abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 juli 2010 @ 21:43:34 #51
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84180817
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 21:42 schreef Karina het volgende:

[..]

Uh dan heb ik een probleem, ik ben niet zo gaaf En ik wil ook helemaal niet op de foto (ik sta er toch altijd op als een idioot).
Dan is het verstandig dat je geen facebook of hyves hebt!

En Rick_DB, we zien je in andere topics posten vriend! Dus kom je fans maar even vertellen hoe de seks was!
Gourmetten of steengrillen?
pi_84180833
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 21:38 schreef Karina het volgende:
Ik heb niet eens een Hyves, Facebook of wat dan ook account, ik zou niet weten wat ik erop zou moeten zetten eigenlijk.
Wat je wil delen met vrienden, familie en bekenden

In sommige delen van de wereld is face een gedeelte van je sociale leven
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_84180872
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 21:40 schreef Silenus het volgende:
Veel foto's zodat potentiële dates denken dat je een gaaf persoon bent.
Facebook is niet om te daten, je kan er alleen wel een date regelen als je wil
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 17 juli 2010 @ 21:47:02 #54
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84180916
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 21:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Meestal kan je berichten sturen en als je interessant genoeg bent krijg je vanzelf een uitnodiging
Nou, nee.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator zaterdag 17 juli 2010 @ 21:47:35 #55
9859 crew  Karina
Woman
pi_84180930
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 21:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat je wil delen met vrienden, familie en bekenden

In sommige delen van de wereld is face een gedeelte van je sociale leven
Eerlijk gezegd vind ik het maar stom gedoe

En ik wil ook wel wat horen van Rick zijn superdate
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 17 juli 2010 @ 21:47:35 #56
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84180932
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 21:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Facebook is niet om te daten, je kan er alleen wel een date regelen als je wil
Ik bedoel meer dat als je via een datingsite af gaat spreken je soms elkaar eerst toevoegt op hyves/facebook.
Gourmetten of steengrillen?
pi_84180976
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 21:47 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou, nee.
Als jij het zegt
pi_84180993
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 21:47 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat als je via een datingsite af gaat spreken je soms elkaar eerst toevoegt op hyves/facebook.
Hyves gebruik ik niet, nauwelijks, maar facebook is makkelijk
pi_84185274
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 21:47 schreef Karina het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik het maar stom gedoe

En ik wil ook wel wat horen van Rick zijn superdate
Hij heeft nog steeds geen berichtje gepost... 24/7 sex dus
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_84185830
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 23:51 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Hij heeft nog steeds geen berichtje gepost... 24/7 sex dus
Als hij wel in andere topics zit denk ik meer dat ie niet durft te vertellen dat de date helemaal niks was
pi_84185862
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 21:40 schreef Silenus het volgende:
Veel foto's zodat potentiële dates denken dat je een gaaf persoon bent.
Het probleem is alleen: hoe begin je ermee? Kijk, je kan eerst wel wat familie en hele goeie vrienden als facebookvriendje toevoegen, maar dan heb je nog steeds maar +/- een vriendje of 15. En da's niet cool. Als je dan wat minder goeie vrienden gaat uitnodigen, denken die meteen "haha, kneus, met je 15 facebookvrienden"! Om nog maar te zwijgen over potentiële "projectjes". Ik maak natuurlijk wel gebruik van Hyves en facebook om ze in het geniep te stalken, maar heb het zelf dus niet
pi_84185999
11 alweer. Ik heb veel te veel gewerkt, mis alles hier Zal zo eens wat teruglezen.

Gisteren kwam ik het profiel tegen van de jongen met wie ik heb geflirt en gedanst tijdens de TT nacht. Leek me een erg leuke jongen, maar verder geen contact mee gehouden omdat hij ver weg woont. Heb even overwogen om hem een berichtje te sturen, maar hij woont toch echt nog steeds in Winterswijk. Nee, dat wordt 'em niet.

Voor vanavond was ik uitgenodigd voor een spontane date met iemand die ik een paar uurtjes 'ken'. Leuk idee, maar gezien ik niet bepaald uitblink in het (juist) inschatten van mannen wacht ik nog maar even af
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_84186130
quote:
Op zondag 18 juli 2010 00:07 schreef DonJames het volgende:

[..]

Het probleem is alleen: hoe begin je ermee? Kijk, je kan eerst wel wat familie en hele goeie vrienden als facebookvriendje toevoegen, maar dan heb je nog steeds maar +/- een vriendje of 15. En da's niet cool. Als je dan wat minder goeie vrienden gaat uitnodigen, denken die meteen "haha, kneus, met je 15 facebookvrienden"! Om nog maar te zwijgen over potentiële "projectjes". Ik maak natuurlijk wel gebruik van Hyves en facebook om ze in het geniep te stalken, maar heb het zelf dus niet
Je kent toch wel meer dan 15 mensen?

Anders doe je net als de rest van de chicks met een minderwaardigheidscomplex. Gewoon willekeurig mensen toevoegen
pi_84186162
quote:
Op zondag 18 juli 2010 00:07 schreef DonJames het volgende:

[..]

Beste manier om veel vriendjes in FB te vergaren is door een van die populaire spelletjes te gaan spelen waarbij iedereen je 'neighbour' wilt worden voor extra voordeeltjes. Een van de bijkomstigheden is dat al die neighbours jou moeten toevoegen als vriend.
Ik krijg nu dankzij dat spel bijna dagelijks uitnodigingen in mijn mailbox van mensen die me willen toevoegen op FB... alles bijelkaar zullen het er zo'n 150 zijn inmiddels... en daar hoef ik geen enkele moeite meer voor te doen. Hoeveel ik er dan echt ken? Geeneen... maar dat weten je potentiële doelwitten toch niet
pi_84186164
quote:
Op zondag 18 juli 2010 00:11 schreef Lolaatje het volgende:
11 alweer. Ik heb veel te veel gewerkt, mis alles hier Zal zo eens wat teruglezen.

Gisteren kwam ik het profiel tegen van de jongen met wie ik heb geflirt en gedanst tijdens de TT nacht. Leek me een erg leuke jongen, maar verder geen contact mee gehouden omdat hij ver weg woont. Heb even overwogen om hem een berichtje te sturen, maar hij woont toch echt nog steeds in Winterswijk. Nee, dat wordt 'em niet.

Voor vanavond was ik uitgenodigd voor een spontane date met iemand die ik een paar uurtjes 'ken'. Leuk idee, maar gezien ik niet bepaald uitblink in het (juist) inschatten van mannen wacht ik nog maar even af
Niet zo moeilijk doen en denken! Het is maar een date, geen huwelijksaanzoek
pi_84186213
quote:
Op zondag 18 juli 2010 00:16 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Beste manier om veel vriendjes in FB te vergaren is door een van die populaire spelletjes te gaan spelen waarbij iedereen je 'neighbour' wilt worden voor extra voordeeltjes. Een van de bijkomstigheden is dat al die neighbours jou moeten toevoegen als vriend.
Ik krijg nu dankzij dat spel bijna dagelijks uitnodigingen in mijn mailbox van mensen die me willen toevoegen op FB... alles bijelkaar zullen het er zo'n 150 zijn inmiddels... hoeveel ik er echt ken? Geeneen... maar dat weten jou potentiële doelwitten toch niet
Flikker op met je kut spellen
pi_84186245
quote:
Op zondag 18 juli 2010 00:16 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik krijg nu dankzij dat spel bijna dagelijks uitnodigingen in mijn mailbox van mensen die me willen toevoegen op FB... alles bijelkaar zullen het er zo'n 150 zijn inmiddels... hoeveel ik er echt ken? Geeneen... maar dat weten jou potentiële doelwitten toch niet
Oe, da's een goeie! Morgen maar eens gaan farmvillen dan
pi_84186272
quote:
Op zondag 18 juli 2010 00:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Flikker op met je kut spellen
Wat is dit voor een reactie? Blaag
pi_84187317
quote:
Op zondag 18 juli 2010 00:16 schreef DonJames het volgende:

[..]

Niet zo moeilijk doen en denken! Het is maar een date, geen huwelijksaanzoek
Je hebt helemaal gelijk. Ik denk dan ook dat deze 'voorzichtigheid' aangeeft dat ik iemand blijkbaar niet leuk genoeg vind.
pi_84187612
quote:
Op zondag 18 juli 2010 00:49 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. Ik denk dan ook dat deze 'voorzichtigheid' aangeeft dat ik iemand blijkbaar niet leuk genoeg vind.
Jeetje je kan het toch proberen?

Tuurlijk vind je hem niet leuk je heb hem nooit gezien.
UITGESCHREVEN
pi_84189139
quote:
Op zondag 18 juli 2010 00:59 schreef picardmike het volgende:

[..]

Jeetje je kan het toch proberen?
Dan moet iemand me wel voldoende aanspreken.

Heb één keer iemand het voordeel van de twijfel gegeven en dat viel vies tegen
pi_84190389
quote:
Op zondag 18 juli 2010 00:19 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Wat is dit voor een reactie? Blaag
Dat soort spellen zoals farmville en zo zijn gewoon kut
  Moderator zondag 18 juli 2010 @ 10:16:52 #73
9859 crew  Karina
Woman
pi_84191535
Iemand op Badoe had mijn profiel bezocht, wel een leuke foto, dus ik even teruglurken, staat er dit bij:
quote:
Dit album bevat mogelijk erotisch getint materiaal. Je hebt toestemming nodig om het album te bekijken.
Nee, dat gaat hem niet worden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_84193800
Ik krijg net een berichtje van een vrouw van 45 uit Dordrecht, dat ze op jongere mannen valt en er zelf jonger uitziet dan ze is. Die heb ik dus maar geblokkeerd
A mind with a heart of it's own
pi_84194242
quote:
Op zondag 18 juli 2010 10:16 schreef Karina het volgende:
Iemand op Badoe had mijn profiel bezocht, wel een leuke foto, dus ik even teruglurken, staat er dit bij:
[..]

Nee, dat gaat hem niet worden.
Beetje jammer. Ik weet niet wat zij onder erotisch getint vinden vallen, maar het zal wel meer dan een ontbloot bovenlijf zijn.

Ik kom af en toe foto's tegen van mannen die zogenaamd nonchalant op hun buik op bed liggen en aantrekkelijk proberen te kijken, maar enkel ongemakkelijkheid uitstralen. Daarbij mogen ze ook best waarschuwen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')