Dan is het verstandig dat je geen facebook of hyves hebt!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh dan heb ik een probleem, ik ben niet zo gaafEn ik wil ook helemaal niet op de foto (ik sta er toch altijd op als een idioot).
Wat je wil delen met vrienden, familie en bekendenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:38 schreef Karina het volgende:
Ik heb niet eens een Hyves, Facebook of wat dan ook account, ik zou niet weten wat ik erop zou moeten zetten eigenlijk.
Facebook is niet om te daten, je kan er alleen wel een date regelen als je wilquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:40 schreef Silenus het volgende:
Veel foto's zodat potentiële dates denken dat je een gaaf persoon bent.
Nou, nee.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Meestal kan je berichten sturen en als je interessant genoeg bent krijg je vanzelf een uitnodiging
Eerlijk gezegd vind ik het maar stom gedoequote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat je wil delen met vrienden, familie en bekenden
In sommige delen van de wereld is face een gedeelte van je sociale leven
Ik bedoel meer dat als je via een datingsite af gaat spreken je soms elkaar eerst toevoegt op hyves/facebook.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Facebook is niet om te daten, je kan er alleen wel een date regelen als je wil
Als jij het zegtquote:
Hyves gebruik ik niet, nauwelijks, maar facebook is makkelijkquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat als je via een datingsite af gaat spreken je soms elkaar eerst toevoegt op hyves/facebook.
Hij heeft nog steeds geen berichtje gepost... 24/7 sex dusquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het maar stom gedoe![]()
En ik wil ook wel wat horen van Rick zijn superdate
Als hij wel in andere topics zit denk ik meer dat ie niet durft te vertellen dat de date helemaal niks wasquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:51 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds geen berichtje gepost... 24/7 sex dus
Het probleem is alleen: hoe begin je ermee? Kijk, je kan eerst wel wat familie en hele goeie vrienden als facebookvriendje toevoegen, maar dan heb je nog steeds maar +/- een vriendje of 15. En da's niet cool. Als je dan wat minder goeie vrienden gaat uitnodigen, denken die meteen "haha, kneus, met je 15 facebookvrienden"! Om nog maar te zwijgen over potentiële "projectjes". Ik maak natuurlijk wel gebruik van Hyves en facebook om ze in het geniep te stalken, maar heb het zelf dus nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:40 schreef Silenus het volgende:
Veel foto's zodat potentiële dates denken dat je een gaaf persoon bent.
Je kent toch wel meer dan 15 mensen?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:07 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het probleem is alleen: hoe begin je ermee? Kijk, je kan eerst wel wat familie en hele goeie vrienden als facebookvriendje toevoegen, maar dan heb je nog steeds maar +/- een vriendje of 15. En da's niet cool. Als je dan wat minder goeie vrienden gaat uitnodigen, denken die meteen "haha, kneus, met je 15 facebookvrienden"! Om nog maar te zwijgen over potentiële "projectjes". Ik maak natuurlijk wel gebruik van Hyves en facebook om ze in het geniep te stalken, maar heb het zelf dus niet
Beste manier om veel vriendjes in FB te vergaren is door een van die populaire spelletjes te gaan spelen waarbij iedereen je 'neighbour' wilt worden voor extra voordeeltjes. Een van de bijkomstigheden is dat al die neighbours jou moeten toevoegen als vriend.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:07 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het probleem is alleen: hoe begin je ermee? Kijk, je kan eerst wel wat familie en hele goeie vrienden als facebookvriendje toevoegen, maar dan heb je nog steeds maar +/- een vriendje of 15. En da's niet cool. Als je dan wat minder goeie vrienden gaat uitnodigen, denken die meteen "haha, kneus, met je 15 facebookvrienden"! Om nog maar te zwijgen over potentiële "projectjes". Ik maak natuurlijk wel gebruik van Hyves en facebook om ze in het geniep te stalken, maar heb het zelf dus niet
Niet zo moeilijk doen en denken! Het is maar een date, geen huwelijksaanzoekquote:Op zondag 18 juli 2010 00:11 schreef Lolaatje het volgende:
11 alweer. Ik heb veel te veel gewerkt, mis alles hierZal zo eens wat teruglezen.
Gisteren kwam ik het profiel tegen van de jongen met wie ik heb geflirt en gedanst tijdens de TT nacht. Leek me een erg leuke jongen, maar verder geen contact mee gehouden omdat hij ver weg woont. Heb even overwogen om hem een berichtje te sturen, maar hij woont toch echt nog steeds in Winterswijk. Nee, dat wordt 'em niet.
Voor vanavond was ik uitgenodigd voor een spontane date met iemand die ik een paar uurtjes 'ken'. Leuk idee, maar gezien ik niet bepaald uitblink in het (juist) inschatten van mannen wacht ik nog maar even af
Flikker op met je kut spellenquote:Op zondag 18 juli 2010 00:16 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Beste manier om veel vriendjes in FB te vergaren is door een van die populaire spelletjes te gaan spelen waarbij iedereen je 'neighbour' wilt worden voor extra voordeeltjes. Een van de bijkomstigheden is dat al die neighbours jou moeten toevoegen als vriend.
Ik krijg nu dankzij dat spel bijna dagelijks uitnodigingen in mijn mailbox van mensen die me willen toevoegen op FB... alles bijelkaar zullen het er zo'n 150 zijn inmiddels... hoeveel ik er echt ken? Geeneen... maar dat weten jou potentiële doelwitten toch niet
Oe, da's een goeie! Morgen maar eens gaan farmvillen danquote:Op zondag 18 juli 2010 00:16 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Beste manier om veel vriendjes in FB te vergaren is door een van die populaire spelletjes te gaan spelen waarbij iedereen je 'neighbour' wilt worden voor extra voordeeltjes. Een van de bijkomstigheden is dat al die neighbours jou moeten toevoegen als vriend.
Ik krijg nu dankzij dat spel bijna dagelijks uitnodigingen in mijn mailbox van mensen die me willen toevoegen op FB... alles bijelkaar zullen het er zo'n 150 zijn inmiddels... hoeveel ik er echt ken? Geeneen... maar dat weten jou potentiële doelwitten toch niet
Wat is dit voor een reactie? Blaagquote:Op zondag 18 juli 2010 00:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Flikker op met je kut spellen
Je hebt helemaal gelijk. Ik denk dan ook dat deze 'voorzichtigheid' aangeeft dat ik iemand blijkbaar niet leuk genoeg vind.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:16 schreef DonJames het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen en denken! Het is maar een date, geen huwelijksaanzoek
Jeetje je kan het toch proberen?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:49 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Ik denk dan ook dat deze 'voorzichtigheid' aangeeft dat ik iemand blijkbaar niet leuk genoeg vind.
Dan moet iemand me wel voldoende aanspreken.quote:
Dat soort spellen zoals farmville en zo zijn gewoon kutquote:
Nee, dat gaat hem niet worden.quote:Dit album bevat mogelijk erotisch getint materiaal. Je hebt toestemming nodig om het album te bekijken.
Beetje jammer. Ik weet niet wat zij onder erotisch getint vinden vallen, maar het zal wel meer dan een ontbloot bovenlijf zijn.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:16 schreef Karina het volgende:
Iemand op Badoe had mijn profiel bezocht, wel een leuke foto, dus ik even teruglurken, staat er dit bij:
[..]
Nee, dat gaat hem niet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |