error #33quote:
Dan heb je niet betaald.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
error #33
» index
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:27 schreef smegmanus het volgende:
Doe dan aanvragen in het aanmeldtopic.
Werkt niet... En ik heb zeker wel betaald.quote:
Kan ook zijn dat je een titanium abbo moet hebben.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:00 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Werkt niet... En ik heb zeker wel betaald.
Ik snap er niets meer van.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:01 schreef smegmanus het volgende:
Kan ook zijn dat je een titanium abbo moet hebben.
Dit topic is actueler dan ooit. Het maakt niet uit als er in een topic een tijdje niet gepost is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:03 schreef -Datdus- het volgende:
Dit topic is erg gedateerd, derhalve slotje.
Dan moet je bukken voor de crew.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik snap er niets meer van.
Van dat abonnement heb ik nog nooit gehoord. Hoe verkrijg ik dat?
is niet het fijnste abbo maar goed, dat sub forumquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:13 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dan moet je bukken voor de crew.
PM voor details.
quote:
Spelbreker.quote:
Sorry.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:13 schreef smegmanus het volgende:
Dan moet je bukken voor de crew.
PM voor details.
Ik heb inmiddels al een PM naar forum@fok.nl gestuurd voor toegang tot het FOK!pimpabonnementhouderssubforum. Eventjes afwachten nog dus.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
error #33
» index
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:18 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Ik heb inmiddels al een PM naar forum@fok.nl gestuurd voor toegang tot het FOK!pimpabonnementhouderssubforum. Eventjes afwachten nog dus.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:18 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Ik heb inmiddels al een PM naar forum@fok.nl gestuurd voor toegang tot het FOK!pimpabonnementhouderssubforum. Eventjes afwachten nog dus.
Knap, PM'en naar forum@fok.nlquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:18 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
epic troll is epicquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Knap, PM'en naar forum@fok.nl
Maar dit hele forum is een hoax natuurlijk maar dat wist je al, toch?
niets knap aan hoor, kan iedereen. Is een gedeelde box van de FA's.quote:
Blijkbaar werkt het. Kreeg zelfs vlot een PM terug. Er wordt gewerkt aan mijn toegang tot het subforum.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:21 schreef smegmanus het volgende:
Knap, PM'en naar forum@fok.nl
Maar dit hele forum is een hoax natuurlijk maar dat wist je al, toch?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Blijkbaar werkt het. Kreeg zelfs vlot een PM terug. Er wordt gewerkt aan mijn toegang tot het subforum.
Even geduld nog alleen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |