Dat is dan wel weer het voordeel van speeddaten lijkt mequote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach welja, het kan niet meteen raak zijn he? En ik hoef vandaag niet meer te sporten in ieder geval
@Spirit: ja om nou meteen als hij aankomt te zeggen van "sorry, maar ik zie het al", dat doe je dan weer niet.
Je bedoelt speeddaten in het "echt"? Nog nooit gedaan, is misschien wel grappig, maar ik ga daar niet alleen naar toe, ik zou dan wel samen met iemand gaan, voor steun.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer het voordeel van speeddaten lijkt me
Zijn er richtlijnen voor de duur van een date dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:35 schreef picardmike het volgende:
Ah jammer Karina, maar wel een leuke date gehad? Dit was die vent die 9jr jonger was toch?
Ik heb wel het idee dat je erg afhankelijk van hem was tijdens de date met het lopen en het meeliften enzo. Ik zou iemand aanraden om toch alleen vervoer te regelen en op een drukke lokatie. Ik ken namelijk ook vrouwen die met handtastelijke idioten hebben gedate en zie daar maar van af te komen op een normale manier, vooral als je daar deels van afhankelijk bent.
Als ik het zo lees heb ik ook het idee dat het een beetje te lang duurde allemaal, duurde het langer dan een half uur?
Ik zou de eerste date iig niet te lang maken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:56 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zijn er richtlijnen voor de duur van een date dan?
Waarom niet? Als je 't naar je zin hebt..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:18 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik zou de eerste date iig niet te lang maken.
Het ging wel, het was niet echt een totale mislukking, het klikte gewoon niet, dat was inderdaad die van 9 jaar jonger.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:35 schreef picardmike het volgende:
Ah jammer Karina, maar wel een leuke date gehad? Dit was die vent die 9jr jonger was toch?
Ik heb wel het idee dat je erg afhankelijk van hem was tijdens de date met het lopen en het meeliften enzo. Ik zou iemand aanraden om toch alleen vervoer te regelen en op een drukke lokatie. Ik ken namelijk ook vrouwen die met handtastelijke idioten hebben gedate en zie daar maar van af te komen op een normale manier, vooral als je daar deels van afhankelijk bent.
Als ik het zo lees heb ik ook het idee dat het een beetje te lang duurde allemaal, duurde het langer dan een half uur?
Was die inderdaad (en dat biker viel wel meequote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:55 schreef -Splash- het volgende:
Jammer Karina!
Was dat die man van RP? (die biker?)
Ook als het niet klikt kan het gezellig zijn. Mijn dates duurden altijd minimaal 2 uur en dat waren er een stuk of 15 via de datingsites. En op eentje (wat in een onenighter eindigde) na geen klik voor intimiteit ofzo of meer, hooguit voor nog een keertje in de trant van 'he gezellig'.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:06 schreef Silenus het volgende:
Langer dan een half uur is toch niet direct 'te lang' of wel?
Het klikt of het klikt niet, dat heeft weinig met tijd en afhankelijkheid te maken....denk ik.
Dat probleem ken ikquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:39 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ook als het niet klikt kan het gezellig zijn. Mijn dates duurden altijd minimaal 2 uur en dat waren er een stuk of 15 via de datingsites. En op eentje (wat in een onenighter eindigde) na geen klik voor intimiteit ofzo of meer, hooguit voor nog een keertje in de trant van 'he gezellig'.
[klaagbaak]
Probleem: ik zit na 5 minuten al in de friendzone
[/klaagbaak]
Dat is met de meeste 'bikers' wel zo hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Was die inderdaad (en dat biker viel wel mee).
Dat gaat hem niet wordenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:04 schreef Silenus het volgende:
Speeddate op paiq werd boos omdat ik haar uitlachte dat ze in Almere woonde.
Werkt wat bedoel je? Random vrouwen krabbelen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden
Facebook of Hyves werkt toch ook?
Nou ik bedoel eigenlijk dat het helemaal geen biker wasquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:02 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is met de meeste 'bikers' wel zo hoor.
Sommige zijn alleen te porren als er met de powerranger pakjes op een mooie zondag over de dijkjes geragd mag worden.
Ja en terecht. Zo'n gans die zichzelf serieus neemt, daar kan ik niks mee.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:24 schreef Karina het volgende:
@Silenius: als iemand mij vertelde dat hij in Almere woonde, zou ik daar ook wel een grapje over maken denk ik![]()
Dan reageren ze niet, maar met facebook kan je in elk geval makkelijk een selectie maken van mensen met de zelfde interesses en je kan selecteren op foto's, das altijd een leuk tijdverdrijfquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja en terecht. Zo'n gans die zichzelf serieus neemt, daar kan ik niks mee.
zij: het is almere
ik: OHHHHHH help
almere!
nouja, kun je ook niks aan doen
zij: nou heel spraakzaam ben je ook niet meer meteen
zalje wel met rust laten dan
succes nog
ik: prima.
Heb haar toen maar verwijderd.![]()
@DAM: Ja, het is een mogelijkheid, alleen zitten mensen niet op hyves om 'met vreemde mensen contact te krijgen' natuurlijk.
Uh dan heb ik een probleem, ik ben niet zo gaafquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:40 schreef Silenus het volgende:
Veel foto's zodat potentiële dates denken dat je een gaaf persoon bent.
Meestal kan je berichten sturen en als je interessant genoeg bent krijg je vanzelf een uitnodigingquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik accepteer geen vreemden op mn Facebook anders, schiet niet echt op dan hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |