heb al met al wel 20 reacties van mensen gekregen over hoe vet mijn shirt wel niet wasquote:
Mwa.. leuk om 's te horen. Maar je zal er wel weer mee doodgegooid worden straks.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:07 schreef Bertje_NL het volgende:
Zoals natuurlijk te verwachten is deze ook geremixt:
Moet zeggen, vond hem nog best aardig ook!
Die kans is wel groot ja. Dalijk in elke kroeg waar ze normaal 1 hardstyle/hardcore nummer draaien -veelal Nobody said it was easy- wordt het nu deze mix..quote:Op zondag 25 juli 2010 15:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
Mwa.. leuk om 's te horen. Maar je zal er wel weer mee doodgegooid worden straks.
De Fok!ers zijn dalijk wel heel makkelijk te herkennen op een feestquote:Op zondag 25 juli 2010 17:33 schreef T-Force het volgende:
Hallo, weer present vanaf nuSupergoede vakantie gehad met Claudia in Kroatie
![]()
Boy, het AVIO-Shirt is echt geniaal geworden! Kijk er nu al naar uit om hem aan te trekken
Sowieso makkelijk hoor, linksvoor --> pretgezichten --> hard stampend (of met de armen over elkaar tijdens een doodgedraaid nummer)quote:Op zondag 25 juli 2010 20:58 schreef Levitas het volgende:
De Fok!ers zijn dalijk wel heel makkelijk te herkennen op een feest
T-Force & T-Forcette ook aanwezigquote:Op zondag 25 juli 2010 21:10 schreef CrustyClown het volgende:
Bartman, Bartvrouw, de_Huig en Crusty zijn iig aanwezig op XQ - Fusion.
U mag El Dani er 95% zeker ook bijzetten, want Fusion heeft toch een goed aantal helden voor mij (Zany, Frequencerz, B-Front, Pitcher/Dozer, Donkey's en ga zo door)quote:Op zondag 25 juli 2010 21:10 schreef CrustyClown het volgende:
Bartman, Bartvrouw, de_Huig en Crusty zijn iig aanwezig op XQ - Fusion.
Morgen onder werktijd de podcast van Zany maar eens luisteren
Ik hoorde dat het mogelijk Tatanka wordt..... Maar dat betekent dus Tat en Zat en Wild Motherfuckersquote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Quyxz_ het volgende:
Komende week krijgen we als het goed is te horen wie er op Thrillogy staat.
Ik hoop toch nog steeds op Zatox, alhoewel het wel onwaarschijnlijk is.
Edit: Morgen wordt de line-up zelfs al vrijgegeven!![]()
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het mogelijk Tatanka wordt..... Maar dat betekent dus Tat en Zat en Wild MotherfuckersGekkenhuis
Nu al ja? Nice! Baal er wel van dat ik dit jaar geen Thrillogy ga meemaken. Toch altijd wel lekker, een feestje dat 15 min. fietsen van je huis is..quote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Quyxz_ het volgende:
* Duimt mee voor Zatox *quote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Quyxz_ het volgende:
Als nc een thrillogy krijgen ga ik er naar toe!quote:
Eerst vakantie & Q-base, daarna pas de financiele balans opmaken voor een eventueel bezoekje aan de HMH in oktober.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:50 schreef Grrommit het volgende:
Hmm, weet het nog niet over Fusion, vrienden gaan wel en wil wel, maar 't geld groeit helaas niet op m'n rug.
Fusion is dus lekker bezig. Maar nee, dan hou ik lekker weer wat geld over in oktoberquote:Op maandag 26 juli 2010 12:08 schreef mstx het volgende:
Thrillogy: Noisecontrollers / Isaac / Nosferatu
http://partyflock.nl/party/179994:Thrillogy.html
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:54 schreef haakon het volgende:
K ben ReMcOrE nu 2 keer tegengekomen; 1x op Defqon en gister bij Freshtival.. en hopelijk vaker
Mooie keerl
dit feestje kan ik dus ook mooi uit m'n agenda schrappenquote:Op maandag 26 juli 2010 12:08 schreef mstx het volgende:
De volledige line-up zal dus wel ongeveer het zelfde zijn als vorig jaar.
Zei ik tochquote:Op maandag 26 juli 2010 12:08 schreef mstx het volgende:
De volledige line-up zal dus wel ongeveer het zelfde zijn als vorig jaar.
Denk dat je ook wel gelijk krijgt met XQ DBSTFquote:
Ik denk dat hij het gewoon niet zo op DBSTF heeft, hier nog 1 om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:34 schreef Sethje het volgende:
idd ik zou gewoon thuisblijven van vette evenementen dan voel je je vast stukken beter en heb je meer plezier in je leven
Naja, de sets van DBSTF zijn niet zo heel speciaal eigenlijk. Veel eigen platen, waar niet zo heel erg veel mis mee is,, maar vooral heel vaak dezelfde nummers in hun set. Ik vind een hoop nummers van DBSTF heel vet, maar een optreden van DBSTF vind ik niet meer zo speciaal.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:57 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het gewoon niet zo op DBSTF heeft, hier nog 1 om eerlijk te zijn.
Vette evenementen ga ik juist wel heen.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:34 schreef Sethje het volgende:
idd ik zou gewoon thuisblijven van vette evenementen dan voel je je vast stukken beter en heb je meer plezier in je leven
De line-up is tegenwoordig vaak hetzelfde, maar dat vind ik ook niet zo gek, hoewel er van mij nog wel opkomende talenten in de line-up gevoegd mogen worden.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:59 schreef Sethje het volgende:
ik word de laatste tijd ook nooit meer koud of warm van een lineup, het is allemaal hetzelfde. Maar grote hardstyle evenementen zijn gewoon vet. Zelfs als Brennan Heart en Showtek komen draaien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT:
Was nog even vergeten een gruwelijk vet feestje te noemen met een andere line-up als op grotere feesten.
Hysteria Outdoor
Activator (nog nooit horen draaien, maar verwacht dat de man mij wel aan het stampen krijgt)
Chris One (nog nooit zien draaien, wel wat setjes gehoord. Klinkt goed, eigen nummers zijn tof)
Crypsis![]()
Deepack![]()
Francesco Zeta (nog nooit horen draaien, ben benieuwd)
Gary DEarly Hardstylleeeeee
Geck-O![]()
The Pitcher![]()
Thera![]()
Zany![]()
Live: Avio![]()
[ Bericht 25% gewijzigd door T-Force op 26-07-2010 20:45:17 ]
hardstyle in de hmh is toch zowiezo succes gegarandeerd met dat geluid daar al stond showtek er 12 uur soloquote:Op maandag 26 juli 2010 20:27 schreef 16meter het volgende:
[..]
Vette evenementen ga ik juist wel heen.
Bijquote:Op maandag 26 juli 2010 20:40 schreef T-Force het volgende:
Verder moet ik nog steeds mensen op zien te trommelen voor The Qontinent. Ik ga sowieso, desnoods alleen mijn vriendin en ik![]()
Zou er graag heen gaan, maar heb dan introweekend helaas. Ook erg leukquote:
Was het ook. Volgens mij nooit meer dan 300 man gestaan bij de hardstyle, maar die er stonden hebben dan ook geen moment stil gestaan. Las vandaag op partyflock wat reacties erover, en die zeiden ook dat ze niet van hardstyle houden, maar de sfeer daar ontzettend goed was.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:19 schreef T-Force het volgende:
BOH!!! Ziet er heerlijk uitLekker outdoor, flink doorbeuken
![]()
Goed geschreven stukjequote:Op maandag 26 juli 2010 23:23 schreef T_Killer het volgende:
http://www.charlylownoise.com/nl/?p=562&nggpage=5
ooggetuigeverslag van de Love parade
Deze heeft toch wel een plaatsje veroverd in mijn top 25 aller tijden.quote:
Geilheit!quote:
Vind 'm wel lekker ja, alleen hij wordt toch saai, duurt te lang in mijn ogen oren.quote:
Handig zo'n vriendinquote:Op maandag 26 juli 2010 20:40 schreef T-Force het volgende:
Verder moet ik nog steeds mensen op zien te trommelen voor The Qontinent. Ik ga sowieso, desnoods alleen mijn vriendin en ik![]()
Eensch met deze mening.. T valt me allezins mee van n 'remix'quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vind 'm wel lekker ja, alleen hij wordt toch saai, duurt te lang in mijn ogen oren.
1.30 kameraad van mequote:
Zoals eerder gezegd: Leuk, maar niet te vaak draaien of releasen.quote:
----- gooi het 's in Google -----quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:36 schreef versteegrob het volgende:
Waar kan je de podcast van AVIO luisteren ?
Wow serieus? Wie dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:36 schreef versteegrob het volgende:
Echt zin in Qbase, daar draait een persoon van AVIO
Ze worden wel veel geboekt, ze zitten tot het eind van het jaar vol met hun live-act, en die willen ze exclusief houden dus doen ze maar 1x per maandquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:53 schreef versteegrob het volgende:
Alphaverb![]()
Ken hem verder nog van school, hij draait in oktober ook in Apeldoorn @ Gigant
Toen ik AVIO hoorde voor het eerst op GZ viel het me op dat ze veel interactie hadden met het publiek, echt super. Je moet ook eens alle reacties lezen op PF, iedereen is super positief over hun.
Het is dan ook jammer dat ze nog niet zoveel worden geboekt.
Remco gespot @ 5.40 incl. AVIO shirtje.quote:
Las het net in een interview, wel slimquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:09 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ze worden wel veel geboekt, ze zitten tot het eind van het jaar vol met hun live-act, en die willen ze exclusief houden dus doen ze maar 1x per maand
DonkeyRollers strategiequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:14 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Las het net in een interview, wel slim
Nice. Op Decibel trek ik `m ook aan denk ik!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:09 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Remco gespot @ 5.40 incl. AVIO shirtje.
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:36 schreef haakon het volgende:
[..]
1.30 kameraad van me
edit: 3.50 ik links met bier. 5.40 ReMcOrE !
jazeker, gasje bij voor Ran-Dquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:09 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Remco gespot @ 5.40 incl. AVIO shirtje.
ik moet nog maar ff zien, wel vet dat ik dan gelijk weet dat jij het bent als ik het shirt op Decibel ziequote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:46 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nice. Op Decibel trek ik `m ook aan denk ik!
In Full Effect: mwoah...quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:40 schreef T-Force het volgende:
Nieuwe AVIO Podcast even luisteren zo, tracklist ziet er apart uit:* ReMcOrE gaat richting lsdb.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar kan ik het alleen maar mee eens zijn Sethjequote:Op maandag 26 juli 2010 20:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
hardstyle in de hmh is toch zowiezo succes gegarandeerd met dat geluid daar al stond showtek er 12 uur solo
klapt er lekker op zeg!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:08 schreef T-Force het volgende:
En god wat is Sexual Thrill van Catonic Overload geil![]()
Just for the SEXUAL THRILL....THE SEXUAL THRILL!!!
eens, die openingsplaat/mix ownt hardquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Die openingsplaat/mix
En het nummer op 7:32
"Schiet is op met je tekst man!!!"
en verder ook vet filmpje
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
waarom is dat feestje nou zo'n gruwelijk takke-end rijden vanaf hier?!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:34 schreef T-Force het volgende:
EDIT: de set van Avio op Hysteria Outdoor wordt een "special 1 hour liveset"![]()
![]()
![]()
Dat is pas sfeerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:34 schreef T-Force het volgende:
!
Offtopic, ikweet, maar fokking kippevel! Wat gruwelijk
EDIT: de set van Avio op Hysteria Outdoor wordt een "special 1 hour liveset"![]()
![]()
![]()
Dat is fokking vet!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:34 schreef T-Force het volgende:
!
Offtopic, ikweet, maar fokking kippevel! Wat gruwelijk
![]()
![]()
al een keer langsgeweest hier volgens mij, maar zeker toffe filmpjesquote:
Ben ik ook helemaal met je eens. Hardstyle in de HMH is altijd goed.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
hardstyle in de hmh is toch zowiezo succes gegarandeerd met dat geluid daar al stond showtek er 12 uur solo
Ja dat is ook wel zo. Ben ook geen mainstage type. Er spelen volgens mij zoveel belangen en andere zaken een rol bij het samenstellen van een lineup dat iets van opbouw of variatie niet eens iets is waar ze over nadenken. En dat is inderdaad jammer.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:42 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ben ik ook helemaal met je eens. Hardstyle in de HMH is altijd goed.
Vind t gewoon jammer dat met name Q-dance totaal niet creatief is met het samenstellen van een line-up. Terwijl kleinere organisaties nog wel met talenten en variatie durven te komen. Wat jullie bv doen met Twisted. Bijna de hele dag Scantraxx bv op de main stage van Defqon.. tis mij iets te gortig.
Daarom is Fusion in de HMH zeker welkom.
Eens horen wat dit is.quote:Op 27 juli vindt de allereerste uitzending van de nieuwe hardstyle radioshow van Scantraxx plaats op Q-dance Radio, gepresenteerd door A-lusion.
De uitzending start om 21:00 uur en duurt anderhalf uur.
Het eerste half uur van de show presenteert A-lusion de nieuwste Scantraxx releases en je favoriete hardstyle classics. Met nieuwtjes en interviews van de Scantraxx artiesten, verspreid over de hele wereld, kun je altijd exclusieve premières verwachten.
Daarna word je getrakteerd op een guestmix van een uur, van de beste Scantraxx DJ's.
Wanneer: Elke laatste dinsdag van de maand
Waar: http://radio.q-dance.nl
Wie: gepresenteerd door A-lusion
wat verschrikkelijk. blijkbaar zijn ze de "heee-hoooo" die we in NL tussen 2000 - 2000 hadden in belgie nog niet afgeleerd. die sit-down is zelfs nog erger omdat je bijna voor lul staat als je niet meedoet. wat een dom kuddegedragquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:06 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat is fokking vet!!
Wel sneu weer, van die typetjes die zich dan weer 'te cool' voelen om mee te doen aan zo'n sitdown.. Al vind je het niet tof, zoiets is toch wel vet met zn allen..
En nee als iemand in n sloot springt, spring ik er niet achteraan, maar toch..
Leuk plaatje, lekker oldskool lead in een nieuw jasje, fijne kicks...kortom: does the job for mequote:
Dit dusquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:03 schreef T-Force het volgende:
[..]
Leuk plaatje, lekker oldskool lead in een nieuw jasje, fijne kicks...kortom: does the job for me![]()
Wederom: AVIO
En toch ziet het er gewoon vet uit om zoveel man dat te zien doen.. hoewel dat 'heen en weer-dansje' toffer is..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:59 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
wat verschrikkelijk. blijkbaar zijn ze de "heee-hoooo" die we in NL tussen 2000 - 2000 hadden in belgie nog niet afgeleerd. die sit-down is zelfs nog erger omdat je bijna voor lul staat als je niet meedoet. wat een dom kuddegedrag
Vet shirtquote:Op zondag 25 juli 2010 13:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel tof nummertje
[..]
Freshtival was inderdaad tofSpana, Dualdriven, B-Front, Psyko Punkz, Ran-D en Alpha Twins
![]()
The Prophet leek aardig af te zijn gevallen
Wildstylez draaide nog wel paar kneiters en DBSTF hadden hun cd weer meegenomen
maar ze draaiden dan wel weer DJ Revolution
![]()
beloofde foto's van het AVIO-shirt:
[ afbeelding ] ReMcOrE + haakon
[ afbeelding ]
Te bestellen bij onze eigen Boy_Snakeyequote:
Avio Podcastsquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:49 schreef Pizzaman het volgende:
Attentie, hardstyle-beginner komt het topic binnen!![]()
Goed, ik ga lekker op vakantie, alleen om daar te komen moet ik wel ff veertien uur planken dwars door Frankrijk.![]()
Nu heb ik net even die podcast van AVIO geluisterd, maar dat is wel muziek om lekker door te rijden. Nu wil ik voor de reis nog een paar lekkere nummertjes/sets of whatever hebben om mij iig een paar uur te kunnen vermaken.![]()
Wat zijn de must haves? De nummers die je dus ook zonder koffie over de snelweg slepen?
Welkomquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:49 schreef Pizzaman het volgende:
Goed, ik ga lekker op vakantie, alleen om daar te komen moet ik wel ff veertien uur planken dwars door Frankrijk.![]()
Nu heb ik net even die podcast van AVIO geluisterd, maar dat is wel muziek om lekker door te rijden. Nu wil ik voor de reis nog een paar lekkere nummertjes/sets of whatever hebben om mij iig een paar uur te kunnen vermaken.![]()
Wat zijn de must haves? De nummers die je dus ook zonder koffie over de snelweg slepen?
Ik wil me zelf niet verkopen ofzo maar als ik een teringeind moet reizen dan doen mijn eigen jaarmixxen (voor mij persoonlijk iig) het ook altijd wel erg goedquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:49 schreef Pizzaman het volgende:
Boh! ik wist niet eens dat jij aan megamixen deed. Ben nu die van 2007 aan het luisteren! Wat een goed Hardstyle-jaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:20 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik wil me zelf niet verkopen ofzo maar als ik een teringeind moet reizen dan doen mijn eigen jaarmixxen (voor mij persoonlijk iig) het ook altijd wel erg goedDat is in totaal 6 uur lang megamix-stijl de 150 dikste tracks van 2007,2008 & 2009
Te vinden op lsdb of pm
Endymion @ Defqon.1 2009 is wel wat harder, maar ook zeer fraaiquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:56 schreef Koepert het volgende:
[..]
Avio Podcasts
Titan setjes
Fausto's Crossover guestmix (Vanwege minder gelul door de mix/liveset dan Qdance setjes) van bijvoorbeeld B-Front of Pavelow..
Ik ben nu de 2009 mix aan het luisteren, heerlijk!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:20 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik wil me zelf niet verkopen ofzo maar als ik een teringeind moet reizen dan doen mijn eigen jaarmixxen (voor mij persoonlijk iig) het ook altijd wel erg goedDat is in totaal 6 uur lang megamix-stijl de 150 dikste tracks van 2007,2008 & 2009
Te vinden op lsdb of pm
Zit wel wat andere sound tussen zoals 2nd identity ( scope dj & a-lusion ) van die djs apart kun je genoeg setjes vindenquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:48 schreef Pizzaman het volgende:
![]()
Top, de downloadmachine draait op volle toeren. Als ik alles heb gedownload kan ik denk ik wel drie keer op en neer naar de vakantiebestemming zonder ook maar iets dubbel te hebben gehoord.
Wat is dat lsdb.nl een topsite zeg.
Ander vraagje, nu heb ik op Emporium mijzelf helemaal de vernieling in staan dansen op verschillende DJ's (waarvan ik de namen dus niet meer weet.), maar dat leek een stuk minder hard dan de sets die ik net heb gedownload. Ligt dit aan mij, of zit er naast. Ik vond dat namelijk ook wel lekker voor de afwisseling.
http://www.emporiumfestiv(...)2010/the_dark_castle --> Daar staat iedereen die toen gedraaid hebben.
Wat Sethje zegt: Scope & A-Lusion doen aan wat softere muziekquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:48 schreef Pizzaman het volgende:
Ander vraagje, nu heb ik op Emporium mijzelf helemaal de vernieling in staan dansen op verschillende DJ's (waarvan ik de namen dus niet meer weet.), maar dat leek een stuk minder hard dan de sets die ik net heb gedownload. Ligt dit aan mij, of zit er naast. Ik vond dat namelijk ook wel lekker voor de afwisseling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede opbouw, goede songkeuze, mixen weet ik zo niet. Wel precies wat je bedoelt volgens mij![]()
Ik ben present @ Decibel, met AVIO/Dikke bleek shirt! Nog nooit iemand van FOK! IRL gemeet!quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef T-Force het volgende:Ga je trouwens binnenkort nog naar feesten ofzo? Op Decibel zou je heel de FOK!-gang (nouja, een groot gedeelte dan) kunnen meeten![]()
Als je jezelf beschrijft kom je er aardig hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:12 schreef StM het volgende:
Als je niemand kent zijn meets heel lastig. Je kan niemand vinden. Bij de feestfabriek had ik ook niemand gevonden of iets wat ook maar op een meet leek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:38 schreef RiKe het volgende:
Voor de liefhebbers, een kleine goedmaker ten opzichte van de vorige set met te weinig oud spul
1) Brennan Heart - I Like Your Style
2) Josh en Wesz - I got you 2007
3) G-Town & The Viper - Here It Comes (D-Block & S-Te-Fan remix)
4) Headhunterz vs Wildstylez - Blame it on the music
5) Noisecontrollers - Shreek
6) Nagoom - 4x4
7) Tuneboy - Wackyjackie (Technoboy remix)
8) Tatanka - Mess Up
9) Tat & Zat - Gold medley with Strange
10) Gentalica - Thunderstyle
11) Marlon S Meets Digital Punk - Bringing the Funk
12) Southstylers - Pwoap (live mix)
13) Tuneboy - Ombrello Maledetto
14) Dj Act - The sound of the Bass (Deepack Remix)
15) The Prophet - Sexx Druxx (Sensation 2005)dat = oud spul..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |