We hebben alles in huis: een huisnegert, een naakte mod, Kally die hapjes maakt en TLK die ons voorziet van muziekquote:
Geile bloedtopperquote:
Thats a bingo!quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Lang geleden dat het zo gezellig was
Maar verder niet naar de klote hoorquote:
wat heb ik gewonnne?quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:14 schreef 3keernix het volgende:
[..]
We hebben alles in huis: een huisnegert, een naakte mod, Kally die hapjes maakt en TLK die ons voorziet van muziek
Dat was toen jaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vroegah.Toen we er nog makkelijk 10 doorheen haalde.
Je komt uit 2009.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goede oude tijdquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoer mijn naam is Bellatrix.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:15 schreef Torrio het volgende:
Het doet me pijn en ik wil eigenlijk niet, maar ik moet echt gaan![]()
Truste 3keerpimp, thelegendfucker, aait1, myrp, beatrix enzovoorts![]()
Tot straks Kally, blonde godin![]()
Dag lekkertjequote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:15 schreef Torrio het volgende:
Neger wat doe je!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:15 schreef Torrio het volgende:
dag schatjequote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:15 schreef Torrio het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:15 schreef Torrio het volgende:
Breng het erin danquote:
Ga topics openen over friet.quote:
quote:
1 liter Jupilerquote:
Echt zo vreselijk Tarantinoquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
I must say, damn good stuff, Sir.
[sets his glass down and smokes his cigarette]
Wat moet je.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:19 schreef Rockiejj het volgende:
Ik gaat der vandoor
Slaap lekker TLK, Bellatrix (ik doe het wel goed), en de rest die ik vergeten ben!![]()
Tot morgen!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:19 schreef Rockiejj het volgende:
Ik gaat der vandoor
Slaap lekker TLK, Bellatrix (ik doe het wel goed), en de rest die ik vergeten ben!![]()
Tot morgen!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:19 schreef Rockiejj het volgende:
Ik gaat der vandoor
Slaap lekker TLK, iBenny, Bellatrix (ik doe het wel goed), en de rest die ik vergeten ben!![]()
Tot morgen!
Goede reclame.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:20 schreef aight1 het volgende:
HAAAAAAAAI ik ben Kelly van webcamsex punt ennel en ik heb een verassing voor je
Toedelsquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:19 schreef Rockiejj het volgende:
Ik gaat der vandoor
Slaap lekker TLK, iBenny, Bellatrix (ik doe het wel goed), en de rest die ik vergeten ben!![]()
Tot morgen!
Scott Tenorman must die?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:20 schreef aight1 het volgende:
HAAAAAAAAI ik ben Kelly van webcamsex punt ennel en ik heb een verassing voor je
Een fijne coma en morgen vrolijk pasen!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:19 schreef Rockiejj het volgende:
Ik gaat der vandoor
Tot morgen!
Ik ookquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ken al die zinnen uit mijn hoofd. Heb de DVD op Blu-ray in special edition box
ehh 1000000 minuten?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:21 schreef Rockiejj het volgende:
Bobbi Eden!!
(Ik kijk online)
Kelly!
Ze weet niet eens hoeveel 1000000 minuten zijn..
Ikkuh ganzenvelquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik krijg kippenvel van kellyieuw
Trustenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:22 schreef Kally het volgende:
Ik ben er ook van tussen, nog steeds vroeg op![]()
Slaap lekker straks![]()
Veel plezier met verjaardag kusjesquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:22 schreef Kally het volgende:
Slaap lekker straks![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:22 schreef Kally het volgende:
Slaap lekker straks![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:22 schreef Kally het volgende:
Slaap lekker straks![]()
Bye Kallyquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:22 schreef Kally het volgende:
Slaap lekker straks![]()
nonquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:25 schreef napoleonfour het volgende:
beetje Franse muziek doet het altijd goed
Op bobbi eden ?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:24 schreef Rockiejj het volgende:
Ik jokete!
Ik blijf nog wel ff wakker.
Slapen ken ik toch niet, want Rockiejj is in luuv..![]()
![]()
Wat een baas is het ook.quote:
JWZFquote:
haiquote:
hoiquote:
heuquote:
hiquote:
aaaaaaaaightquote:
Dat deed je snel !quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
hai
[..]
hoi
[..]
heu
[..]
hi
[..]
aaaaaaaaight
Ja ik blijf altijd hangen als ik zap, geweldige seriequote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:33 schreef aight1 het volgende:
Ik kijk nog steeds elke dag Friends ondanks dat ik ze allemaal al ken
Ik wil die mensen niet eens kennenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:33 schreef aight1 het volgende:
Ik heb ze op DVDquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:33 schreef aight1 het volgende:
KIJK JIJ SKINSquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:34 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja ik blijf altijd hangen als ik zap, geweldige serie
Eh ja, hoezoquote:
Ik erger me zo hard aan dat fluitjequote:
Dat is zo ultiem awesomequote:
Geweldig.quote:
Ja dat lijkt zo, diep van binnen huilen ze omdat ze een trieste serie makenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar die hebben altijd lol
Ik vind het zo lekker overdrevenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat is zo ultiem awesome
en niemand kent het
Mensen die Friends triest vindenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja dat lijkt zo, diep van binnen huilen ze omdat ze een trieste serie maken
Beste serie ooit gemaakt jongenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja dat lijkt zo, diep van binnen huilen ze omdat ze een trieste serie maken
Ik geloof het wel... S3 was het leukstquote:
Was gerushedquote:
Ik vond er anders geen fuck aan, simpele humor is het. Laatst wilde zo'n meid samen friends kijken, ik dacht waarom niet beter als niets doen.. Uiteindelijk bleek niets doen toch een betere keus te zijn geweest. Bofkont dat ik ben houd ze ook van paardrijden dus volgende date geen friendsquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Beste serie ooit gemaakt jongen
Nicee!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:45 schreef Avey het volgende:
[..]
Was gerushed
Maar ze gaan een film maken
Die kun je toch gewoon 2 maal gebruiken nadat je hem hebt uitgewassen gekkiequote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik vond er anders geen fuck aan, simpele humor is het. Laatst wilde zo'n meid samen friends kijken, ik dacht waarom niet beter als niets doen.. Uiteindelijk bleek niets doen toch een betere keus te zijn geweest. Bofkont dat ik ben houd ze ook van paardrijden dus volgende date geen friends![]()
Gaan ze beetje ruzie maken omdat er maar 1 condoom is, jezus.
Mannen die paardrijdenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik vond er anders geen fuck aan, simpele humor is het. Laatst wilde zo'n meid samen friends kijken, ik dacht waarom niet beter als niets doen.. Uiteindelijk bleek niets doen toch een betere keus te zijn geweest. Bofkont dat ik ben houd ze ook van paardrijden dus volgende date geen friends![]()
Gaan ze beetje ruzie maken omdat er maar 1 condoom is, jezus.
Dat zijn de beste feestjes.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb gister een feestje gehad en ik weet niet meer wat er is gebeurt
Ja, en dan?quote:
Ja dat dacht ik ook.. maar blijkbaar kwamen die "friends" daar niet achterquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die kun je toch gewoon 2 maal gebruiken nadat je hem hebt uitgewassen gekkie
Dat ziet er niet zo best uitquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:46 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nicee!
Maar ik hoorde ook iets over Skins US, met deze cast:
[ afbeelding ]
![]()
Ik ben zeer onzedelijk betast maar ik weet niet meer door wiequote:
Ojeequote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb gister een feestje gehad en ik weet niet meer wat er is gebeurt
De Englesen doen het altijd beterquote:
Toen ik naar huis ben gelopen heb ik sigaretten gebruikt als mikpunt om recht te blijven lopenquote:
Zeker welquote:
Paardrijden is tof, beetje op de rug van zo'n beest door het bos hobbelen met een paar dames er bij, hapje en een drankjequote:
nou, je krijgt het voordeel van de twijfel, voor deze ene keerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Paardrijden is tof, beetje op de rug van zo'n beest door het bos hobbelen met een paar dames er bij, hapje en een drankje![]()
Dressuur en dat soort troep is wel![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
nou, je krijgt het voordeel van de twijfel, voor deze ene keer
Ik wilde eerst iets posten over sex, maar nu je het hebt over sigaretten hoop ik voor jou dat ik het mis heb.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Toen ik naar huis ben gelopen heb ik sigaretten gebruikt als mikpunt om recht te blijven lopen
Dat weet ik nog want ik had opeens een pakje sigaretten in mijn broekzak
Ik vond dit liedje zo zielig...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zeker wel
Ik vind die versie van Wild World uit s1 zo tof
+1quote:
Nou sex weeet ik juist nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik wilde eerst iets posten over sex, maar nu je het hebt over sigaretten hoop ik voor jou dat ik het mis heb.
Ik moest even denken van wanneer die was, maar dat was inderdaad zieligquote:
Gelukkig komt het allemaal goed op het eindquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik moest even denken van wanneer die was, maar dat was inderdaad zielig
alleen is Freddie doodquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:12 schreef Avey het volgende:
[..]
Gelukkig komt het allemaal goed op het eind
We zien het over 9 maanden wel.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou sex weeet ik juist nietDat is wat ik kwijt ben
Boeiequote:
Haha dat welquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:18 schreef Avey het volgende:
[..]
Boeie![]()
Betekent dat Effyweer vrijgezel is
lig ook in mijn bedje, weet je dat ookquote:
Zo erg zal het wel niet zijnquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
We zien het over 9 maanden wel.Of beter gezegd, jij ziet het over 9 maanden wel.
ah dan eruit en weer je nest inquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij mij is het niet echt moeten maar ouders gaan weg de hele dus ik moet op de hond passen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:24 schreef Fluweel het volgende:
Hoe is het met iedereen op deze mooie ochtend?
ik nog nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:23 schreef candygirl het volgende:
[..]
lig ook in mijn bedje, weet je dat ook
Ik wil ook stappen... morgen eens effe kijken met wie en waarquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:25 schreef candygirl het volgende:
[..]
irri ik wil slapen en schijnbaar morgen avond ook niet eens stappen
nee idd ik zie je niet in mijn bedje liggenquote:
Ik zit je een beetje te stangenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo erg zal het wel niet zijnhopelijk
![]()
waar ga je op stap/?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wil ook stappen... morgen eens effe kijken met wie en waar
Ik weet al iemand
Weet ikquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zit je een beetje te stangen
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:27 schreef candygirl het volgende:
[..]
nee idd ik zie je niet in mijn bedje liggen
Tssssquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha dat wel
maar ik vond Effy stom
soms
pas geleden nog geweestquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik ga dan zal dat wel de stad worden in Sittard. Cafe bloem
Sorryquote:
Boeit toch niet, ze was lekkerquote:
Leuk cafequote:
Normaal heb ik een schurfthekel aan die smiley maar nu gun ik je om de pipo uit te hangen.quote:
ja mar wel lekkere meekwaak muziekquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Leuk cafeVorige week viel mijn bloem tattoo op en dat vonden ze wel lachen daar
Vroeger ging ik naar de buren maar dat is mij te jong en kinderachtig allemaal
Diep van binnen ben ik een clown. AL ben ik vrij serieus met alles.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Normaal heb ik een schurfthekel aan die smiley maar nu gun ik je om de pipo uit te hangen.
Ik nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Diep van binnen ben ik een clown. AL ben ik vrij serieus met alles.
hehequote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:32 schreef candygirl het volgende:
[..]
ja mar wel lekkere meekwaak muziek
Ik ook maar ik gedraag me ( lees doe ) altijd serieus. Ik kom zo over, maar ik heb altijd lolquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:34 schreef Fluweel het volgende:
[..]
Ik niet
Ik ben weinig serieus, ik heb een leuk leven
Ik ben slimmer dan ik lijk, kom je nog wel achterquote:
Slaap zequote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:34 schreef candygirl het volgende:
ga toch nog maar eens proberen te slapen ,anders heb ik morgen op mijn werk teveel of te weinig cijfertjes staan
Haha ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:35 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik ben slimmer dan ik lijk, kom je nog wel achter
Goeie instellingquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ook maar ik gedraag me ( lees doe ) altijd serieus. Ik kom zo over, maar ik heb altijd lol
Rustigquote:
Ik heb geen eens fokvriendjesquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:52 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn fokvriendjes zijn allemaal gebanned dus kom laatste tijd sowieso weinig. Ben nu transport tycoon met ze aan het doen!!
Jij bent afhankelijk van je FOK!vriendjes ivm posten hiero?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:52 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn fokvriendjes zijn allemaal gebanned dus kom laatste tijd sowieso weinig. Ben nu transport tycoon met ze aan het doen!!
Niet afhankelijk, het is alleen niet zo leuk meerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij bent afhankelijk van je FOK!vriendjes ivm posten hiero?omg wat een sadness.
Maak je toch nieuwe FOK!vriendjes?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet afhankelijk, het is alleen niet zo leuk meer
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 03:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik niet, heb er zelfs nog nooit van gehoord.
Te druk met transport tycoonquote:Op zaterdag 17 juli 2010 03:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maak je toch nieuwe FOK!vriendjes?
Ik wil hem zien, Ellen Pagequote:
Ik heb ff gekeken wat het voor film is en het lijkt me heel gaaf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |