DIe hoofdfoto uit je fobo is bijvooorbeeld een foto waar helemaal niets mis mee isquote:Op zondag 18 juli 2010 19:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De foto's van mij die online staan zijn zeer nauwkeurig geselecteerd heNegen van de tien keer heb ik m'n mond open, onderkin naar voren en ogen dicht.
Tegenwoordig is dat heul hip heur, bij bepaalde 'kansjongeren' dan.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:35 schreef Spirit82 het volgende:
Hoewel ik wel zou afknappen op een man met een tasjesverzameling denk ik...![]()
"hip" is zooooo vorig seizoenquote:Op zondag 18 juli 2010 19:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat heul hip heur, bij bepaalde 'kansjongeren' dan.
Het is geen bewuste verzameling, ik heb er gewoon veel te veel vanquote:Op zondag 18 juli 2010 19:40 schreef Karina het volgende:
Die tasjesverzameling is juist leuk! Niet zozeer omdat het tasjes zijn, maar iemand die iets verzamelt vind ik zelf altijd interessant (en nu gebruik ik dus ook weer het woord leuk)
Nou ja, dan noem je het toch gewoon je verzamelingquote:Op zondag 18 juli 2010 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is geen bewuste verzameling, ik heb er gewoon veel te veel van
Nou niet zo raar doen. Mannen moeten veel extra energie er in steken vrouwen die krijgen aandacht zat, jullie hebben het ook makkelijker en mannen moeten op datingsites 2x zoveel moeite doen als in reallife.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gast!! Ik word een beetje moe van jouw eeuwige negatieve houding.. "lekker makkelijk voor vrouwen", "ja als je knap bent lukt het wel".. blaaaaaaa.. Misschien wordt het tijd om je houding eens te veranderen en wat positiever in het leven te staan in plaats van continu alles buiten jezelf te leggen en zo zwartgallig als de pest te zijn?!
Verder vind ik je heel lief heur
quote:Op zondag 18 juli 2010 19:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Why not? Als dat is wie je bentIk vind het altijd wel grappig als een man iets bijzonders in zijn profiel zet zoals dat
Hoewel ik wel zou afknappen op een man met een tasjesverzameling denk ik...
![]()
Ja... dan weet ik ook genoeg hequote:Op zondag 18 juli 2010 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als een man erin zet dat hij spaarpotten spaart?
Ja en jij hebt het dubbel zo zwaar vanwege je huidskleur natuurlijk en al die rare vrouwen die je op de een of andere manier aantrekt...quote:Op zondag 18 juli 2010 19:52 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou niet zo raar doen. Mannen moeten veel extra energie er in steken vrouwen die krijgen aandacht zat, jullie hebben het ook makkelijker en mannen moeten op datingsites 2x zoveel moeite doen als in reallife.
Je bent echt niet meteen zo zwartgallig als de pest
Weet je waar ik op afknap?? Zeurende mannenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:07 schreef Karina het volgende:
Ach ja die mannen hebben het zo moeilijk he?
Hehe ja ik ook. Vrouwen die zeuren, ok, hoort erbij, maar mannen die zeuren, zijn nog erger dan vrouwen die zeuren...quote:Op zondag 18 juli 2010 20:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weet je waar ik op afknap?? Zeurende mannen
Weet je waar ik op afknap omhooggetilde vrouwenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weet je waar ik op afknap?? Zeurende mannen
Omhooggetildquote:Op zondag 18 juli 2010 20:10 schreef picardmike het volgende:
[..]
Weet je waar ik op afknap omhooggetilde vrouwen
Net als mannen die dwangmatig chocola eten... dat kan gewoon echt nietquote:Op zondag 18 juli 2010 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ja ik ook. Vrouwen die zeuren, ok, hoort erbij, maar mannen die zeuren, zijn nog erger dan vrouwen die zeuren...
Dan is het jammer dat je aan de andere kant van het land woont.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha ik weet niet hoe oud jij bent, maar onder de 35-30 is een beetje te jong hoor
Ooooooh, ik voel iets opbloeien!!!quote:Op zondag 18 juli 2010 20:13 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dan is het jammer dat je aan de andere kant van het land woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |