Yep 13 treffers op 1 toernooi. Denk niet dat dat snel verbeterd zal worden.quote:
Damn je weet veel van sport!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:25 schreef romika het volgende:
Goran Ivanisevic staat me iets van bij.....heb het destijds ook gezien geloof ik.....alweer een poosje terug
Daarna nooit meer zo goed geweest helaas.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:31 schreef romika het volgende:
nou echt niet.......beetje geluk soms.......en tennis vond ik altijd al leuk!!!! En die Ivanisevic was nog meer een heel jong broekie toen en heeeeeeeeel goed.......
klopt ja......niet veel meer van gezien of gehoord .... wel jammer. Had echt wel talent vond ik.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daarna nooit meer zo goed geweest helaas.
Je hebt er geen verstand van. Hij was uit de top 100 door veel blessures. Uit eerbied voor zijn carriere en terugvechten kreeg ie van de organisatie als veteraan de wild card.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:31 schreef romika het volgende:
En die Ivanisevic was nog meer een heel jong broekie toen en heeeeeeeeel goed.......
In het veteranen-circuit waar ie een jaar later in ging tennisen won ie veel.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daarna nooit meer zo goed geweest helaas.
Ja klopt. Hij kreeg af en toe ineens de kolder in zijn kop soms pakte dat positief uit maar vaak negatief. Hebben wel meer sporters van de Balkan last van.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:36 schreef romika het volgende:
[..]
klopt ja......niet veel meer van gezien of gehoord .... wel jammer. Had echt wel talent vond ik.
Had het al weggehaald. Was een slecht grapje.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:43 schreef romika het volgende:
sorry maar als je denkt dat ik gegoogeld heb trek je het punt maar weer af.....daar ben ik niet van.....
Je bent naar mijn idee gewoon een gezellige medespeler. Je kletst ook een beetje mee en speelt niet alleen om de puntjes.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:43 schreef romika het volgende:
sorry maar als je denkt dat ik gegoogeld heb trek je het punt maar weer af.....daar ben ik niet van.....
Nee inderdaad.....ik vind het leuk om mee te kijken met jullie en als ik iets weet dan probeer ik het gewoon.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent naar mijn idee gewoon een gezellige medespeler. Je kletst ook een beetje mee en speelt niet alleen om de puntjes.
Nogmaals sorry.quote:
Prima toch! Je kan ook gezellig mee praten in de SC als je dat leuk vind?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:48 schreef romika het volgende:
[..]
Nee inderdaad.....ik vind het leuk om mee te kijken met jullie en als ik iets weet dan probeer ik het gewoon.
Tong is een aardige kerel hoor maar zijn humor moet je soms begrijpen. Dat duurt soms even voor je die doorhebt.quote:
quote:
Knikt.....oja dat geloof ik gelijk hoor......maar als ik ga googelen om iets te weten en een punt te scoren vind ik dat niet leuk. Daar houd ik niet van.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tong is een aardige kerel hoor maar zijn humor moet je soms begrijpen. Dat duurt soms even voor je die doorhebt.
Dat zou wel heel bijzonder zijn idd aangezien het Zweedse voetballers waren. Heeft niet met hun briljante voetbalcarriere te maken.quote:
Nee zo erg is het ook niet.....quote:
GreNoLi + Luguber =?quote:
Nee het antwoord staat er al zo'n beetje......quote:
Nee. Het gaat een stuk slechter met het voormalige Rhodesië dan Zuid Afrika....quote:
Dictator.....quote:
Ja want ik heb al gezegd dat je antwoord niet goed was....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |