Die kun je toch gewoon 2 maal gebruiken nadat je hem hebt uitgewassen gekkiequote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik vond er anders geen fuck aan, simpele humor is het. Laatst wilde zo'n meid samen friends kijken, ik dacht waarom niet beter als niets doen.. Uiteindelijk bleek niets doen toch een betere keus te zijn geweest. Bofkont dat ik ben houd ze ook van paardrijden dus volgende date geen friends![]()
Gaan ze beetje ruzie maken omdat er maar 1 condoom is, jezus.
Mannen die paardrijdenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik vond er anders geen fuck aan, simpele humor is het. Laatst wilde zo'n meid samen friends kijken, ik dacht waarom niet beter als niets doen.. Uiteindelijk bleek niets doen toch een betere keus te zijn geweest. Bofkont dat ik ben houd ze ook van paardrijden dus volgende date geen friends![]()
Gaan ze beetje ruzie maken omdat er maar 1 condoom is, jezus.
Dat zijn de beste feestjes.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb gister een feestje gehad en ik weet niet meer wat er is gebeurt
Ja, en dan?quote:
Ja dat dacht ik ook.. maar blijkbaar kwamen die "friends" daar niet achterquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die kun je toch gewoon 2 maal gebruiken nadat je hem hebt uitgewassen gekkie
Dat ziet er niet zo best uitquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:46 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nicee!
Maar ik hoorde ook iets over Skins US, met deze cast:
[ afbeelding ]
![]()
Ik ben zeer onzedelijk betast maar ik weet niet meer door wiequote:
Ojeequote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb gister een feestje gehad en ik weet niet meer wat er is gebeurt
De Englesen doen het altijd beterquote:
Toen ik naar huis ben gelopen heb ik sigaretten gebruikt als mikpunt om recht te blijven lopenquote:
Zeker welquote:
Paardrijden is tof, beetje op de rug van zo'n beest door het bos hobbelen met een paar dames er bij, hapje en een drankjequote:
nou, je krijgt het voordeel van de twijfel, voor deze ene keerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Paardrijden is tof, beetje op de rug van zo'n beest door het bos hobbelen met een paar dames er bij, hapje en een drankje![]()
Dressuur en dat soort troep is wel![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
nou, je krijgt het voordeel van de twijfel, voor deze ene keer
Ik wilde eerst iets posten over sex, maar nu je het hebt over sigaretten hoop ik voor jou dat ik het mis heb.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Toen ik naar huis ben gelopen heb ik sigaretten gebruikt als mikpunt om recht te blijven lopen
Dat weet ik nog want ik had opeens een pakje sigaretten in mijn broekzak
Ik vond dit liedje zo zielig...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zeker wel
Ik vind die versie van Wild World uit s1 zo tof
+1quote:
Nou sex weeet ik juist nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik wilde eerst iets posten over sex, maar nu je het hebt over sigaretten hoop ik voor jou dat ik het mis heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |