Voor op Fok!? Krijg je last meequote:Op woensdag 7 juli 2010 15:27 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga maar eens een scriptje scrijven om mijn dynamische icons automagisch te uploaden.
Misschien helpt het als je het dan niet hier post?quote:
m ja, misschien moet ik hem in een spoiler zettenquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je het dan niet hier post?
En als je bij elke post automagisch je ava hebt staan gaat dat niet opvallen denk je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Te laatquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat niet weet, wat niet deert
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:36 schreef HiDiHo het volgende:
En anders bannen ze me maar, kut forum
MeheheehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij knijpt wel een oogje toequote:
Meeeeeeeeeeeraquote:
Ghehehe.quote:Hello, and welcome to the Server Error-404 Psychiatric Support Page
Your file cannot be found!
The link you followed is either outdated, inaccurate, or the server has been instructed not to let you have it.
Please try the following:
If you are obsessive-compulsive, please check the URL repeatedly.
If you are co-dependent, please ask someone to check the URL for you.
If you are paranoid-delusional, we know who you are and what you want.
Just stay online until we can trace your computer.
If you are schizophrenic, listen carefully and a little voice will tell you the correct URL.
If you are manic-depressive, it doesn't matter what URL you pick. No one cares, and no one will give you the correct file.
Die is leukquote:
Waarquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:44 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mooie beelden, jongens.
Ik weet wel mooiere beelden, een vrouw bvquote:
Wankers! Remstoms idee zeker?quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Wankers! Remstoms idee zeker?
Met een virus in een ava. Ze kijken teveel spannende films. Dat is het!
Deze is ook al oud, maar hij blijft lolligquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Deze is ook al oud, maar hij blijft lollig![]()
“Welkom bij de psychische hulplijn.”
Heeft u een dwangneurose, toets dan herhaaldelijk een 1 in.
Bent u onzelfstandig, vraag dan of iemand voor u een 2 wil toetsen.
Heeft u een meervoudige persoonlijkheid, toets dan 3,4,5 en 6 in.
Bent u paranoïde, dan weten we precies wie u bent en wat u wilt. Blijf aan de lijn terwijl we uitzoeken waar u vandaan belt.
Bent u schizofreen, luister dan goed naar het stemmetje dat u vertelt welk nummer u moet kiezen.
Bent u manisch-depressief, dan maakt het niet uit welk nummer u kiest, want er neemt toch niemand op.
Heeft u last van dyslexie, toets dan 96969696969696 in.
Heeft u last van geheugenverlies, kies dan een 8 en spreek uw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum, sofi-nummer en de meisjesnaam van uw moeder in.
Heeft u een posttraumatisch stresssyndroom, druk dan heel langzaam en voorzichtig op de 0.
Heeft u problemen met uw korte termijngeheugen, kies dan een 9.
Heeft u een minderwaardigheidscomplex, hang dan op. Al onze medewerkers hebben het toch te druk om met u te praten.
Is dat niet die gast van dat engelse kook programma, ready steady cook ?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Vroeger was Jack nog veel bruiner
[ afbeelding ]
Kijk maar.
[ afbeelding ]
Klopt. Ainsley Harriott.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is dat niet die gast van dat engelse kook programma, ready steady cook ?
Wauw, de gelijkenis is idd grootquote:
Ze lijken wel veel op elkaarquote:
Wil je ook een sjaggo icon?quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:05 schreef yvonne het volgende:
oooooooh, die icon's, mag ik mag ik mag ik? Pretty please?
Surequote:Op woensdag 7 juli 2010 16:05 schreef yvonne het volgende:
oooooooh, die icon's, mag ik mag ik mag ik? Pretty please?
Chago icons zijn de shitquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wil je ook een sjaggo icon?
WTF happend to the good old icons.
quote:
You bring a smile to my face, ondanks of misschien wel dankzij de sjaggo icons.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |