Normaal heb ik een schurfthekel aan die smiley maar nu gun ik je om de pipo uit te hangen.quote:
ja mar wel lekkere meekwaak muziekquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Leuk cafeVorige week viel mijn bloem tattoo op en dat vonden ze wel lachen daar
Vroeger ging ik naar de buren maar dat is mij te jong en kinderachtig allemaal
Diep van binnen ben ik een clown. AL ben ik vrij serieus met alles.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Normaal heb ik een schurfthekel aan die smiley maar nu gun ik je om de pipo uit te hangen.
Ik nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Diep van binnen ben ik een clown. AL ben ik vrij serieus met alles.
hehequote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:32 schreef candygirl het volgende:
[..]
ja mar wel lekkere meekwaak muziek
Ik ook maar ik gedraag me ( lees doe ) altijd serieus. Ik kom zo over, maar ik heb altijd lolquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:34 schreef Fluweel het volgende:
[..]
Ik niet
Ik ben weinig serieus, ik heb een leuk leven
Ik ben slimmer dan ik lijk, kom je nog wel achterquote:
Slaap zequote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:34 schreef candygirl het volgende:
ga toch nog maar eens proberen te slapen ,anders heb ik morgen op mijn werk teveel of te weinig cijfertjes staan
Haha ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:35 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik ben slimmer dan ik lijk, kom je nog wel achter
Goeie instellingquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ook maar ik gedraag me ( lees doe ) altijd serieus. Ik kom zo over, maar ik heb altijd lol
Rustigquote:
Ik heb geen eens fokvriendjesquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:52 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn fokvriendjes zijn allemaal gebanned dus kom laatste tijd sowieso weinig. Ben nu transport tycoon met ze aan het doen!!
Jij bent afhankelijk van je FOK!vriendjes ivm posten hiero?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:52 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn fokvriendjes zijn allemaal gebanned dus kom laatste tijd sowieso weinig. Ben nu transport tycoon met ze aan het doen!!
Niet afhankelijk, het is alleen niet zo leuk meerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij bent afhankelijk van je FOK!vriendjes ivm posten hiero?omg wat een sadness.
Maak je toch nieuwe FOK!vriendjes?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet afhankelijk, het is alleen niet zo leuk meer
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 03:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik niet, heb er zelfs nog nooit van gehoord.
Te druk met transport tycoonquote:Op zaterdag 17 juli 2010 03:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maak je toch nieuwe FOK!vriendjes?
Ik wil hem zien, Ellen Pagequote:
Ik heb ff gekeken wat het voor film is en het lijkt me heel gaaf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |