Voor die Akira vraag? Ben je scheel?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:12 schreef BasOne het volgende:
Geen idee
GimmeGore krijgt nog 1 puntje uit het vorige topic
stand # 1997
1 GimmeGore
Geen idee, misschien om een soort mensen/slavenhandel?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Het zou nu ondenkbaar zijn dat om die reden een stuk grond gepacht zou worden.
euh... jaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Voor die Akira vraag? Ben je scheel?
Ik keur hem goed. Opiumhandel.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:37 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Geen idee, misschien om een soort mensen/slavenhandel?
D'Ancona iddquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Jacques DanCona
Nee. Veel fantasierijker.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:21 schreef lubje25 het volgende:
t schaap met de 5 poten? geen idee eigenlijk net voor mijn tijd denk ik.
AKQ # 1997quote:
André is de opvolger van Erica iddquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:49 schreef Yankee het volgende:
bolhuis
AKQ # 1997quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:00 schreef Yankee het volgende:
de bleeckere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
AKQ # 1997quote:
Moest toch kiezen, sorry Nonnimusquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:29 schreef Yankee het volgende:
drugsverslaving
Jij beslist maar kijk eerst even naar de comments van Don Henley op WIkipedia.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:00 schreef BasOne het volgende:
[..]
Moest toch kiezen, sorry Nonnimus
AKQ # 1997
4 lubje25
1 mr_anonimous
3 Yankee
1 BasOne
Volgens het boekje wat bij ,'n best of CD zit, 'check in anytime you like but you can never leave' refereert aan dat wanneer je drugs gebruikt je er gelijk aan verslaafd bent.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij beslist maar kijk eerst even naar de comments van Don Henley op WIkipedia.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hotel_California_%28song%29
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:08 schreef BasOne het volgende:
[..]
Volgens het boekje wat bij ,'n best of CD zit, 'check in anytime you like but you can never leave' refereert aan dat wanneer je drugs gebruikt je er gelijk aan verslaafd bent.
'stab you with their steely knifes' refereert aan ontwenningsverschijnselen...
I dunno, ga af op wat er in dit boekie staat
Mwa, soms zijn de boekjes bij CD's complete bullshit dusquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Prima maar Don Henley zegt zelf dat het gaat over de Dark side of the american dream. Waar dus ook druggebruik onder valt. En Steely knives slaat op Steely Dan met wie ze een soort van vete hadden.....
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Dyson Sphere?
Ligt er aan wie het boekje geschreven heeft.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:14 schreef BasOne het volgende:
[..]
Mwa, soms zijn de boekjes bij CD's complete bullshit dus
AKQ # 1997quote:
Moskou - Peking is goedquote:
Pere La Chaise eigenlijk maar vooruit.....quote:
AKQ # 1997quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pere La Chaise eigenlijk maar vooruit.....
Remus en Romulusquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:02 schreef banaantjeEE het volgende:
Door wie werd Rome volgens de legende gesticht?
AKQ # 1997quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Amber Tamblyn, Mary Steenburgen en Joe Mantegna speelden de hoofdrollen.quote:
Je mag maar één antwoord/keer gevenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:11 schreef tong80 het volgende:
Dean Martin ?
Of bedoel je Matt Dilon Mickey Rourke en Nicolas Cage ?
Nee. De sixties variant idd. Dean Martin, Frankie Sinatra, Sammy Davis Jr, Joey Bishop en Peter Lawford. Oorspronkelijk was het de groep die tot de entourage van Humphrey Bogart behoorde.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:11 schreef tong80 het volgende:
Dean Martin ?
Of bedoel je Matt Dilon Mickey Rourke en Nicolas Cage ?
Ik vroeg het omdat de vragensteller zich zou kunnen hebben vergist en The Bratt Pack bedoelde.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:14 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je mag maar één antwoord/keer geven
Had gekund maar dan had ik me diep moeten schamen als filmkenner.....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vroeg het omdat de vragensteller zich zou kunnen hebben vergist en The Bratt Pack bedoelde.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:28 schreef tong80 het volgende:
Toch vreemd dat de bekendste filmquote nooit is gezegd
AKQ # 1997
4 lubje25
5 mr_anonimous
3 Yankee
2 BasOne
2 banaantjeEE
1 tong80
De personen hebben allen iets gemeen. Na die laatste rij namen moet het wel erg duidelijk zijn......quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:37 schreef tong80 het volgende:
De namen of de personen ?
Bij beiden heb ik trouwens geen idee
Klopt maar ze behoren als voetballers ook weer tot een selecte groep....quote:
quote:
Inderdaad allemaal heren die een 'Lepeltje' probeerden als strafschop. Suarez faalde. Die lafbek van een Huiberts durfde het alleen tegen keepers van degradatieploegen. Maar Zidane, Panenka, Totti, Djalminha en Abreu deden het op momenten dat het er om ging.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:44 schreef tong80 het volgende:
Ze maakten allemaal een stift penaltie. De zgn Paneka.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad allemaal heren die een 'Lepeltje' probeerden als strafschop. Suarez faalde. Die lafbek van een Huiberts durfde het alleen tegen keepers van degradatieploegen. Maar Zidane, Panenka, Totti, Djalminha en Abreu deden het op momenten dat het er om ging.
Vrouw die van voetbal houdt!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:49 schreef romika het volgende:
ik had het moeten weten.....dacht er te laat aan
Dan nog!quote:
Rik Coppens?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:53 schreef tong80 het volgende:
Johan Cruijff scoorde ooit uit een strafschop door hem af te spelen en terug te krijgen van Jesper Olsen. Iedereen denkt dat hij daarbij de eerste was. Maar een Belg was hem in het verleden voor. Welke Belg ?
Yep 13 treffers op 1 toernooi. Denk niet dat dat snel verbeterd zal worden.quote:
Damn je weet veel van sport!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:25 schreef romika het volgende:
Goran Ivanisevic staat me iets van bij.....heb het destijds ook gezien geloof ik.....alweer een poosje terug
Daarna nooit meer zo goed geweest helaas.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:31 schreef romika het volgende:
nou echt niet.......beetje geluk soms.......en tennis vond ik altijd al leuk!!!! En die Ivanisevic was nog meer een heel jong broekie toen en heeeeeeeeel goed.......
klopt ja......niet veel meer van gezien of gehoord .... wel jammer. Had echt wel talent vond ik.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daarna nooit meer zo goed geweest helaas.
Je hebt er geen verstand van. Hij was uit de top 100 door veel blessures. Uit eerbied voor zijn carriere en terugvechten kreeg ie van de organisatie als veteraan de wild card.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:31 schreef romika het volgende:
En die Ivanisevic was nog meer een heel jong broekie toen en heeeeeeeeel goed.......
In het veteranen-circuit waar ie een jaar later in ging tennisen won ie veel.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daarna nooit meer zo goed geweest helaas.
Ja klopt. Hij kreeg af en toe ineens de kolder in zijn kop soms pakte dat positief uit maar vaak negatief. Hebben wel meer sporters van de Balkan last van.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:36 schreef romika het volgende:
[..]
klopt ja......niet veel meer van gezien of gehoord .... wel jammer. Had echt wel talent vond ik.
Had het al weggehaald. Was een slecht grapje.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:43 schreef romika het volgende:
sorry maar als je denkt dat ik gegoogeld heb trek je het punt maar weer af.....daar ben ik niet van.....
Je bent naar mijn idee gewoon een gezellige medespeler. Je kletst ook een beetje mee en speelt niet alleen om de puntjes.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:43 schreef romika het volgende:
sorry maar als je denkt dat ik gegoogeld heb trek je het punt maar weer af.....daar ben ik niet van.....
Nee inderdaad.....ik vind het leuk om mee te kijken met jullie en als ik iets weet dan probeer ik het gewoon.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent naar mijn idee gewoon een gezellige medespeler. Je kletst ook een beetje mee en speelt niet alleen om de puntjes.
Nogmaals sorry.quote:
Prima toch! Je kan ook gezellig mee praten in de SC als je dat leuk vind?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:48 schreef romika het volgende:
[..]
Nee inderdaad.....ik vind het leuk om mee te kijken met jullie en als ik iets weet dan probeer ik het gewoon.
Tong is een aardige kerel hoor maar zijn humor moet je soms begrijpen. Dat duurt soms even voor je die doorhebt.quote:
quote:
Knikt.....oja dat geloof ik gelijk hoor......maar als ik ga googelen om iets te weten en een punt te scoren vind ik dat niet leuk. Daar houd ik niet van.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tong is een aardige kerel hoor maar zijn humor moet je soms begrijpen. Dat duurt soms even voor je die doorhebt.
Dat zou wel heel bijzonder zijn idd aangezien het Zweedse voetballers waren. Heeft niet met hun briljante voetbalcarriere te maken.quote:
Nee zo erg is het ook niet.....quote:
GreNoLi + Luguber =?quote:
Nee het antwoord staat er al zo'n beetje......quote:
Nee. Het gaat een stuk slechter met het voormalige Rhodesië dan Zuid Afrika....quote:
Dictator.....quote:
Ja want ik heb al gezegd dat je antwoord niet goed was....quote:
Gelukkig kreeg je de kans om te herstellen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:29 schreef romika het volgende:
zimbabwe is het..............dacht het al maar ik twijfelde en veranderde op het laatste moment.....
zie je dat krijg je er nu van
Wat Nonni zegtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Kreta toch?
quote:
Fout!quote:
Wat NC zegt klopt wel.....quote:
Niet anders had ik het wel goed gekeurd.quote:
Kooi booi heeft het gewoon goedquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Kooibooi zat er nog het dichtsbij.....
Dat is inderdaad wel goed te rekenen. In Bloemfontein zit de rechterlijke macht, In Pretoria de bestuurlijke macht en in Kaapstad de wettelijke macht. Dus niet of zoals je zei maar en.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:42 schreef nightcowboy het volgende:
Die vraag is niet te beantwoorden omdat er drie hoofdsteden zijn...?
Ach dat was het idee van deze strikvraag. Kijken wie er bij de les was.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:47 schreef BasOne het volgende:
Dat is geen miereneukerij.
maar mierenneukerij
Ja, ik.... na enig nadenkenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach dat was het idee van deze strikvraag. Kijken wie er bij de les was.
En dan nog het punt niet pakken.quote:
Nee al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ouder, ergens 1200-1500 waren er al 'ruezenraderen'quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Meneer Ferris lijkt me.
Lees het nog eens goed doorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En dan nog het punt niet pakken.
Pierce en Piercequote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie werkt er bij Pierce and Pierce ?
Ja idd. Maar welke bekende literair figuur ook?quote:
Er is meer literatuur geschreven in de Engelse taal behalve Shakespeare......quote:
Ja maar dan spreek je over 1000den figurenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er is meer literatuur geschreven in de Engelse taal behalve Shakespeare......
Deze man is zo duidelijk een stijlicoon dat iedereen hem wel moet kennen. Pelican Brief en The Firm zijn geen literatuur maar lectuur.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:09 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ja maar dan spreek je over 1000den figuren
Is Pierce & Pierce van 'The Pelican Brief' of 'The Firm'?
Geef me eens een hintquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Deze man is zo duidelijk een stijlicoon dat iedereen hem wel moet kennen. Pelican Brief en The Firm zijn geen literatuur maar lectuur.
Hoe is het mogelijk dat jij vorig jaar de Oscaraward hebt gewonnen.....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:24 schreef BasOne het volgende:
Dat is Christian Bale......
Is dat een literair figuur?
Dit mag geen probleem zijn voor iemand die zich filmfanaat noemt......quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Goodmorning Vietnam
Yes! Heb uw naasten lief.....quote:
NN slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:00 schreef romika het volgende:
Ik gawelterusten allemaal
![]()
mr_anonimous nog bedankt voor eerder
Graag gedaan hoor meis. Trustequote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:00 schreef romika het volgende:
Ik gawelterusten allemaal
![]()
mr_anonimous nog bedankt voor eerder
Frease lightninf Sammy en Youre the one that I want ?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:59 schreef BasOne het volgende:
Om even in de Gay sfeer te blijven
Noem 3 nummers van de Grease Soundtrack![]()
Ja je gaat we g dus ik weet niet of ik het wel goed moet rekenen..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:03 schreef romika het volgende:
You're the one that I want
Summerloving
Grease
Naar de tandarts geweest?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frease lightninf Sammy en Youre the one that I want ?
Hoog sammy kijk omhoog sammy... nee das van Ramses niet van Greasequote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frease lightninf Sammy en Youre the one that I want ?
Dat is er 1quote:
Summer nightsquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:13 schreef romika het volgende:
Was er nog, ja zag het.......moest geen summerloving zijn maar iets anders aan het eind....
Maar geeft niet, ik ga toch slapen.......
Dag lieve mensen...........nog veel plezier hier....
![]()
Truste lieve Romikaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:13 schreef romika het volgende:
Was er nog, ja zag het.......moest geen summerloving zijn maar iets anders aan het eind....
Maar geeft niet, ik ga toch slapen.......
Dag lieve mensen...........nog veel plezier hier....
![]()
Nonni tochquote:
Dat is toch een liedje uit Grease?quote:
Excuses excusesquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is toch een liedje uit Grease?
Oh, jij leeft ook nog?quote:
quote:is een Amerikaanse rockband uit Seattle die in 1990 gevormd werd. In die tijd werd de muziek van de band als 'grunge' bestempeld, zoals ook andere bands uit Seattle als Nirvana, Alice in Chains en Soundgarden aan grunge werden gekoppeld. Later werd
steeds vaker geassocieerd met alternatieve en mainstream rock. Geschat wordt dat
wereldwijd meer dan zestig miljoen albums heeft verkocht.
AKQ # 1997quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 12:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
domme vraag misschien maar wordt de stand tegenwoordig niet meer bijgewerkt, of zie ik het verkeerd?
quote:Worden de punten nog bijgehouden
De Overall Stand bijgewerkt tot topic 1750, met dank aan Mark_V, ScottTracy en Ofyles2.
Vanaf topic 1751 zijn we opnieuw begonnen met tellen. ScottTracy en Ofyles2 houden de actuele stand bij, deze is hier te vinden!
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is de brug bij Millau,maar ik weet niet hoe hij heet..
Daar heb ik de vraag ook vandaanquote:Op zondag 18 juli 2010 18:03 schreef Flitspaal het volgende:
Shit....
Bij de extra's van A Serious Man die termen nog allemaal gezien.
quote:
AKQ # 1997quote:Een goj (Hebreeuws: גוי, meervoud: גויים - gojim) betekent 'volk' in het Hebreeuws. De term wordt tegenwoordig gebruikt voor niet-Joden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |