hehe gelukkig maarquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:47 schreef DarkElf het volgende:
yes! zijn weer als vanouds irritant
(nee hoor)
Jaquote:
Niet tofquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:12 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz heeft vanochtend op nuchtere maag de koelkast kunnen schoonmaken, er had een pak cranberrysap gelekt
Moet ie ook maar niet zo dwars zijnquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:21 schreef DarkElf het volgende:
fijn dat die fluit eindelijk weg is steer, die stond al een tijd te koop toch?
Ja al een jaar ofzoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:21 schreef DarkElf het volgende:
fijn dat die fluit eindelijk weg is steer, die stond al een tijd te koop toch?
Das balen zegquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:41 schreef Laydina het volgende:
Ow en ik had heel mooi een ov chipkaart met voordeelurenkaart besteld. En netjes gekregen, incl 2 gratis dagkaarten. En wat krijg ik voor elkaar![]()
Ik raak ze binnen een week al kwijt en ik heb geen flauw benul waar ik het heb neergelegd
Heb overal gekeken.
Weet nog wel dat ik dacht: laat ik ze op een handige plek neerleggen anders raak ik ze kwijt
Maar alle plekjes, incl onhandige heb ik al nagekeken en kon niks vinden
Het is uittesten hequote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:43 schreef DarkElf het volgende:
eten ging prima! hoewel ik wel bepaalde dingen vermeden heb hoor (te vet sowieso vermeden maar ook bijv kool, citrusvruchten en uien, mascarpone en room en te veel eieren enz..oh ja en geen fruitsappen!)
at 's ochtends toast met honing of jam en wat yoghurt met aardbeien of ander fruit (zolang het maar geen citrusvruchten of druiven of kiwi is) , of wat scrambled eggs (kleine portie, niet die belachelijke hoeveelheden die ze je daar graag geven) ofzo...
's avonds wel zwaarder eten (steakpie) maar ook vaak vis (gerookte zalm, gepocheerde zalm) of salade (dressing on the side natuurlijk)...
als ik 's ochtends goed start heeft dat effect op de hele dag heb ik gemerkt... als er 's ochtends iets verkeerd valt hou ik de hele dag buikpijn.
Ow en na aanleiding van bovenstaande. Het is een feit dat hij haar leuker vindtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 04:34 schreef Laydina het volgende:
Net terug van het stappen. Uiteindelijk toch met z'n drieeen geweest. Een andere vriendin kwam later aanzetten
Ook leuk gedanst en contact gehad. Alleen een jongen die ik leuk vond,l scheen mij ook wel oke te vinden, maar toen dus die vriendin erbij kwam, toonde hij toch meer interesse in haar. echt dat heb ik altijdik ben blijkbaar niet leuk genoeg
In Engeland gaat het hardnekkige gerucht dat hij naar Fulham gaat... Ajax zal wel zeker willen weten dat ze de komende 12 jaar geen kampioen worden.quote:
Inpakken, wegwezen, strik erom.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:05 schreef TAV74 het volgende:
In Engeland gaat het hardnekkige gerucht dat hij naar Fulham gaat... Ajax zal wel zeker willen weten dat ze de komende 12 jaar geen kampioen worden.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:18 schreef Sunnythesun het volgende:
koffiepauze
![]()
Ik heb al een heeeele boel gedaan
![]()
Ik moet nog de aardappelsalade af maken, vulling voor de bladerdeeghapjes en de kaasbakjes maken, serranoham krokant bakken ter garnering, crostinis maken, sangria in elkaar draaien, bakjes van de komkommer maken, smeerseltje voor op het gebak maken, spiesjes rijgen, glazuurtje voor het lamsvlees maken, bedenken waar ik alles in/op ga serveren![]()
Maar ik lig goed op schema! Ik ben alleen vergeten te zorgen voor een lunch voor mezelf![]()
Denk dat het wat ananas en meloen wordt.. wel lekker nu wat fris fruitigs..
Veel werk zegquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:18 schreef Sunnythesun het volgende:koffiepauze
![]()
Ik heb al een heeeele boel gedaan
![]()
Ik moet nog de aardappelsalade af maken, vulling voor de bladerdeeghapjes en de kaasbakjes maken, serranoham krokant bakken ter garnering, crostinis maken, sangria in elkaar draaien, bakjes van de komkommer maken, smeerseltje voor op het gebak maken, spiesjes rijgen, glazuurtje voor het lamsvlees maken, bedenken waar ik alles in/op ga serveren![]()
Maar ik lig goed op schema! Ik ben alleen vergeten te zorgen voor een lunch voor mezelf![]()
Denk dat het wat ananas en meloen wordt.. wel lekker nu wat fris fruitigs..
Vooralsnog kan het nog steeds onzin zijnquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Inpakken, wegwezen, strik erom.
Trainers die voor nog meer geld weggaan en niet bij Ajax willen blijven hebben we niet nodig.
Hey jij daarquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:25 schreef kaasplankje het volgende:
Veel werk zegvergeet zelf niet wat te eten anders val je zo nog om
Ja, dat vergeet ik idd altijd als ik zo overdreven bezig benquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Veel werk zegvergeet zelf niet wat te eten anders val je zo nog om
Haiquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:27 schreef Bluezz het volgende:
Hey jij daar
We kunnen niet minitoscaanmeetenWij vertrekken pas 7 sept.
+1 herkenbaarquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, dat vergeet ik idd altijd als ik zo overdreven bezig benHeb vaak ook helemaal geen trek met als gevolg dat ik na het 1e wijntje al teut ben en blij ben dat ik alles in de voorbereiding al klaar had
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
+1 herkenbaarzo ben ik een keer met kerst bij mn pa thuis in de gang in slaap gevallen op de grond, nadat ik een kerstdis had gekookt
Iedereen zo van: "waar is kaas, we gaan cadeautjes doen" lag ik mn roes uit te slapen zeg. Ik moet 't vandaag de dag nog steeds horen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:49 schreef DarkElf het volgende:
hardlopen ging lekker!
goed bezig sunny, klinkt goed allemaal, heb je een feestje?
wat stomquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:57 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ow en na aanleiding van bovenstaande. Het is een feit dat hij haar leuker vindt
En terecht!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
+1 herkenbaarzo ben ik een keer met kerst bij mn pa thuis in de gang in slaap gevallen op de grond, nadat ik een kerstdis had gekookt
Iedereen zo van: "waar is kaas, we gaan cadeautjes doen" lag ik mn roes uit te slapen zeg. Ik moet 't vandaag de dag nog steeds horen.
ik hoop niet dat die vriendin dezelfde smaak als jou heeftquote:
Is menselijk toch? Praat ook wel eens tegen een meisje, en dan komt een populairdere jongen eraan, en dan vind die meid hem opeens leuker.quote:
Een beetje wel soms.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:09 schreef FutureFairytale het volgende:
ik hoop niet dat die vriendin dezelfde smaak als jou heeft![]()
je hebt nog geen geluk, maar laat die sukkels maar joh
Zegt degene die regelmatig scharrels heeftquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:14 schreef Laydina het volgende:
[..]
Een beetje wel soms.
Haha ach tis vooral gewoon jammer dat je het toch elke keer weer mee geconfronteerd wordt.
Meestal ontmoet ik die scharrels wanneer ik mijn vriendinnen niet bij me hebquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zegt degene die regelmatig scharrels heeftAls je niet aantrekkelijk voor die jongens was, had jij nooit scharrels heur.
Pics van die vriendin?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:31 schreef FutureFairytale het volgende:
er zijn ook heren die jou leuker vinden dan je vriendin
Nee, gewoon bezoek van haar beste vriendin (+ vriend). Die twee koken altijd de pannen van het dak als ze bij elkaar op bezoek zijnquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:49 schreef DarkElf het volgende:
hardlopen ging lekker!
goed bezig sunny, klinkt goed allemaal, heb je een feestje?
lekker hoor en gezelligquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, gewoon bezoek van haar beste vriendin (+ vriend). Die twee koken altijd de pannen van het dak als ze bij elkaar op bezoek zijnEn de vriendjes mogen mee eten
![]()
Goedzoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:57 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
ik willum!!
pauze.. eten.. eindelijk.. nog crostini's maken en komkommerbakjes + de sangria..
Iets makkelijksquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:40 schreef Laydina het volgende:
Moet eigenlijk nog bedenken wat ik vandaag ga eten. Heb eigenlijk niet echt ergens zin in
deze week al 2/3x gegeten. groentepotje ook al gehad. Zou eigenlijk iets van lasagne ofzo moeten maken maar weer eens.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Iets makkelijksKip met rijst en een groenteprutje?
Nou.. dit was een bakje meloen en ananas.. ook niet echt veel zeg maarquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
GoedzoIk heb alleen nog maar 2 geb. eitjes op en 3 tomaten
Dan heb je het ook wel verdient om even lekker te zitten.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Man en nodig ook.. ben vandaag zo'n 4 uur bezig geweest al met al.. krijg je moeie voeten van![]()
En anders even de wekker zettenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Alleen zorgen dat ik niet in slaap val
Dat is waar natuurlijk. Dan maar beetje vermaken met fok en of tv en niet gaan liggen, maar meer zittenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:16 schreef Sunnythesun het volgende:
neh, dan word ik zo duf wakker als ik nu ga slapen.. niet handig.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:49 schreef golfer het volgende:
Ik zit lekker boven op mijn gemak The Open te bekijken en hoor vanuit de tuin (een verdieping lager) het nodige gekakel. De 6 oud-collega's van B. zijn er.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:19 schreef borisz het volgende:
Tijd om een Vino open te trekken. Wat een overwinning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |