hehe gelukkig maarquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:47 schreef DarkElf het volgende:
yes! zijn weer als vanouds irritant
(nee hoor)
Jaquote:
Niet tofquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:12 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz heeft vanochtend op nuchtere maag de koelkast kunnen schoonmaken, er had een pak cranberrysap gelekt
Moet ie ook maar niet zo dwars zijnquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:21 schreef DarkElf het volgende:
fijn dat die fluit eindelijk weg is steer, die stond al een tijd te koop toch?
Ja al een jaar ofzoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:21 schreef DarkElf het volgende:
fijn dat die fluit eindelijk weg is steer, die stond al een tijd te koop toch?
Das balen zegquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:41 schreef Laydina het volgende:
Ow en ik had heel mooi een ov chipkaart met voordeelurenkaart besteld. En netjes gekregen, incl 2 gratis dagkaarten. En wat krijg ik voor elkaar![]()
Ik raak ze binnen een week al kwijt en ik heb geen flauw benul waar ik het heb neergelegd
Heb overal gekeken.
Weet nog wel dat ik dacht: laat ik ze op een handige plek neerleggen anders raak ik ze kwijt
Maar alle plekjes, incl onhandige heb ik al nagekeken en kon niks vinden
Het is uittesten hequote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:43 schreef DarkElf het volgende:
eten ging prima! hoewel ik wel bepaalde dingen vermeden heb hoor (te vet sowieso vermeden maar ook bijv kool, citrusvruchten en uien, mascarpone en room en te veel eieren enz..oh ja en geen fruitsappen!)
at 's ochtends toast met honing of jam en wat yoghurt met aardbeien of ander fruit (zolang het maar geen citrusvruchten of druiven of kiwi is) , of wat scrambled eggs (kleine portie, niet die belachelijke hoeveelheden die ze je daar graag geven) ofzo...
's avonds wel zwaarder eten (steakpie) maar ook vaak vis (gerookte zalm, gepocheerde zalm) of salade (dressing on the side natuurlijk)...
als ik 's ochtends goed start heeft dat effect op de hele dag heb ik gemerkt... als er 's ochtends iets verkeerd valt hou ik de hele dag buikpijn.
Ow en na aanleiding van bovenstaande. Het is een feit dat hij haar leuker vindtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 04:34 schreef Laydina het volgende:
Net terug van het stappen. Uiteindelijk toch met z'n drieeen geweest. Een andere vriendin kwam later aanzetten
Ook leuk gedanst en contact gehad. Alleen een jongen die ik leuk vond,l scheen mij ook wel oke te vinden, maar toen dus die vriendin erbij kwam, toonde hij toch meer interesse in haar. echt dat heb ik altijdik ben blijkbaar niet leuk genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |