2010 16:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Marrije die niet wou: [ afbeelding ]
Hup hup, uit je hoofd leren.
Peer pressure at it's finest, ladies and gentlemenquote:
Ja daar ben ik ook een beetje bang voorquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, en dat gaat weer een knap staaltje acteer werk worden niet te schelden als die moffen een doelpunt schieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |